Net het bed meteen uit de droger verschoond met helemaal warm beddengoed. Omg zo’n zin om erin te gaan liggen nu.
Dan zit je in de buurt van grubbenvorst en Arcen. Kom zelf ook daar uit de buurt haha
Oh die breken echt in een miljard stukken, maar geen scherven en kleine splintertjes net als gewoon glas, met opruimen is dat wel handiger.
Er was straks brand 2 straten van mij vandaan en toen ik op t balkon stond zag ik precies waar het was. Gelukkig was de brandweer er snel en is het geblust. Ineens allemaal witte rook te zien.
Is dit geen reactie op mij?
@Shadina Hier doet de app en site vandaag heel vervelend. Site gisteren ook trouwens.
Close
Ja, kom linksvoor daar is iedereen!
Ja
Bij die paal
Jongens waar zijn jullie.
Derde boom rechtsaf en dan 2e links!
Kent iemand baby te huur nog?
Ik keek dat vroeger altijd.
JAA! Ik vond dat echt fantastisch, hoe kom je daar nu ineens bij?
Omg ja! Eerdt kregen ze dan een baby, dan een peuter etc. Vond dat zooo cool, vooral die huizen waar ze in woonde. Het roze huis, groene huis etc.
Edit: heb nu gewoon dat deuntje in mn hoofd
Haha oo dat was genieton! Leuk om weer te herinneren
Oh jaaa en dat 4 of 5 jarige kinderen ze dan nog wijs konden maken dat ze echt nog wel in de kinderwagen moesten zodat ze nergens heen hoefden lopen wat een programma
En de pubers seksuele voorlichting moesten geven. Ik wilde toen ook altijd mee doen
Ja geen idee. Schoot ineens binnen.
Maar eens kijken of ik ergens op npo de afleveringen kan terug vinden