Wat je even kwijt wil #49

Ik heb alleen gezegd dat ik haar in dit Soort situaties altijd zie (wat zeker niet fout is!) En voor de rest niet. Dat is geen aanval.

Maar wat bedoel je dan precies? Wou je gewoon random zeggen hey dolfijnhond post alleen als het over racisme gaat. Want daar is zoals je zelf al aangaf niks mis mee.

Dolfijnhond springt er alleen bovenop als er iets verkeerds wordt gezegd en post niet heel andere dingen.

Ik vind dit wel aanvallend klinken, niet neutraal iig.

11 likes

Huh, hier ben ik het niet mee eens. Je doet nu net alsof Dolfijnhond alleen maar daarover post? Dat is helemaal niet waar. Dolfijnhond is net zoals ons een forummer die gewoon ergens wat over zegt als zij ziet dat iets niet klopt. Net zoals dat er meiden zijn die argumenten plaatsen over veganisme, drugsgebruik en andere dingen waar je een ander over op kan aanspreken.

3 likes

En @Soy.peor @Negativ ik constateerde het en ze geeft zelf ook aan dat ze dat doet, met een reden. Vind het gewoon jammer dat dit zo is gelopen en dat Dolfijnhond zich er niet fijn genoeg bij voelt om ook over andere dingen mee te praten. Maar alles is nu wel gezegd denk ik dus misschien moeten we er niet op door gaan.

Gefeliciteerd met je verjaardag! :grinning_face_with_smiling_eyes::birthday:

1 like

Aah jaa :grinning:… bullshit.

3 likes

Godsamme, ben zo blij. Na alle afwijzingen eindelijk aangenomen voor een (tijdelijke) positie in een bedrijf en ik kan woensdag al meteen beginnen! En morgen ook nog een gesprek voor een andere tijdelijke positie in een ander bedrijf die qua uren perfect te combineren is met waar ik woensdag ga beginnen. En als je denkt dat dat nog niet genoeg is krijg ik ook nog een uitnodiging voor een online meeting voor een andere tijdelijke positie vanaf mei tot einde van het jaar bij een grote maatschappij. Nou ik heb het niet meer hoor. Wel allemaal tijdelijk maar ik kan mijn geluk niet op. En het sluit allemaal precies op elkaar aan, dus alles alles goed gaat hoef ik me dit jaar niet meer te begeven in het leed wat solliciteren heet :partying_face:

80 likes

Haha dat ben ik wel!

Zou goed kunnen! Gelukkig is hij verder in zijn opvattingen niet zo doorgedraaid als Thierry.

1 like

Oh man ik lees je edit, weetje, ik wil idd niet met jou praten, als ik ergens informatie wil dan zal ik nooit naar jou toekomen. Jij haat mij intens, loosin up, je bent nog jong.

Ik ben dit weekend verslaafd geraakt aan Below Deck. En holy shmoly wat krijgen ze veel fooi! 1500 p.p. per trip.

7 likes

Jaaaaa love below deck, perfecte hersenloze tv maar neit zo saai als al die ‘are you the one’ achtige dingen

Jammer dat er maar 2 seizoenen op netlfix staan

3 likes

Jij maakt conclusies in haar plaats? Ze voelt zich niet fijn genoeg? Ken je haar, heb je haar gesproken ?

1 like

Zo, gaat het? Red flags all over.

2 likes

Ah come onnnnn, ja het gaat prima, en met dolfijnhond waarschijnlijk ook.

Ja stom he :pensive:

1 like

Meid vlei jezelf niet, alsof iemand de energie heeft om jou te haten.

1 like

Oh ja hetzelfde

Ik heb van het weekend iets op Npo 3 gezien over Sophie Straat en ik ben zo…confused? Ik snap het hele opzetten van dat Amsterdamse accent niet zo en ze zingt over gentrificatie maar is ondertussen zelf kind van expats? Anyway misschien zie ik het te veel als een persoonlijke aanval vanwege mijn familie maargoed

1 like

Ja, ze zat ook bij De Monica Geuze Fanpodcast en toen voelde ik me ook zo :woman_shrugging:t3:

En tja, wanneer ben je expat? Als je uit een (niet Afrikaans of Aziatisch) Engelssprekend land komt? Uit een welvarend land? Zijn alle expats, migranten maar niet andersom?

1 like