Mijn vriend is echt slim, hij had vandaag een digitale heidag en borrel en hij heeft allemaal break-out rooms gemaakt maar zichzelf nergens ingezet
Misschien moet je even een dagje vrijnemen van het leren en iets ontspannends gaan doen! Dat is namelijk ook belangrijk om een toets goed te kunnen maken.
Ik ben een random playlist aan het luisteren en ik hoor op opeens Kansas - Carry on Wayward son
Mijn hoofd: THE ROAD SO FAR
Ahhh nu wil ik al die seizoenen zo graag weer kijken! Volgde het eerst trouw maar ben in seizoen 12 ofzo ergens gestopt.
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek in Amsterdam en mn bff gaat mee en we gaan lekker met de auto. Wel al nerveus overigens
Ik wilde boodschappen doen, kwam ik bij de supermarkt erachter dat ik mijn mondkapje was vergeten. Was ik weer thuis om een mondkapje op te halen, kwam ik erachter dat ik mijn huissleutels binnen had laten liggen. Dus nu sta ik te wachten tot vriend thuiskomt totdat ik een keer boodschappen kan doen
Succes! Wel leuk om een samen even een dagje uit van te maken, voor zover dat kan natuurlijk
Ja lekker tanken ondertussen
Zulke dingen voelen nu toch een beetje als een uitje nu je verder nergens komt
15 jaar geleden zouden we bij een ‘breakoutroom’ een kamer denken met die grote posters:
En toen was slutshaming ook nog heel gewoon.
@desecretaris neem een pokebowlbreak.
Maar je kan toch een healthy pokebowlmaken.
Ik doe niet aam mayonaise in bowls.
Ik maak liever een uitgeklede versie van Poké bowl met zalm - Leuke recepten
Ik kijk alles voor het eerst en zit nu in seizoen 12. Iedere avond kijken we 1 of 2 afleveringen (als vriend geen avonddienst heeft dan) dus we zijn al even bezig
Of een buddah bowl
Oh echt heerlijk, heb heftige ruzie gehad met mijn vriend waarin hij dan altijd even een beetje te ver gaat en dan zijn we nu weer in de fase dat hij zich schuldig voelt en hij alles doet wat ik wil
Ik voel me again (one issue forummer it is me) kut en vanmiddag bij psycholoog geweest en ben zo moe en wil slapen, maar ook weer niet en eigenlijk wil ik diep onder mijn dekbed wegduiken en er voorlopig (nooit) meer onder vandaan komen.
Ben alleen te onrustig om stil te zitten of liggen dus zelfs in bed liggen kan ik niet. Applaus voor mezelf not
Je bent helemaal geen one issue forummer♥️
Heb je iets waar je een beetje mee kan friemelen? Kleuren of dat soort dingen? Of simpel beetje muziek luisteren of podcast?
Altijd na therapie was ik zo kapot iedere keer, maar niet kapot genoeg om te slapen. En kreeg dan ook niks uit m’n vingers. Behalve audioboek en puzzelen ofzo.
Wees lief voor jezelf♥️
Nu is het moment om nogmaals naar die luiertas te vragen.
Doe niet tijger als je pussy bent!!!