Ik ben niet op zoek naar een specifiek persoon maar gewoon iets nieuwswaardigs dus het is een beetje te breed om hier te kijken
Natuurlijk niets is zo lekker als een bakje nostalgie. Scheutje ranja er door
Niet verwacht dit ooit over een gemeente te zeggen maar ik ben echt positief verrast door de service van de gemeente U. Er waren zomaar papierklikoās weggehaald in mijn straat, waaronder de mijne terwijl ik hem gewoon gebruik. Vrijdag gebeld, kon niet direct een nieuwe aangevraagd worden maar ze zou erachteraan en deze week terugbellen. Werd vanochtend netjes teruggebeld dat het overgedragen was naar een andere afdeling en dat zij contact op zouden nemen, en ik krijg net een mailtje dat ze volgende week een nieuwe kliko komen brengen Supersuf maar ik ben er gewoon een beetje vrolijk door, hoe soepel dit ging terwijl het dus niet helemaal een routineding was.
Kan je delen welke je hebt?
Hop hop hopjes vla terug naar de supermarkt!
Ohh op die manier, ik heb helaas niets nieuwswaardigs te vertellen succes met je opdracht, hoop dat t nog lukt!
Is het diplomeren en afronden van je studie in corona tijd iets?
Ik heb afgelopen januari mijn diploma gehaald
Ik zit op hete kolen want moet zo eigenlijk nog eten halen maar ik zou voor half 7 pakketjes krijgen en die zijn er nog niet en de app van postNL ververst ook niet. Heb ook niks beters te doen dan me hier druk om maken en honger lijen momenteel dusā¦
Haha ja! Of met Roosvice. Lijkt wel wat op vlaflip maar dan zonder tweede soort vla.
Ehhh gewoon een van bol van veertig euro met goeie reviewd. Body system staat erop
Ik denk dat ik geen goede moeder zou zijn. Ik heb een hond die echt elk uur loopt te piepen dat ze naar buiten wil. Ik negeer dat gewoon, totaal niet sensitief en responsief. Mijn moeder gaat dan spelen met haar, of gaat toch weer naar buiten. Ik doe alsof ik het niet hoor. Is dit voorspellend voor hoe ik met mijn kind om zou gaan?? Is daar een correlatie tussen?
Heb hier nu spontaan zin in. En dan nog vruchtenhagel erdoor om het af te maken ooooh
Whaha ja nu jij en @Marquez het zo zeggen is het natuurlijk niet zo heel raar, was het hele bestaan van vlaflips vergeten ben vrij kieskeurig met mān vla, sowieso alleen vanille en aināt nothing touching my vla except slagroom
Met hagelslag als het haar van het vlamannetje
@Luzarl Misschien een nutteloze suggestie, maar misschien is Esmah Lahlah (wethouder) wel een interessant persoon? Zij zit nu een maand in de bijstand om te ervaren hoe dat is. Of is dat al te veel verslagen?
Oooh ja slagroom op je vla is echt amazing. Moet je zeker proberen @Totoro
Chocoladevla en slagroom is trouwens helemaal zalig.
Ik heb gisteren voor het eerst in maanden een work-out video gevolgd van 10 minuten. Resultaat is dat ik amper kan bukken, traplopen en überhaupt wandelen. Ik lach mezelf echt uit. En ik huil een beetje.
Bluh ik wil gewoon even heel hard huilen, maar ja dat verandert toch niets