Om 00:00 komen er nieuwe tijdslots online als het goed is.
Haha ja en an sich zou ik dat echt niet per se zeggen over die baan (hallo doe mij ook maar), maar wel als je daarvoor in Iran hebt gezeten en een great succes was! Qua sympathie heeft hij ook ingeleverd op de een of andere manier
Eeuwen geleden toen het forum startte dacht ik: hoe leuk zou het zijn als we op Vrouwendag een grote meeting zouden kunnen hebben.
Maar nou zitten we met een pandemie. Wie had dat gedacht.
ze komt morgen avond langs, dan gooi ik gewoon alles in click en collect mandje en dan haalt ze het maar op.
Dat planning systeem is zooo ontzettend traag voor winkel afspraak, terwijl C&C super snel is.
Hopelijk is alles er voor C&C er. Bij mij miste 90% van mijn bestelling.
hmh ik miste laats niks. maar ach, we zullen het zien. anders heeft ze pech.
Iemand die ik blij kan maken met jan linders punten? Heb er 500
Onze zit echt steeds vol maakt niet uit welk tijdstip ik kijk haha. Heb gelukkig niks nodig maar was benieuwd hoe het allemaal werkte enzo maar het is net alsof je concert tickets wilt halen haha
Nog 3 weken en dan staat de tijd op m’n wekker weer goed
He? Zit hij niet meer in Iran?
Ik heb gesproken met white male privilege en gewoon gebluft in mijn arbeidsvoorwaarden gesprek en heb hierdoor gekregen wat ik wilde. Dank alle voor de inspiratie om een badass woman te zijn op international women day
Heel simpel. Sinds Sander zo geplugd wordt op de de publieke omroepen, boycot ik de NPO na 21.30. En in het weekend. En zodra ik ook maar ruik dat Sander op tv komt.
We hebben vandaag onze beste vriend gewekt door hem wakker te trompetteren voor zijn 30e verjaardag.
Hadden de tuin versierd en op afstand een cupcake gedaan en bubbels.
Hij was zo onwijs verrast en vond het geweldig.
Ondanks tante Carona hebben we er een mooie middag van gemaakt
Ik heb 3 bestellingen gedaan en miste ik 3 keer wat, haha.
Ik deed voor mijn moeder mee aan een winactie voor international womensday via insta en nu mag ze bij Fabienne Chapot een jurk naar keuze uitzoeken! Zo leuk voor haar . Na de scheiding staat ze er financieel nogal slecht voor en dat terwijl kleding/mode echt een van haar hobby’s was. Echt leuk dat ik haar hier nu blij mee kan maken
.
Pffff ik ben zo gesloopt door dit weekend! Het was echt heel leuk maar ga denk ik zo maar alle gemiste slaap inhalen.
Ah wat lief!
Aaaah dit vind ik echt leuk!
Awh zo lief van je!
Ik ben snipverkouden en proef en ruik niets meer (getest, geen corona) maar wat is het leven saai als zelfs een kopje koffie je niet smaakt.