Nou, net zoiets.
gisternacht de hele nacht overgeven, gisteren overdag wel ok, en sinds gisteravond mega diarree. Maar ook geen koorts of me echt heel ziek voelen ofzo. Ook geen buikpijn erbij. Beetje raar dus.
Nou, net zoiets.
gisternacht de hele nacht overgeven, gisteren overdag wel ok, en sinds gisteravond mega diarree. Maar ook geen koorts of me echt heel ziek voelen ofzo. Ook geen buikpijn erbij. Beetje raar dus.
Heb ik gisteren gedaan, gelukkig negatief!
Haha ik las ‘kapper en broek op Vinted’ en ik deed er veel te lang over om te ontdekken dat je de kapper niet op Vinted had gescoord.
Mijn originele post was ook eigenlijk geweest ‘hoe kun je een kapper op Vinted kopen?’
Dacht dat ik de enige was die steeds zo vroeg moe is in de avond en vroeg wakker in de ochtend. Maar niet dus.
Mijn theorie is trouwens dat het komt door dat het langer licht is en de zomertijd ook bij ingaat.
Nu heel hard visualiseren dat ik dan eens niet een week moet wennen aan de nieuwe tijden
Het kind was al naar beneden gegaan, wij sliepen nog. Heeft hij een fucking heel zoutpotje door de keuken gestrooid
Voor het eerst sinds operatie heb ik een foto van mezelf gemaakt (in korte yoga top) waarop ik de littekens kan zien vanaf een ander perspectief in plaats van naar beneden kijkend.
Het valt niet erg op, ze zijn mooi geheeld en geen reden geen bikini aan te durven
Wat is verhuizen een gedoe zeg en wat heb ik ineens veel teringzooi. Kan dat niet ff zelf de dozen in wandelen? En hallo, kan mijn nieuwe woonplaats niet zelf ff uitvogelen dat ik daar kom wonen en dus ook een nieuwe huisarts, apotheek, tandarts alles wil.
Wat fijn! Nu hopen op lekker bikiniweer binnenkort
@KipTokTok ik had echt zo’n lange lijst van dingen die ik moest regelen. Wel lekker dat het daarmee ook uit m’n hoofd was
Jaa, sowieso zou dat fijn zijn gezien de storm van vandaag haha
Haha ja ik ben nu ook maar checklists aan het maken, maar het houdt niet ooooop
Verhuizen is goeie tijd om weg te gooien (of naar kringloop te brengen/verkopen) Succes!
Haha je echt kut. Ook al die adreswijzigingen
Ik heb nog steeds in post nl de post op mn oude adres zodat ik weet waar ik nog m’n nieuwe adres moet doorgeven
Joepie, ik krijg vandaag de bevolkingsonderzoekbrief om een uitstrijkje te laten doen. Wist wel dat 'ie kwam, maar toch bah.
En ik hoop dat mijn pakje voor 10 uur komt, want dan kan ik op een normaal tijdstip naar mijn werk.
Ik ben aangekomen sinds de eerste lockdown en tot afgelopen zomer voelde ik me daar best rot over, maar ik heb een soort shift gemaakt ofzo en als ik nu in ondergoed voor de spiegel sta denk ik: yas woman Echt chill, nu moet alleen m’n moeder nog stoppen met opmerkingen maken over afvallen
@Lidcactus @Bailey @ohnotheydidnt @Nox
Bedankt voor de duidelijkheid! Zegt mij genoeg. Ik gok echt dat het dat is bij hem.
Gadver ik wilde gaan hardlopen maar het regent alweer. Wat een kutweer
Post NL heeft een verhuis service. Ken je die al? Dan kan je alles naar je nieuwe adres laten doorsturen.
En daar was mijn pakket al. Mooi op tijd! Hoef ik zo ook niet in mijn eentje te klungelen met de accu van mijn werkfiets, omdat ik die accu’s er nooit fatsoenlijk in krijg. Want dan kan ik gewoon op mijn normale tijd gaan.
@Oprah tip voor de volgende keer als je een twijfelachtig ei in de koelkast hebt liggen: in een glas water doen. Als het naar de bodem zakt is ie nog goed. Als hij blijft drijven moet je 'm weggooien!!