Wat je even kwijt wil #50

Ahhh no, hopelijk valt het toch wel mee uiteindelijk. Is er niet iets wat je kunt doen om het beter te maken?

2 likes

Oja ook kut. Net als vorig jaar heb ik me weken lang een vrije dag gerekend, blijkt goede vrijdag wederom geen vrije dag te zijn. Echt tering :sweat_smile:

1 like

Nacht 2 op rij met niet in slaap kunnen vallen, steeds wakker worden en nachtmerries :sob: Hopelijk is het nu na volle maan weer klaar.

Voor het geval dat, 5 mei is helaas ook geen vrije dag dit jaar!

3 likes

Fotooo

In spoiler, zit wel een filter over van insta.

Samenvatting

IMG_20210329_085534_681

64 likes

Ugh ik had eigenlijk deze week vrij willen nemen, maar wilde het af laten hangen van het weer, en heb het uiteindelijk dus niet doorgezet en nu wordt het mooi weer. En nu nog vrijnemen gaat niet meer lukken. Waarom stel ik dat altijd zo uit. Ik ga vandaag kijken wanneer ik vrij ga nemen!!

En ik ben zooo moe van 4 nachten niet geweldig slapen, veel alcohol en te weinig eten. Gelukkig heb ik maar 1 afspraak vandaag.

2 likes

Ik ben blij dat ik vrij ben deze week, want ik heb het hele weekend zo slecht geslapen

Wauw cool, goed gelukt!

1 like

Ik zie straks een collega die ik vorig jaar februari voor het laatst gezien heb. Vind het zo leuk om weer eens iemand live te zien ipv via teams oid, heb er echt zin in, haha.

Edit: werk in de zorg. Wat we moeten doen, kan nu niet online, dus het is niet dat we elkaar voor de gezelligheid zien. Maar dat is wel een fijne bijkomstigheid.

2 likes

En dat voor een thuis bleach kit van Crazy Colors en dan Directions er op. 15 eurootjes en klaar.
Vind het vooral bijzonder dat mijn haar ook nog super goed en fijn aan voelt. Bleaching kit van crazy colors brandde ook helemaal niet (moet natuurlijk ook niet) wat het wel deed toen met de kapper (Wel ander merk spul) maar wel chill op deze manier. Denk dat als de blauw aan de onder kant er uit gaat dat dan plum er in gaat. Zodat je een verloop krijgt.

6 likes

Nou op ontslag nemen na, is het enige wat ik nu kan doen er doorheen gaan. En als een specifieke klant me met rust gaat laten, zou dat ook wel helpen maar daar heb ik geen invloed op. Heb wel allemaal lekker eten meegenomen

1 like

Matcht lekker bij je profiel foto!

3 likes

Wat een leuke kleur. :slightly_smiling_face:

2 likes

Thank u <3

@Blush o wow nu je het zegt ja hahaha. grappig.

Bijna twee uur werk er op zitten en ben er helemaal klaar mee. Denk dat het groot en deels komt door chaos van storingsdienst.

Wow, blijft toch bizar dat je iemand zo lang niet live hebt gezien die je normaal misschien wel dagelijks ziet? Snap helemaal dat je er zin in hebt, veel plezier! Lekker koffie leuten en iets lekkers mee :smiley:

2 likes

Ranking the stars is ook wel leuk! Ik heb ook een moordspel gedaan vond ik ook grappig (maar was de moord op sinterklaas dus ik weet niet of er ook andere leuke zijn).
Bingo vond ik minder leuk. Pubquiz is toch ook wel leuk en met vragen over collega’s (bijv. stellingen zoals "wie heeft vroeger bij de mcdonalds gewerkt) ook extra leuk (maar wel meer voorbereidingstijd).

2 likes

Online cocktailworkshop? Of is het onder werktijd haha

2 likes

OMgg ik mag binnenkort weer buiten dansen op 1.5 meter afstand enzo maar omg zo blij mee pff.

7 likes

Gaat het dan om de alcohol of hebben ze geen zin om de handen uit de mouwen te steken? Want als het om de alcohol gaat zijn er ook wel alternatieven waar dat niet aan bod komt! Kookworkshop, sushi maken, barista workshop, zoiets? Zijn vast leuke dingen te vinden!

1 like