Waarom voelt altijd een tiet alsof ze aan het bevriezen is met kou. Niet te doen.
Ik kreeg net een beoordeling terug en ik werd er stil van en moest erna gewoon tranen. Ik kan zo slecht omgaan met complimenten etc omdat men vroeger altijd zo tyfus negatief over mij was. Dat ik dom was, niks kon en dat het nooit wat met mij zou worden vanwege mijn achtergrond/beperking.
Trots op jou! Wat ik hier van je lees ben je geknipt voor je vak
Wat fijn dat je zo’n goede beoordeling hebt gehad! Geniet ervan
Yeeaah
Na een jaar lang hard werken is mijn nieuwe bibliotheek op het werk live gegaan. Ben echt zo trots op het resultaat haha. Alles zelf geregeld en ontworpen. Programmeren wel uitbesteed haha. Ook werk ik nu een jaar hier en heb ik een vast contract gekregen.
Vandaag is nu al echt een geweldige dag en kan niet wachten op de rest. Ik hoest de longen uit m’n lijf en heb mezelf naar m’n werkpc gesleept (wel 2 hele meters van bed vandaan). Blijkt m’n eerste klantcontact van de dag met m’n ex-schoonmoeder te zijn. Kill me now
Had gedroomd dat er allemaal briefjes van 50 in m’n portemonnee zaten. Was wel een deceptie toen ik wakker werd.
wat goed
Ik ben de folders van de winkels van volgende week online aan het doorkijken, echt mijn bezigheid als begeleiding weg is op donderdag altijd.
Wow, ik heb tot nu geslapen super chill!
Wat fijn zeg zo’n beoordeling! Je mag trots op jezelf zijn
Ik probeer wat meer moeite te doen om lekkere dingen te maken en heb gister een site ontdekt en het is zooooo lekker allemaal. Heb zojuist al deze garnalen gemaakt voor vanavond 20 Minute Honey Garlic Butter Shrimp. - Half Baked Harvest
Kan het echt iedereen aanraden die super snel makkelijke dingen wil koken
Ah ja zij heeft echt hele lekkere recepten idd! Soms wel heel Amerikaans met veel boter en kaas maar altijd veel smaak ook lekkere cocktailrecepten trouwens!
Ik ben officieel mislukt. Ik kan niet eens een fietsmand op mn fiets instaleren.
Ja daarom zijn mijn garnalen waarschijnlijk ook zo lekker, lekker veel boter haha
Ik heb een luxe koffiezetmachine besteld en meteen eindelijk een glazenwasser geregeld. Ik voel me bijna een geslaagde volwassene.
Ik heb een beetje een midlife crisis geloof ik. Enerzijds wil ik heel graag een mbo opleiding gaan doen (21+ toets hbo niet gehaald vorig jaar door ruimtelijk inzicht onderdelen, haha).
Maar het werkveld waarin ik kijk is Maatschappelijke Zorg en dan ga ik na mijn opleiding waarschijnlijk heel erg in loon achteruit richting het minimumloon.
Mensen helpen is gezien mijn achtergrond wel echt mijn droom.
Nu krijg ik net vacatures te zien van werk wat ik momenteel doe en wat ook prima verdient. Direct een jaarcontract en goede voorwaarden. Enerzijds hink ik hier elk jaar tegenaan, ga ik weer naar school of blijf ik de rest van mijn leven werken met een prima salaris zonder een opleiding te hebben afgerond door de omstandigheden toen?
Ik vind dit echt een kut dilemma. Wat is jullie visie hierop?
Ik probeer voor mijn vriendinnenweekendjeweg een kippiepan te bestellen, maar alle winkels die zoiets doen zijn op zondag dicht dus dan kunnen we die pan nooit meer terugbrengen. Echt stom dat we daar niet aan hadden gedacht
Maar wel een broek naaien. Dat is een veel belangrijkere skill als je de broek in de relatie wilt dragen.
Pffff wat een energieloze rotdag. Waarom stort ik altijd zo in op vrije dagen. Eet vet ongezond, lig alleen maar in bed of op de bank, geen energie om te sporten. Pffff ik ben het coronaleven echt zat.