Wat je even kwijt wil #50

Vanmiddag heb ik armbandjes zitten maken. Maar kleuren is ook wel een goeie ja. Ga maar even naar buiten nu, miss dat dat helpt

:heart:

1 like

Weer dagje kantoor gehad met uur overwerken, ik ben kapot.

1 like

Omg dit is ZO lekker :drooling_face::drooling_face:

7 likes

Gister gefaald met sporten thuis, vandaag poging 2. Lekker driekwartier kapot gaan met Les Mills :hot_face:

3 likes

Heel heel benieuwd welke VIP Britney een sloerie durft te noemen

1 like

Ivo Niehe zeker.

9 likes

Gvdddd m’n herkansing was nog moeilijker dan het normale tentamen en heb zooooo hard geleerd maar denk echt dat ik het weer niet gehaald heb :sob::sob: dit betekent een JAAR studievertraging waarin ik letterlijk dit ene vak over moet doen terwijl het niet eens nuttig is voor de master die ik wil volgen, snap ook oprecht niet dat het een verplicht onderdeel is van de premaster. Nu ga ik in bed boos zijn op de universiteit en even huilen en sowieso DRIE WEKEN in de stress zitten tot ik m’n cijfer heb

6 likes

Ik liep vandaag met ontharingscrème op m’n benen langs het wasrek en toen kwam er een piep klein beetje ontharingscrème op m’n pasgewassen blazer

Dat ding stinkt nu dus voor eeuwig 🥲 had er nog beter allioli op kunnen morsen

3 likes

Op sommige universiteiten geldt dat als je nog maar één vak moet halen je een extra kans kan krijgen etc zodat je niet een heel jaar hoeft te wachten. Misschien kan je nog informeren, al zou ik ook niet weten of ze strenger zijn bij pre-masters?

3 likes

Zou het echt stom vinden als ze strenger zouden zijn over dit vak, aangezien het precies niks te maken heeft met m’n master maar dus wel verplicht is.

Bedankt voor de tip, ga morgen als ik uitgeraasd ben wel even informeren/op onderzoek uit! :hugs:

Ik wil je niet bij maken met een dooie mus (of cavia) hoor, maar soms loont het om even de OER en andere regelementen door te neuzen.

Haha nee snap ik, ik hoop dat dat me verder kan helpen en anders bel ik wel even de studieadviseur

1 like

Hehehe

16 likes

Ging net voor het eerst in 2 jaar een stukje hardlopen en na 500m vond ik het al helemaal kut en nu zit ik hoestend op de bank omdat dit nogal een beproeving was voor mijn rokerslongen.

8 likes

Hahaha ik ga stuk

1 like

haha love it

Tijd voor bohemian rhapsody op tv.

11 likes

Ik ben echt mega moe de docu van Ruinerwold aan het kijken en … :sob::sob::sob: kan er wel om janken.

Bah ik heb vandaag zo’n vervelende werkdag gehad. Kan het nog steeds niet loslaten en dan erger ik me weer aan mezelf dat ik er zo mee bezig blijf.

Ik zit het nu ook te kijken en die laatste aflevering is heftig zeg. Dat kindje op die stoel :frowning_face: