Wat je even kwijt wil #50

Late reactie, maar ik vind dat ook altijd vet ongemakkelijk en spannend :see_no_evil::joy: heb je je selfie nog gepost uiteindelijk?

Ja maar ik werk via een VPN en kan daarop niks opslaan, moet dat wachtwoord ook 100 keer per dag opnieuw invoeren :expressionless:

Trots op mezelf, wezen hardlopen net. Gewoon gegaan, alle duizenden redenen die ik had om niet te gaan genegeerd want ik had zin om te gaan.
Fijn rondje was het.

34 likes

Ik ga stuk

1 like

Ja, heb ik gedaan!

3 likes

Is van dezelfde eigenaresse honestly :frowning_face:

Ik heb wat lijntjes uitstaan dus zo gauw ik een nieuwe plek heb zal ik het delen!

5 likes

Cheetos in bad. Dit zou bij mij niet goed gaan. Ik zou dan als een cheeto uit bad komen.

7 likes

Ik tegen mijn vriend: Het lijkt me wel wat om een draadloze speaker in mijn computerkamer te hebben, luister daar toch nooit vaak muziek en als ik dat wel keertje wil neemt het niet veel ruimte in (en heb daar vet weinig stopcontacten enz).
Mijn vriend: Ik heb er nog wel 1 voor je!

:partying_face: Altijd leuk.

12 likes

Heerlijk nog even uurtje buiten gewandeld. Nu lekker bakje aardbeien eten en dan naar bed.

2 likes

Student: Ik kies een podcast over poep:
Verwerkingopdracht met foto’s: hier heb je een foto van een wc. :poop:

2 likes

Vanmiddag stukje haar geprobeerd met een bleaching kit die ik had gekocht. Pakte goed uit, geen irritaties. Na het eten mijn hele haar gedaan, haar voelde daarna ook nog super fijn aan, geen irritaties nog steeds. Ben echt impressed. Bij de kapster met blonderen kreeg ik echt last op mijn hoofd. en nu zit er turquoise in. 10/10. Na het uitspoelen kan ik ook alweer naar bed ook. Nu al zin in het daglicht van morgen.

18 likes

Ik kwam er vandaag achter dat lastpass ingevoerd heeft dat je als free user niet op meer dan 1 device ingelogd mag zijn. Dus je kan niet meer en op je telefoon en op je laptop inloggen. Ik ben overgestapt vandaag

Welke heb jij nu? Ik gebruik KeePass voor werk, maar vind dat privé niet spetterend werken…

Ik las op Reddit en in de comments van LastPass hun social media dat de meeste mensen over gingen naar Bitwarden. Is opensource en kon het binnen 5 min omzetten, dus helemaal happy. Werkt zo goed als hetzelfde als lastpass ook

1 like

Ah top, ga ik eens naar kijken. Ik heb nu allemaal super veilige wachtwoorden, maar als ik vervolgens op mijn telefoon wil inloggen is het echt drama

Mijn huis is niet eens super gehorig, maar mijn buren hebben een fucking gymzaal gebouwd in huis ofzo en springen en rennen de hele tijd rond. Doe ff nornaaaaaaaal.
Ben sowieso pissig op hun want dat kind noemde mijn kat net lelijk dus ik zou het liefst hun huis in de fik steken. :triumph:

28 likes

Ja, dit had ik dus ook! Maar ze hebben een app en een Chrome extention

Whaaaaat? How dare they. Geen idee hoe je kat eruit ziet maar durf te wedden knapper dan die etter.

2 likes

Ik neem mezelf altijd voor om me niet te vergelijken met anderen want ik word daar sad van. Maar toch blijf ik dat iedere keer doen :sob:

2 likes

Ik heb zoveel zin in het lekkere weer

4 likes