Wat je even kwijt wil #50

Slagroomvla is ook amazing vind ik. Al tijd niet meer gehad maar vind dat echt lekkerder dan normale

3 likes

Weer een kantoordag gehad, erna altijd moe pfff.

1 like

Aan de situatie verandert het niets, maar het is wel goed om iets met je emotie te doen, zodat die een beetje kan ontladen en je er een beetje uitkomt. Dat kan soms weer wat lucht geven.
Sterkte! :blue_heart:

1 like

Mijn vriend heeft ze precies een week geleden laten trekken, na het jarenlang uitgesteld te hebben. Hij is echt als de dood voor de tandarts. Hij vond het heel erg meevallen en is nu, een week later dus, al weer een heel stuk de oude! En ikzelf heb het ook laten doen een paar jaar geleden en mij viel het ook alles mee.

De ingreep zelf is zo gebeurd en bij het herstel is het belangrijk om consequent (elke drie uur geloof ik) pijnstillers te nemen. Ook al voel je op dat moment nog geen pijn, is meer preventief. En dan komt het helemaal goed :dizzy::dizzy:

2 likes

Yessss ze hadden de vegan versie van mijn favo autodrop :red_car:

2 likes

Ik eet nu de huismerk nacho kaas chips van de Jumbo en omg, wat een verademing tov die van de AH zeg. Hier verzuip ik bijna in dat smaakpoeder terwijl de AH daar altijd zo zuinig mee doet op die chippies. Ja, het is goedkoop maar pls AH geef me meer smaak danku

1 like

Welke is dat? Heeft katja dat?

Ik ben gezwicht en heb een afspraak gemaakt voor winkelen bij de Action. Ik heb een te laag bedrag voor Click en Collect en een aantal dingen kan ook niet via C&C.

Heb er eigenlijk nu al zin in.

2 likes

Meh wat een dag, voelde me al sinds gisteren rot. Nou daarna een heftige dag op werk (ook moeten huilen, kak), toen belde mijn zusje dat er wat was gebeurd, dus was ook weer heftig (gaat fysiek wel goed gelukkig dus) en nu ben ik weer alleen thuis…
Ik kan niet meer, ga maar naar bed denk ik. Ik weet het ook niet meer.

2 likes

Ooh hier heb ik nu zin in! Of in danoontje door de vla :heart_eyes:

1 like

Je vrije avond aan een webinar besteden. Altijd leuk…

1 like

Heeft iemand zin om tekenspelletje te doen?

1 like

Goeie, leuk, dankje!

1 like

Algemene tip: mocht je ooit ruzie met mij hebben en het goed willen maken. Stuur me foto’s op van varkens en/of koop autodrop.

3 likes

Ik ben chagrijnig en baal nu zo dat ik geen toetje heb gehaald haha

2 likes

oh jaa lijkt me wel weer eens leuk

1 like

Leuk! Ik zie je. Wacht nog even op wat meer mensen

1 like

Eindelijk mijn stappendoel weer eens gehaald. Kreeg enorm de kriebels om naar buiten te gaan tijdens persco dus naar buiten gegaan. Nu ga ik denk ik nog een uurtje of twee denk ik audioboek luisteren denk ik en borduren. Lekker in bed misschien ook nog wel.

Anders weet ik het ook niet meer :sweat_smile:

1 like

Ik zat opeens in een spel met onbekenden haha omg

Ik lig chips te eten in bed, wat een avond

3 likes