Het is eigenlijk meer een bakboek, bakken met Beukers, allemaal “gezondere” baksels en ontbijtjes enzo. Heb er even snel doorheen gebladerd, zie al genoeg dingen die ik wil proberen dus dat is fijn. Staan wel best wat slordige typfouten in, dat vind ik wel jammer, en moet even wat inkopen doen om alles te kunnen maken veel verschillende ingrediënten worden gebruikt.
M’n vriend heeft allemaal nieuwe drankglazen gekocht. Voor rode en witte wijn, wiskey, sherry of port glazen etc.
Brb, even testen of alle glazen lekker drinken
Yay droeftoeters, favo woord
Die van garnier
Er is ook een shampoo en conditioner van, die wil ik ook nog proberen. Maar dat masker is echt
Heb net veel te dure boodschappen gedaan bij de AH en bedacht me net tijdens het koken van ook al een veel te duur verspakket dat ik zo dankbaar ben voor alles wat ik heb. Niet dat ik rijk ben, maar heb een leuke baan, financieel hoeven we niet op de boodschappen te letten (eten is mijn leven) voor mij de beste man, een fijn huis en mijn familie.
Fijn gevoel is dat he. Heb ik ook weleens, dat je je ineens beseft wat je wel niet allemaal hebt.
heuuj streng haar test is door staan en ik denk na het eten de rest doen. lekker blond worden.
Maar wat is directions verf vervelend om er uit te krijgen. zelfs met bleken nu.
Ja precies dit.
Oh jongens ik zit zoooo heerlijk in de prille lentezon, zo fijn😍
Hoeft niet weg hoor! En ja als je een onderneming wilt boycotten die een wappie aan het stuur heeft en haar gekke overtuigingen belangrijker vindt dan haar werknemers en klanten - be my guest.
Ik ben weer op een punt van dusdanig lang alleen zijn dat ik tegen alles in huis begin te praten, heb net sorry gezegd tegen de deur van m’n vriezer omdat ik die zo enthousiast openrukte dat hij tegen de deurpost knalde
Oud? Nee joh toen ik een nog actiever studentenleven had was dit ook top. Omgekeerde dag was echt top, lekker vroeg pieken volgende dag fris en fruitig want geen slaaptekort. Al met al alleen maar voordelen, hoe oud je ook bent
Ik zou vanavond patat eten, maar vanmiddag hadden mijn vriend en ik besloten om iets anders te eten omdat we er geen zin meer in hadden. Nu is het avond en heb ik super veel zin in patat. Hoe kon ik ooit denken dat ik geen zin zou hebben in patat?
Vorige week nog wat nieuwe rokken enzo gekocht in de kledingwinkel hier en nu zie ik op facebook dat ze weer hele leuke dingen binnen hebben gekregen, shit. Ik ga vanaf mei op stage de hele zomer en ik weet nog niet wat voor kleding daar gedragen wordt en of deze kleding ‘kan’.
Ik moet weer een nieuw wachtwoord bedenken voor mijn werk maar dat moeten 12 tekens zijn met minimaal 1 hoofdletter, 1 cijfer en een speciaal teken en Oja het mag niet lijken op een vorige wachtwoord. Jongens waar denken jullie toch dat ik zulke lange wachtwoord vandaan kan halen EN ook nog eens kan onthouden.
Lang leven LastPass
Mn moeder heeft een hele vieze magnetronmaaltijd voor me meegenomen en ik word er echt misselijk van, maar moet het opeten want zonde
Guusmeeuwis=H0t
Of lijkt dat teveel op je vorige wachtwoord.
Wauw wat kut! Ga je ergens anders werken? Geldt dit ook voor durf2dragen of kan ik daar nog wel ethisch een gat in m’n oor laten jagen?
Ja nu is het guus=Bae2021