Wat je even kwijt wil #50

Nee van decathlon! Zo stom dit :confounded:

Ik wilde wat dingen met de hand afwassen, maar ik kreeg het maar niet echt goed schoon. Heb het in de vaatwasser geflikkerd en het boeit me echt geen reet of het er gebarsten uitkomt. Klaar mee. Nu lekker een middagdutje doen en er wordt voor me gekookt. Weekendddd

5 likes

Mijn beide grootouders worden straks gevaccineerd en ik vind het zo spannend. Zij ook trouwens, mijn oma heeft al dagenlang haar outfit gepland :smiley:

Het is AstraZenica en mijn opa is risicopatiënt (hartpatiënt) maar ik ga ervan uit dat de dokters/beslissingsmakers wel weten wat ze doen.

21 likes

Ik heb dit ook wel eens gehad met een hangslotje, van de ene op de andere dag ging hij niet meer open, geen idee waarom.

Ik heb toen de medewerkers van het hostel waar ik verbleef moeten vragen of ze hem konden openknippen zodat ik weer bij mijn spullen kon :clown_face: ze hadden daar ook gewoon een betonschaar achter de balie liggen dus ik denk dat ik niet de enige was met dit probleem haha

Heb je een linkje naar welke cursus het is? Het klinkt leuk :smiley:

Mijn katten hebben al de hele dat het heen en weer. En nu ik eindelijk wijn kan drinken is het helemaal party central in de woonkamer.

2 likes

Ik heb dit ook regelmatig gehad met een AXAslot, een fiets die ik in een beveiligde stalling op een station had staan. Die mensen liepen op een gegeven moment bijna standaard met me mee naar m’n fiets (mocht hem niet meer ver weg zetten :rofl: ) met een flesje wd-40, werkte altijd. Heb dat slot nog steeds, dit is een jaar of 5 geleden denk ik, en hij gaat nu altijd makkelijk open en dicht.

Zie nu ook hele slechte reviews bij t slot. Uiteraard lukte het mijn vriend direct en denkt hij nu dat ik gek ben

1 like

Geef je katten ook een wijntje zou ik zeggen :partying_face:

19 likes

Ja!

2 likes

Ik heb weleens Pinot Meow voor ze gekocht en dat bliefde ze niet :pouting_cat: ik heb het maar opgegeven en de slaapkamerdeur open gedaan.

7 likes

Ik eet likeur 43 yogurt. What a time to be alive.

12 likes

Ik zit pas aan m’n 2e wijntje en heb nu al zin om op straat te flaneren met m’n hond, met muziek in m’n oren keihard meeblèrend.

11 likes

Weet je toevallig hoe hun kleding valt? Met name die Twill Jacket

Stoofvlees gemaakt vandaag, ruikt altijd lekker kruidig in het huis dan.
Tijd voor eten!

3 likes

@Xiomara Nope, not me! Ik zat van het weekend wel op hun webshop te kijken, maar de dertig euro aan verzendkosten hielden me tegen…

Yep. I blame Brexit…

1 like

De spieren van mijn rechtertiet zijn beetje overbelast. Wist niet eens dat dat kon maar als de huisarts het zegt geloof ik het. Hoe het komt? Ook geen idee maar waarschijnlijk door verkeerde houding met fietsen enz (en achter de laptop).

Het is iig niks met mijn hart en ze kon ook geen knobbeltjes vinden ofzo dus eej. :partying_face: :partying_face:

2 likes

Dertig??? Jezus dat was een paar weken terug nog niet inderdaad, zal wel Brexit zijn.

@Xiomara vind het altijd lastig te zeggen hoe dingen vallen, maar ik heb een boilersuit en trui op basis van de maattabel (gewoon mezelf opgemeten zeg maar) uitgezocht en dat ging goed, dus dat lijkt wel te kloppen

3 likes

Ik heb nee gezegd tegen een collega en dat voelde echt goed. Ze vraagt altijd aan mij of ik haar taken kan overnemen omdat ze er nooit aan toe komt.
Gelukkig reageerde ze er goed op.

11 likes