Wat je even kwijt wil #50

Ik was vandaag weer eens full glam met een vet mooie ooglook en nu ben ik boos op mezelf dat ik geen foto’s heb gemaakt :triumph:

1 like

Hoe heerlijk, dan denk je al ‘ok ok, dan maar in mn konijnenkostuum, is het wel waard’, staat de NOS ook nog eens voor je neus :joy:

2 likes

Hahah dit is van RTV Oost geloof ik, dus je denkt dat je wordt geinterviewd voor de lokale zender, wordt het ineens doorgeplaatst naar de NOS, mogelijk nog erger

1 like

De muziek uit de reclame van de Wehkamp vind ik zo chill, lekker zomerrrr. De beelden zijn kut

Ik heb mn tinder in zuid amerika gezet om te testen hoelang t duurt dat ik moet toegeven dat ik eigenlijk helemaal niet zo goed spaans spreek. Ik kan meer dan ik dacht :joy:

15 likes

Genial :joy:

1 like

Veel leuker dan duo lingo haha.

1 like

Hola supermercado

11 likes

Heb ik vandaag gedweild, heb ik overal vage vlekken op het laminaat. Morgen dan maar opnieuw doen met een doek :unamused:

1 like

Dat zijn tekenen die willen zeggen: niet meer doen, dat schoonmaken!!

3 likes

Hahaha, ja inderdaad :rofl: Hou ik het in het vervolg wel alleen op de gang dweilen (daar is het wel echt nodig ivm een galerij die heel vaak nat is en dat zorgt in de gang dus voor vlekken).

1 like

Ik HAAT Reels en TikToks. ROT OP. Het is niet grappig. Je bent niet cool. Je kan niet playbacken.

19 likes

Vandaag kwam een collega spontaan langs toen ze ontdekte dat ik 2 dagen geleden jarig was. Echt ontzettend leuk! Vooral omdat we gewoon al langer dan een jaar thuiswerken.

13 likes

WEL!

3 likes

Thomas van Olde Heuvelt is zo’n fucking goede schrijver. Zijn boeken zijn zó eng en spannend dat ik soms gewoon niet door durf te lezen. Dan ben je echt top :ok_hand:

13 likes

Weet je wat nou zo fijn thuis komen is: als je al heel de avond last hebt van een opgeblazen en rommelende buik maar dat je geen scheet kan laten omdat je op bezoek bent, en dat je dan thuis komt en het gewoon kan laten gaan en het zoooo erg oplucht. Voel me direct 10x beter :+1:t2:

23 likes

Was op zoek naar cadeau’s voor mannen en toen kwam ik dit tegen.

NSFW:

7 likes

Hahahahaha oh je zou hier een hele leuke educatieve middag van kunnen makenb

1 like

Is Orakel idd ook weer goed?

Ik wil die vriend geen verkeerde boodschap geven maar je zou er inderdaad wel een educatief spelletje van kunnen maken. :smirk: