Wat je even kwijt wil #49

Vroeger dacht ik altijd, dat als ik ouder zou worden dat ik me anders zou voelen. Dat ik anders uit mijn ogen zou kijken en me gewoon anders zou voelen. Ik weet niet meer precies hoe ik me voelde toen ik 6 was maar volgens mij ben ik me niet anders gaan voelen of anders gaan kijken. Is toch gek dat ik me precies zo voel als toen ik 12 was maar wel opeens met volwassen dingen te maken heb en verantwoordelijkheden heb.

22 likes

daar twijfel ik dus ook over, leuk! (alleen heb ik geen auto dus het zou mijn eerste snelle vervoersmiddel zijn). Volgens mij kun je elke maand opzeggen, toch? Lekker doen!

Ik heb geen zin om te werken deze week. Dus ik neem na morgen weeeeekeeeeend :metal: en omdat ik al over hebt gewerkt en vrijdag sowieso mijn vrije dag is hoef ik maar 1 verlofdag te schrijven, hoezeeee

6 likes

Nou ik vind het nu teveel geld maar als mijn auto weggaat (die kost me 100 per maand) dan kan het wel!

2 likes

Same. Can’t wait!

1 like

Ja vind het toch wel slim van mezelf om m altijd op zomertijd te houden. Wel zo efficiënt want maar 5 maanden in het jaar verkeerd

3 likes

Ik doe precies t zelfde. ben heel af en toe nog wel in de war als de tijd niet klopt tijdens die 5 maanden, dan voel ik me zo’n boomer die nog steeds euro omrekent naar gulden :joy: Maar ik bedoel mensen leven toch pas zodra de zomertijd ingaat.

Jep! Volgende week is Midsomer Murders er weer

1 like

Dino babies zijn okeeeee

19 likes

Ik heb sinds vorige week een VPN en mijn leven is nu zo veel beter. Kan nu lekker allenaal ambulance programma’s kijken :heart:

5 likes

Mijn moeder heeft een prachtige bos bloemen gekregen van een buurman, omdat het internationale vrouwendag is. Echt een lief gebaar!

49 likes

Ohhhh goals! Welke programma’s kijk je nu?
Ik vind die van helden van hier zo interessant maar helaas niet zo heel veel seizoenen.

Ja zoiets?

3 likes

Helicopter ER, mijn favoriet! Is normaal altijd op woensdag op Spike, maar 1x in de week is niet genoeg :joy: Nu met mijn VPN kijk ik op discoveryplus.co.uk, daar staan een paar afleveringen op. Daar ben ik nu door heen dus nu ga ik kijken of ik Ambulance Down Under aan de praat krijg op een Australische site :sweat_smile:

1 like

Volgens mij word ik dus echt zo vroeg wakker elke dag door de vogels. Elke keer tussen vijf en zes. Ik ga komende nacht oordoppen proberen

1 like

Waarom? Is één van jullie pro-koningshuis en de ander niet? Ben wel heel benieuwd naar het interview vanavond.

1 like

affirmation timeeee

Vandaag wordt een productieve dag.

Wie doet er mee :joy:? Fake it until you make it.

55 likes

Vandaag wordt wederom geen productieve dag. Do I care? No. Should i care? Also no.

:sweat_smile::joy:

11 likes

Brrrr heb het zooo koud!! Wil mijn bed niet uitkomen

Yess ik doe mee! Heb vanmorgen al meer gedaan dan gister in totaal. Maar ja, dat zegt meer over mijn werkdag gister denk ik.

3 likes