Misschien was het ook nog wel omdat het een kleine bestelling zou zijn, maar dan nog. Wel erg veel geld…
Ja ik heb volgens mij ook wel veel verzendkosten betaald hoor, dacht iets van 15 euro? Maar gedeeld met een vriendin was dat nog wel ok vond ik, 30 is wel echt veel
Pff twee biertjes op m’n balkon en ik ben hella aangeschoten. Wanneer ben ik zo’n pussy geworden.
Afgelopen twee weken allemaal deadlines en tentamens gehad en net mijn laatste verslag van de periode ingeleverd. Nu WEEKEND heb wel het gevoel dat ik nog van alles moet, maar is niet zo.
Ligt het aan mij of treedt Renze veel meer op de voorgrond bij Op1 dan Fidan? Of het is een afgesproken taak-verdeling. Hij doet bijna altijd alle intro’s/outros en stelt meer vragen
Vast bewust zo geregeld, Fidan trekt het gesprek toch wel naar zichzelf toe
Gefeliciteerd!
Nou gooi er een scheut ekte 43 in want anders mis je die smaak
Ach wat haat ik hello fresh toch. Kan ik nu nog pizzas gaan staan maken
Vandaag fietsten twee jongens van 12/13 jaar met zo’n grote JBL speaker langs. Meestal hoor je dat jongens van die leeftijd de huidige Nederlandse hiphop autotune muziek draaien (boef ofzo), maar deze jongens gingen helemaal los op Watskeburt. Oma was positief verrast dat de Jvt ook bekend is bij de nieuwe generatie .
Sushi coma zo lekker gegeten en nog een goede lunch portie voor morgen over.
Nu mijn DMX cd’s zoeken zodat ik zo een dansparty ter ere van hem kan houden. En ja ze staan op spotify maar ik wil de ongecensureerde versie
Ze zijn gevaccineerd en alles is goed verlopen. Ze voelen er niets van.
Ik ben zooooooooooooo blij. En het was toch Pfizer blijkbaar.
Spotify staat toch de “gewone” versie op? Althans ik luister altijd DMX via Spotify en hoor alleen maar niggah, hoer etc.
Uiteraard wel in het Engels, zou wel grappig zijn als hij die grove woorden ineens in het Nederlands deed.
Ja hij is meer de aangever, algemene teksten etc
Zij laat meer zien vanuit haar persoonlijke interesses (“Fidan films”) en wat meer doordachte vragen
Whahaha oh geen idee ik zat laatst toevallig een liedje van hem te luisteren en daar was een deel weg gebliept
Volgens mij kun je op Spotify het wel vinden hoor. Het is mij nooit opgevallen iig! (Net wel op YouTube toen ik op Party Up ging zoeken).
Moet ik wel zeggen dat alleen zijn 3 bekendste liedjes in mijn lijst staan hehe.
Ah dan ga ik die zo zoeken! Ik vond mijn favo cd gelukkig snel dus die staat nu keihard aan
Mijn ervaring is sowieso wel dat Spotify niet zo preuts is (jn tegenstelling tot YouTube).
Klopt! Ik haat op yt alle weg gebliepte liedjes etc.
Ah ik heb het al gevonden ik zat laatst naar een hiphop playlist van iemand te luisteren en die had alle gecensureerde versies van liedjes er in staan. Was namelijk ook een paar liedjes van 2pac en zo dat ik dacht hoezo zeggen ze geen hoer
In mijn eigen lijst staan wel de goede versies