Wat je even kwijt wil #50

Ja, kan goed. Grootste deel volgens mij. Ik zit aan de rand van het centrum, meer richting noord (?), dus ik heb het gelukkig niet.

Ik heb net een vinted account aangemaakt en foto’s erop gezet. Eigenlijk al geen zin meer om moeite te doen, meestal gooi ik alles gewoon in de kledingbak…

In ieder geval in West (ik heb het gegoogled haha en nu mis ik gdverdmme).

1 like

Ja, west las ik ook op FB inderdaad.

1 like

Oh shit. Succes!

1 like

Gefeliciteerd! :birthday: :birthday:

Ik heb net iets voor 2 euro verkocht wat bij m’n vader ligt, nu al geen zin om het op te halen:’)

2 likes

Douchen en je haren wassen met alleen koud water is gewoon niet te doen. Krijg direct meer last van bepaalde gezondheidsklachten. Het is juist zo belangrijk dat ik mij lichaam warm houdt.

Ik heb een leerling die ik begeleid. Heeft ie corona. Komt ie nu mee, en hij zegt dat ie dinsdag wel kan werken.
Dacht het niet he pannenkoek, lekker die oudjes besmetten

2 likes

Ja :relaxed: Iemand die ik kende was ook jarig, dus we hebben het samen ā€˜gevierd’ haha

1 like

Mijn gemberthee kan me niet sterk genoeg zijn. Het liefst gooi ik die hele stronk in 1 keer in de theepotšŸ‘šŸ»

17 likes

Na maanden eindelijk exploding kittens kunnen bestellen, snap ik er helemaal niks van :joy::joy:

2 likes

Alsof er nog veel mensen Gaelic kunnen haha.

Edit: oh blijkbaar de Ierse Gaelic wel nog heel veel.

1 like

@kali @Sige @Alpacamybags hij (of zij) leeft nog!!
https://www.ad.nl/binnenland/slapende-wasbeer-uit-boom-geschoten-door-dierenarts~a77275c6/

6 likes

ben middels een vriendin bij hem gekomen, ze had het er over toen hij op het nieuws verscheen. eigenlijk ook wel sneu dat die beesten letterlijk zoveel te eten krijgen. Lijkt me ook niet heel goed. (en eigenlijk ook nog sneu verhaal waarom hij ze voert)

volgens mij is zijn vrouw er ooit mee begonnen toen die beesten maar bleven komen nadat ze ze een keer had gevoerd. Toen ging zijn vrouw dood en moest hij haar beloven dat hij voor de beesten zou zorgen. Dus nu komen ze gewoon echt iedere dag meerdere malen per keer om te eten.

Was ook een filmpje dat hij een keer een beer had die zowat bij hem naar boven kwam. Die kwam op de worstjes af. :joy:

2 likes

Wat tvk allemaal met je doet he

1 like

Ik heb hem gevonden!!

https://www.youtube.com/watch?v=r3Wjg7ph4Q4

Anti climax want je ziet niks xD

Ook z’n sad verhaal ook van de vossen man

Ieehhhh we kijken forrest gump en hij heeft seks en mn vader zit naast me iieehhhiehhh

6 likes

Nog steeds betere entertainment dan de meeste vloggers bij elkaar. :joy:

1 like