Jaaa dat was het denk ik, merci!
Sinds ik een sup heb besteld ben ik al zoveel uur kwijt aan dingen lezen over sups!! Ik kan gewoon niet stoppen, haha. Ik heb ook elke route in de buurt al 10x gelezen, alle pagina’s met tips doorgelezen, net weer een vergelijking gelezen van mijn sup met andere sups(ook omdat ik hem weer even op de foto wilde zien) en vandaag ging ik wandelen en ik kon echt niet stoppen om bij alles wat we zagen over suppen te beginnen
Bedoel je de brand in die loods bij LV?
Ik kijk nu de paaswake op npo2 live, best een aanrader hoor met mooie hebreeuwse liederen het loopt alleen geen storm in de kerk. Toch nog een party op deze mooie zaterdagavond.
Ja, lief dat je het nog vraagt Ben onderweg nog even gestopt, maar het voelde indd als een overwinning!
Nee in Venlo! Volgens mij een woningbrand…
Me er niet toe kunnen zetten me klaar te maken voor bed → te laat naar bed gaan → te kort slapen → moe zijn de volgende dag → niet naar bed kunnen teleporteren → te laat naar bed gaan → te kort slapen → moe zijn de volgende dag → niet naar bed kunnen teleporteren → te laat naar bed gaan → te kort slapen → moe zijn de volgende dag → niet naar bed kunnen teleporteren → te laat naar bed gaan → te kort slapen → moe zijn de volgende dag → niet naar bed kunnen teleporteren →
Repeat forever
Ohh dacht al, wat woon je opeens maar dicht in de buurt
Komen die tijdsloten zaterdag avond online?
Ben nu al klaar met deze dag.
Ik heb mijn tandenborstel beneden in de keuken en soms ook facewash ofzo, dan ga ik tussendoor in reclames of tijdens de serie savonds al ‘klaarmaken’ om te slapen. Als ik weet dat ik niks te eten meer hoef. Dat scheelt echt zoveel, hoef je daarna alleen maar je bed in te duiken.
Vrolijk Pasen!
Ik heb de badkamer beneden en vind dat 's avonds ook echt fijn. Eerst even douchen, dan weer op de bank. Keer tandenpoetsen, dan weer op de bank. Naar de wc en deuren op slot, weer op de bank. En dan naar boven en rol ik zo mijn bed in.
Nou de mimosa’s staan al klaar lekker daydrinken vandaag
Ik haat het dat mijn vriend zijn badkamer tegen zijn slaapkamer zit (moet ook door de slaapkamer lopen). Nu kan ik niet comfi poepen want hij ligt nog te maffen.
Helaas geen fancy paasontbijt of brunch voor mij want ik heb standaard tentamens rondom Pasen. Maar ik ga zo even naar de supermarkt om wat lekkere dingen voor mezelf te halen vandaag, kan ik er toch nog een beetje van genieten nu hopen dat het niet te druk is
Aargh cringe ik ben 32 maar ik vind het nog altijd zo genant als mn vader mn ondergoed ziet(niet terwijl ik het aanheb natuurlijk, dat ziet ie niet)? Hij kwam net de kamer binnen en ik ben een sloddervos dus mijn kleding ligt gewoon waar ik het uitgetrokken heb. Ligt mn bh dus in vol ornaat op de grond, en een rode, kanten onderbroek
i cant
De elektriciteit is uitgevallen.
En ik heb maar een kleine bundel en heb het internet nodig voor studeren.
Echt jammer dat het geen lekker weer is. Heb ook geen zin om wat leuks aan te trekken, wil gewoon een warme trui