Ik vind dit zo zielig https://www.ad.nl/binnenland/gemeente-vught-gaat-jager-opdracht-geven-om-wasbeer-in-boom-te-doden~a0ea352c/
Want vind ze zo schattig. Al zullen ze niet oke zijn voor de inheemse beestjes maar toch
Ah gefeliciteerd!!
Ik zit in de trein en nu wil ik gaan slapen maar dat lukt nooit echt want dan ben ik bang dat ik mān overstap mis. Ga toch maar een wekker zetten maar ik weet nu al dat ik half wakker blijf omdat er in mān achterhoofd een stemmetje zeurt met: āpas op dadelijk word je wakker op een rangeerterrein in een lege trein midden in de nacht paniekā
OMG NEEEEEE
Toch sneu als je je bedenkt dat je de hele dag nog niet gepraat hebt (omdat je alleen bent). En dan gelukkig tijdens je wandeling een leerling tegenkomt die met je wil kletsen
Oh dat is niet leuk
Gefeliciteerd en knuffel
Ik wilde iets kopen via vinted en dat meisje had nog even gekeken van welk materiaal alles was, was ik aan het betalen dus dan heb je al twee keer je bundel geaccepteerd dus zou je denken het is gereserveerd ofzo maar had iemand anders 1 van de items (waar ik eigenlijk voor aan t kopen was, een Zomerjas) gekocht dus kon mijn koop niet doorgaan. Ben helemaal teleurgesteld ervan
Lief van jullie allemaal Ik baal dan ook van mezelf dat ik teleurgesteld ben, maar canāt help it haha
Haha ja ik snap je angst. Heb je nog geslapen? Vaak zet ik de wekker dan op tril stand en dan houd ik mijn mobiel in mijn handen. Word daar altijd wel wakker van.
Haha nee het lukt niet echt. Heb ook 3 overstaps en telkens iets van half uur in de trein dus dat helpt ook net niet haha. Nu weer een overstap, misschien dat het het volgende deel lukt
Ah nee snap dat het dan niet lukt. Drie keer overstappen is ook veel te onrustig inderdaad. Haha slaap lekker!
O, heel herkenbaar dit. Heb dit bijna elk weekend wel.
Heerlijk moment wanneer je bezoek weer de deur uit is en je je chill-outfit weer aan kan
Die verkoper kan de andere koop dan toch annuleren als jullie het al overeengekomen waren? Heb ik ook weleens gehad. Wel lullig ja.
Oh niet van jezelf balen hoor, denk dat heel veel mensen dit niet leuk zouden vinden. Alsnog van harte gefeliciteerd! Heb je wel een lekker stuk taart kunnen eten of wat leuks kunnen doen op je verjaardag?
Ja ik ook
Oh dat wist ik niet, ze zei dat ze t zelf ook vervelend vond. Miss weet ze ook niet zo goed hoe t werkt
Vermoedelijk is door die klote stroomstoring van eerder vandaag iets kapot gegaan waardoor wij de aankomende dagen geen verwarming en warm water hebben. En ja gaat nu ook niet zo makkelijk even naar anderen om te douchen. Maar mijn oma is volledig gevaccineerd dus misschien toch maar doen. En mijn persoonlijke laptop blaast ook snel zijn laatste adem uit, waardoor ik al die bestanden moet verplaatsen. Dit zorgt weer voor zo veel stress bij mij, ik kan dit er eigenlijk even niet bij hebben in combinatie met vliegensvlug afstuderen.
Gelukkig heb ik wel het geld om dingen te vervangen. Dat scheelt iig wat.
Er was hier zaterdag stroomstoring en er waren een paar mensen waarbij hun cv het niet meer deed. Toen werd de tip gegeven om de cv te resetten. Misschien kan je dat proberen?
Dat is echt wel een nadeel, vind ik. Ik praat wel tegen de katten, maar ik krijg hooguit een mauw terug
@anon42392789 Ik las op fb dat er een stroomstoring was. Echt klote.