Wat je even kwijt wil #50

Zou om 8 uur een afspraak hebben. Ik was helemaal klaar, wordt de afspraak afgezegd. Toch wel een beetje jammer. :sweat_smile:

Zo toe aan weekend. Dit zou een korte week moeten zijn vanwege Pasen, maar vind ā€˜m langer voelen dan normaal

9 likes

Ahh mijn oma noemde haar rollator ook altijd de Mercedes! Zo lief. Ik mis mijn oma’s en opa altijd extra als mensen hier over ze praten. Grootouders zijn the best :two_hearts:

7 likes

Deze week voelt idd eindeloos. Ik geef het weer de schuld. Het werd eindelijk lente en nu dit :unamused:. Merk ook hoeveel zon met me doet, voelde me zoveel beter vorige week.

5 likes

Dat snap ik heel goed! Ik probeer echt zoveel mogelijk tijd met haar door te brengen. Het is voor haar een moeilijke tijd na het overlijden van haar man waar ze 60 jaar mee samen is geweest en de Corona beperkingen, maar deze momenten zijn wel heel erg waardevol. Het is ook echt zo’n typische snoepoma, ze schuift me stiekem altijd een reep chocolade en geld toe :rofl:

5 likes

Ik ook! Om de een of andere reden associeer ik mooi weer ook met versoepelingen en goede vooruitzichten qua Corona. Nu voelt het ineens of we weer een stap achteruit zijn gegaan. Slaat nergens op natuurlijk.

3 likes

Ik ben vorige week van 2 goede vriendinnen de verjaardagen vergeten, terwijl ik het er met beide nog een paar dagen ervoor over heb gehad… Echt zo stom! En dat terwijl ik na het vergeten van de eerste ging bedenken hoe ik een reminder voor mezelf kan instellen en dan gewoon nog 1 vergeten… :frowning:

2 likes

Ik heb zo een herkansing waar 3 maanden extra studievertraging vanaf hangt en ik snap ondanks dat ik geleerd heb precies niks van de stof. Vorige keer had ik een 1,3, ben benieuwd wat het vandaag wordt :sob::sob:

9 likes

Mn vriend ging voor een verdachte moedervlek naar de dermatoloog en yes, die zegt dat er niks aan de hand is. Fijn begin van de dag

16 likes

Succes!! Weet precies hoe je je voelt, heb vandaag ook een herkansing waar wel/geen studievertraging vanaf hangt

4 likes

Jij ook heel veel succes!

1 like

Heel veel succes we gaan voor je duimen.

1 like

Pff dit. Ik heb echt in shock verder gekeken van ā€˜what just happened?’. En ik vond het ook bizar om te merken dat je dus termen als kindermishandeling nog een soort buiten jezelf kunt houden maar als je het ziet er gelijk misselijk van wordt. In die zin vond ik het ergens goed dat ze het lieten zien, hoe walgelijk en vreselijk ook.

Heel veel succes! @lisaanna en @CaptainCheesecake

2 likes

Ik zag net dit en ik vind het geweldig :stuck_out_tongue:

18 likes

Ik ben jaloers op jouw peuter, ik wil ook een koeienpak!

6 likes

Dit had ik laatst ook. Toen heb ik ook dat bij Klarna moeten invullen maar nog niks van ze gehoord. Wel vervelend dat je dan nog moet wachten en stom dat ze de retourzending niet goed hebben verwerkt.

1 like

Ohh dit is echt heel leuk! :heart_eyes:

Oh god, mijn moeder heeft alle seizoenen van Murder, She Wrote gekeken. Nu is de volgende serie aan de beurt: Diagnosis Murder.
Ik ga mijn feminist icon Jessica Fletcher missen

11 likes

Ik heb vorig jaar geĆÆnvesteerd in dit niet meer vergeten. Ik heb het hele jaar iedereen op tijd een kaartje via Greetz gestuurd, omdat we niet langs konden natuurlijk en toen geklikt op ā€˜geef me volgend jaar een herinnering 5 dagen van tevoren’. Dus nu krijg ik steeds een herinnering via e-mail ervoor, ideaal.

28 likes