Wat je even kwijt wil #50

Ik had ook gedroomd dat ik bij een random concert was, na afloop ging ik de band helpen met afbouwen, maar ik flopte en daardoor werd iemand in zijn linkerbeen door 2 palen gespiest, ik zie de gapende vleeswonden nog voor me.
Mijn dromen beginnen altijd leuk en eindelijk altijd weer idioot.

17 likes

Het is gebeurd

15 likes

Een overdag rave? :flushed:

1 like

Mijn vriend heeft een elektrische step gekocht en ik vond het eerst een debiele aankoop maar het is zo leuk en nu zit ik de hele tijd redenen te bedenken om naar buiten te gaan met de step

18 likes

Ohh ik wil dit ook zo graag maar ik ben veel te bang om gepakt te worden

1 like

Ja dat is wel een nadeel… weet niet hoe streng ze zullen zijn wat dat betreft

Wow zo overdreven :sob: maar goed ik ga gewoon het smoesje gebruiken dat ik naar de parkeergarage moet lopen en dat ik bekken instabiliteit heb. Dat kan ik nog zeker 7 maanden gebruiken iig :joy:

18 likes

Ik heb dit ook. En festivals :frowning: Had deze maand een concert staan (vorig jaar al gepland) en dat is naar april 2022 geschoven :sob:

Het korte verhaal dat ik schrijf speelt zich trouwens af op een festival en ik ben gewoon jaloers op de hoofdpersoon.

1 like

Hahaha ik kreeg net slecht nieuws op werk, echt zo’n dikke tegenvaller. Toen reageerde ik ook veel botter dan normaal en vlak daarna kreeg ik bericht dat ze me toch m’n zin gingen geven. Jeetje wat een eye opener weer

11 likes

Ik ben videos aan het kijken van zodiac readings haha. Ik hoop gewoon dat een van die vrouwen zegt ooh je word zo rijk en succesvol. Dan kan ik me daar aan vast klampen.
Maar tot nu toe alleen maar dingen over mn liefdes leven die eng kloppen…

3 likes

Het ging goed! Grotendeels snelweg rijden, wat ik gelukkig meestal makkelijk en relaxed vind. Alleen in de stad van bestemming was het even beetje zoeken en stressen (incl 1 keer dat de auto afsloeg, verkeerd rijden en wegrijden met de handrem er nog op :sweat_smile:). Maar I did it! Ook voor het eerst in m’n uppie getankt. Dus ben heel trots eigenlijk. En blij dat ik dit gedaan heb :blush:

28 likes

Hallo waarom staat er geen nieuwe aflevering van 90 days op discovery plus???

1 like

Ik heb een nieuwe iPhone en nu probeer ik alles over te zetten via reservekopie. Ik was alleen even vergeten dat ik in 2019 voor het laatst een kopie had gemaakt wegens gebrek aan ruimte :sweat_smile: en nu heeft ie die dus overgezet. M’n nieuwe iPhone staat nu dus vol met datingapps en WhatsApp gesprekken met ex-dates. En het nummer van m’n vriend is nergens te bekennen :sweat_smile::joy:

Dus nu moet ik helemaal extra icloud geheugen kopen en daar een reservekopie op maken.

19 likes

wat geweldig! geniet ervan!

1 like

Ik was 11 en had een poster van Pim Fortuyn op mn kamer

4 likes

Ik wilde iets creatiefs doen maar ik ben helemaal niet zo creatief dus ik heb schilderen op nummer gekocht. Na 3 vakjes werd ik zo recalcitrant van het feit dat het vaststaat hoe het wordt dat ik mijn :sparkles: artistieke vrijheid :sparkles: de vrije loop gaf. Geen goed idee. Waarom ben ik zo :sweat_smile:

16 likes

Je had gewoon een pakje klei moeten kopen en alvast een post-moderne post-corona minimalistische asbak kunnen kleinen en dan geblinddoekt als ultieme vorm van artistieke vrijheid.

6 likes

Ik heb vandaag de moestuintjes van de AH gevuld met aarde en zaadjes. En ik wil dat ze NU beginnen met groeien.

14 likes

Ugh ik had net een borrel/quiz van werk en ik moest wat presenteren en het ging zo rommelig :thumbsup: maar oke het zit erop en nu weekendddddd

2 likes
10 likes