Wat je even kwijt wil #50

Net het bed meteen uit de droger verschoond met helemaal warm beddengoed. Omg zo’n zin om erin te gaan liggen nu.

26 likes

Jaa, alleen de lage variant!

1 like

Dan zit je in de buurt van grubbenvorst en Arcen. Kom zelf ook daar uit de buurt haha

1 like

Oh die breken echt in een miljard stukken, maar geen scherven en kleine splintertjes net als gewoon glas, met opruimen is dat wel handiger.

4 likes

Er was straks brand 2 straten van mij vandaan en toen ik op t balkon stond zag ik precies waar het was. Gelukkig was de brandweer er snel en is het geblust. Ineens allemaal witte rook te zien.

2 likes

Is dit geen reactie op mij? :stuck_out_tongue:

@Shadina Hier doet de app en site vandaag heel vervelend. Site gisteren ook trouwens.

Close

1 like

Ja, kom linksvoor daar is iedereen!

27 likes

Ja
afbeelding

6 likes

Bij die paal

6 likes

Jongens waar zijn jullie.

8 likes

Derde boom rechtsaf en dan 2e links!

2 likes

Kent iemand baby te huur nog?
Ik keek dat vroeger altijd.

12 likes

JAA! Ik vond dat echt fantastisch, hoe kom je daar nu ineens bij?

3 likes

Omg ja! Eerdt kregen ze dan een baby, dan een peuter etc. Vond dat zooo cool, vooral die huizen waar ze in woonde. Het roze huis, groene huis etc. :joy:

Edit: heb nu gewoon dat deuntje in mn hoofd

2 likes

Haha oo dat was genieton! Leuk om weer te herinneren

1 like

Oh jaaa en dat 4 of 5 jarige kinderen ze dan nog wijs konden maken dat ze echt nog wel in de kinderwagen moesten zodat ze nergens heen hoefden lopen wat een programma

5 likes

En de pubers seksuele voorlichting moesten geven. Ik wilde toen ook altijd mee doen :joy:

3 likes

Ja geen idee. Schoot ineens binnen.
Maar eens kijken of ik ergens op npo de afleveringen kan terug vinden

1 like

Ben jij Måns? :scream: :smiley:

2 likes