You only celebrate your birthday in a lockdown twice

Ik vind het zooooo fijn als er iets leeg/op is in huis en ik het kan weg gooien. Net had ik jackpot met douchegel en shampoo die allebei op waren. Heeeerlak
Als ik gewoon loop te scrollen lijkt het net alsof ik mega veel hartjes heb uitgedeeld omdat ze zo rood zijn, terwijl die gewoon van anderen zijn. Vind het wel leuk dat iedereen gelijk zo actief is in die smileys
Mijn vrijdag avonden in corona tijd worden steeds wilder; afwas gedaan, keuken gepoetst en rest van het huis opgeruimd en gepoetst. En nu ga ik denk ik maar slapen 
Wat een feest. Na een jaar eindelijk weer aan het werk en nu dus 4 weken op kantoor gewerkt en ben echt snotverkouden.
Dat heb ik dus weer niet gemist het afgelopen jaarā¦
Ik voel me echt kut van de vaccinatie.
Hopen dat ik zo weer kan slapen en me snel beter voel
Pfff eerst om half vijf wakker omdat ik naar de wc moest. Toen vijf uur omdat mān deur open ging door de wind. En nu omdat er net een kerel op een fiets langskwam die kei en keihard aan het schelden was, leek aan te telefoon maar hopelijk had de ander opgehangen want wie gaat er nou luisteren naar: vieze vuile kk lijer je hebt me gewoon geflasht waar ben je nou tyfus kk blabla. En met een koptelefoon op dus hij hoorde mijn stoere: āhey houd je bekā niet eens.
Ahh ik ben ook wakker van de storm 
Ik zat in m hoofd al bij maandag waar het 19 graden en 

wordt. Maar word net wakker in een halve herfststorm lijkt het wel inclusief rommelende geluiden en dacht een lichtflits. Alsof ik het lekkere weer heb gemist? Welk jaar is het? SOS HELP
Jezus, klikte nog even door naar een ander artikelā¦
āAls je je eigen personeel in een revalidatiecentrum bezoekt en ze door lachgas met een tijdelijke dwarslaesie in een rolstoel zitten⦠Dan ga je wel twintig keer nadenken.ā
Dan moet je nog TWINTIG keer nadenken?!
Hoeveel ballonnen moet je ook wel niet nemen voordat je in een rolstoel beland? Ah lees het al: āWe hebben samen weleens veertien tanks gespaced op een avond", vertelt Deniz.ā
I canāt.
Bel de krant! Ik ben wakker, heb al ontbeten. De wonderen zijn de wereld nog niet uit (denk dat ik zo toch nog even in bed ga)
Nouuuu een uur later en ik ben nog steeds wakker. Dus nu ga ik maar koffie drinken en aan mān scriptie werken.
Wtf is dit weer ineens. En goeiemorgen 
Ik lig ook al een uur wakker, ugh. En mijn vriend ligt als een roosje te slapen. Zo oneerlijk.
Nu maar mentaal voorbereiden op 15 minuten shoppen bij de Xenos omdat ik inpakpapier nodig heb.
Ik heb een nieuwe iPhone! Rib uit mān lijf maar zo fijn dat ik weer eens meer dan een halve dag met een batterij kan doen 
Oh en straks 20 min naar de Hema, hopelijk hebben ze ook mooie hoesjes. Zin innnn
Bijna elk uur van de klok gezien
Lig nog steeds in bed en over 20 min komt de bouwvakker weer de hele dag klussen, want hij was gisteren ziekā¦
Ik dacht even dat ik een post van mezelf las, ik ben ook klaarwakker en ga straks ook shoppen bij Xenos (en naar de kapper
)
Lekkere storm, de zon schijnt en het hagelt ook!?