Wat je even kwijt wil #50

En toen zag de zanger je en die trok je het podium op? YN

1 like

Hoe ging het?? Super goed dat je het hebt gedaan!

Jaa! Nou het valt mee, er moet dit jaar wel een nieuw systeem komen, maar ze hebben een soort tussenoplossing geïnstalleerd, dus de duke kan er komen!

1 like

Ohh gelukkig! :blush: Zou wel heeel zuur zijn geweest anders

1 like

Ik droomde vannacht dat ik op een festival was :sob:

1 like

Helaas verliet ik de concertzaal nog voordat de artiest in kwestie was begonnen :cry:

1 like

Zo vet!!! Welke kleuren combinatie doe je? Wit met oranje of zwart met oranje? Mijn broer heeft ook een KTM en het is echt een fantastische motor :heart_eyes:

Ze maar neerzetten op een landingsbaan van Vliegveld Lelystad Airport? Daar is toch niemand. :joy:

Is het al weekend? Ik kan de teamsmeetings niet meer aan :skull_and_crossbones:

Hahah goed plan :joy: Heeft ook niemand er last van!

Nou inderdaad! Het is net alsof die maandag geen vrije dag was, ben echt helemaal op

3 likes

Ik werk deze week maar 2 dagen ipv 4 en was na 1 dag al klaar voor het weekend.

Het is nog geen 13:00 en ik ben al erg overprikkeld. Ik ga nu ook maar niet naar de supermarkt maar lunch maar met 2 donuts, een banaan en cocktailgarnalen en chocolademelk. :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ik wil graag een 5 daags weekend.

4 likes

Ik droom de laatste tijd zoveel over zwanger zijn/baby hebben. Is dit het eerste teken van rammelende eierstokken? Ik heb helemaal geen kinderwens.

Ben je blij in je droom? :stuck_out_tongue: en heb je baby’s/kinderwensen in je nabije omgeving?

https://www.ishetal5uur.nl/
Nog veel te lang duurt dit

4 likes

Ik droom soms ook dat ik een kind heb en gisteren dat ik een leeuw als huisdier had die was mishandeld en hij gehoorzaamde alleen mij. Ik denk dat het weinig zegt. :stuck_out_tongue:

7 likes

Kan toch niet anders dat het weer volle maan is of Pluto naast Venus staat, met al onze hartenwensen voor een weekend :dizzy:

1 like

Kan betekenen dat er verandering komt in je leven. Nieuwe baan oid.
Dit volgens Google.

1 like

Ik vind dat er dan om 5 uur heel groot Viola Holt in beeld moet komen.

5 likes