Wat je even kwijt wil #50

Ik ben ook al een half uur aan het meezingen (arme thuiswerkende buren) en doe maar gewoon of een bepaald liefdesliedje betrekking heeft op mijn afstudeeropdracht. :joy:

4 likes

Vtwonen is van Hearst magazines geloof ik en die kun je ook per mail bereiken (maar een beller is sneller lijkt me)

Deze moet echt meer views krijgen. Dit is echt te geweldig.

1 like

Het is bijna weekend!

6 likes

De nummers zijn zo rustig/romantische/nostalgie weet ik het en het klinkt ook nog modern. Ben heel benieuwd hoe de andere albums worden.

Eddie: las net een recensie en die omschreef het als ‘dit album luisteren is alsof je een dagboek terugleest’. Perfecte omschrijving!
En wow 2008 kwam dit album uit. Echt terug denken ook aan de middelbare.

2 likes

Wow ik heb over een uur een tentamen en word net wakker. Had de wekker al veel eerder gezet, maar helemaal doorheen geslapen. Gelukkig nog op tijd om het tentamen niet te missen.

7 likes

Ik heb twee weken vrij ingepland, precies zo dat het valt in de weken dat ik de mandag sowieso standaard vrij ben. Dus 1 week 32 uur verlof, 1 week 40 uur verlof en dan nog de maandag vrij want dat is dan mijn standaard dag. Ik voel me echt een genie.

Oh en de dag na hemelvaart ook vrij gevraagd, dan heb ik ook 5 dagen weekend.

16 likes

Omg dit is fantastisch!!

Ik ga zo met klamme handjes achter het stuur in een greenwheels auto (voor het eerst), een onbekende route rijden đŸ„Č

23 likes

Ik ben opgestaan met een gezicht waar ik aan kan zien dat ik gisteravond heb gehuild (dikke ogen). Oorzaak: gisteren AYNIL gekeken.

3 likes

Niet alleen is mijn psychiater in mijn nieuwe woonplaats echt heel leuk om naar te kijken, mijn tennisleraar mag er ook zijn :grin:

Vind dit leuker dan zou moeten.

2 likes

Hahaha ik zie dit net op FB voorbij komen en ga hier zo stuk om (en ik ben super blij er mee want eindelijk rust op zondag). Waar moeten die arme wappies nu elke zondag heen? Gaan ze nu ‘demonstreren’ tegen het zaaien van gras op het museumplein?

17 likes

Ik droomde vannacht dat ik naar een concert ging :pleading_face: Kon het maar weer :pleading_face:

7 likes

Herkenbaar, ik had ook echt nog leuke concerten op de planning staan vorig jaar :sob:

1 like

Een KTM Duke 390!

2 likes

Altijd fijn zo he. Ik heb vrijdag altijd vrij en heb geluk met hemelvaart enzo, maar ik heb nu ook de dag voor koningsdag verlof gevraagd en voel me echt een genie want dan ook 5 dagen weekeeeeend

4 likes

Heerlijk!

Ik heb vandaag echt het gevoel alsof ik een stagiaire ben bij een bullshitbedrijf. Ik moet voor mijn afstuderen nog een website vullen met content die niemand ooit zal lezen. Alles in het kader van ‘look at me, ik kan zelf iets ontwikkelen’. :joy:

4 likes

haha ja echt lekker. Heb samen met collega gekeken. Hij heeft het weekend van hemelvaart storingsdienst en ik met koningsdag. Dus hij heeft weekend en dag vrij met koningsdag en ik hemelvaart. :sunglasses: Slim plannen!

Wat ik ga doen: Geeeen ideeeee.

2 likes

Ohh heel vet! :heart_eyes:

2 likes