Wat je even kwijt wil #50

Ik zit pas aan m’n 2e wijntje en heb nu al zin om op straat te flaneren met m’n hond, met muziek in m’n oren keihard meeblèrend.

11 likes

Weet je toevallig hoe hun kleding valt? Met name die Twill Jacket

Stoofvlees gemaakt vandaag, ruikt altijd lekker kruidig in het huis dan.
Tijd voor eten!

3 likes

@Xiomara Nope, not me! Ik zat van het weekend wel op hun webshop te kijken, maar de dertig euro aan verzendkosten hielden me tegen…

Yep. I blame Brexit…

1 like

De spieren van mijn rechtertiet zijn beetje overbelast. Wist niet eens dat dat kon maar als de huisarts het zegt geloof ik het. Hoe het komt? Ook geen idee maar waarschijnlijk door verkeerde houding met fietsen enz (en achter de laptop).

Het is iig niks met mijn hart en ze kon ook geen knobbeltjes vinden ofzo dus eej. :partying_face: :partying_face:

2 likes

Dertig??? Jezus dat was een paar weken terug nog niet inderdaad, zal wel Brexit zijn.

@Xiomara vind het altijd lastig te zeggen hoe dingen vallen, maar ik heb een boilersuit en trui op basis van de maattabel (gewoon mezelf opgemeten zeg maar) uitgezocht en dat ging goed, dus dat lijkt wel te kloppen

3 likes

Ik heb nee gezegd tegen een collega en dat voelde echt goed. Ze vraagt altijd aan mij of ik haar taken kan overnemen omdat ze er nooit aan toe komt.
Gelukkig reageerde ze er goed op.

11 likes

Misschien was het ook nog wel omdat het een kleine bestelling zou zijn, maar dan nog. Wel erg veel geld…

Ja ik heb volgens mij ook wel veel verzendkosten betaald hoor, dacht iets van 15 euro? Maar gedeeld met een vriendin was dat nog wel ok vond ik, 30 is wel echt veel

1 like

Pff twee biertjes op m’n balkon en ik ben hella aangeschoten. Wanneer ben ik zo’n pussy geworden.

10 likes

Ik GIER

28 likes

Afgelopen twee weken allemaal deadlines en tentamens gehad en net mijn laatste verslag van de periode ingeleverd. Nu WEEKEND :partying_face: heb wel het gevoel dat ik nog van alles moet, maar is niet zo.

5 likes

Ligt het aan mij of treedt Renze veel meer op de voorgrond bij Op1 dan Fidan? Of het is een afgesproken taak-verdeling. Hij doet bijna altijd alle intro’s/outros en stelt meer vragen

Vast bewust zo geregeld, Fidan trekt het gesprek toch wel naar zichzelf toe

3 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Nou gooi er een scheut ekte 43 in want anders mis je die smaak

1 like

Ach wat haat ik hello fresh toch. Kan ik nu nog pizzas gaan staan maken :sob:

4 likes

Vandaag fietsten twee jongens van 12/13 jaar met zo’n grote JBL speaker langs. Meestal hoor je dat jongens van die leeftijd de huidige Nederlandse hiphop autotune muziek draaien (boef ofzo), maar deze jongens gingen helemaal los op Watskeburt. Oma was positief verrast dat de Jvt ook bekend is bij de nieuwe generatie :sunglasses:.

45 likes

Sushi coma :joy: zo lekker gegeten en nog een goede lunch portie voor morgen over.

Nu mijn DMX cd’s zoeken zodat ik zo een dansparty ter ere van hem kan houden. En ja ze staan op spotify maar ik wil de ongecensureerde versie

7 likes