Treat yourself! Het is heel naar, ik heb in een vorige relatie letterlijk alles mezelf maar cadeau moeten doen omdat meneer het niet deed . Het gaat niet eens om het geld maar om het gebaar en de gedachte er achter.
Beau die over âdikkerdjesâ praat als ie t over Corona risico patiĂ«nten heeft joejoe
He balen. Ik moet inklaringskosten voor een pakket uit de VS betalen.
Nou dit had ik dus ook laatst bij een of ander dom filmpje dat mân vriend me stuurde?! Later op een ander apparaat met hetzelfde account nog zonder problemen kunnen kijken. Google mag me echt dik betalen eer ik een keer mijn id voor ze inscan, bye!
@tessel ja als ik een zoon had die dit deed zou ik ze gewoon een beetje afvegen en gewoon roken, maar dit is misschien mijn hardnekkige verslaving die spreekt (en mijn geen-kinderwens die opnieuw bevestigd wordt )
Ben nu 6 weken aan het werk en vind het ook heel leuk maar er gaat echt zoooo veel fout waardoor we het echt mega druk hebben en pfff ik heb het weekend nu echt nodig om bij te tankenâŠ
Ok ik ben soms (vaak) queen awkward via sms/whatsapp/messenger. Graag even jullie advies
Mijn baas stuurde me via whatsapp een video door van de clip van âall the single ladiesâ maar dan met een 50s cartoonesk muziekje in plaats van het liedje. Geen idee waarom hij dit zou sturen (of ik mis iets) dus ik denk dat het naar de verkeerde persoon gestuurd is. Aan de andere kant: ik zag het nu pas (4u later) en hij had het niet gewist, wat hij anders wel zou doen denk ik mocht hij gemist zijn van persoon.
Context: hij is in de 30 dus geen boomer, we sturen af en toe wel grappige (work-related) memes maar bijna altijd in een groepsgesprek met nog een collega erbij, en het is zeker niet work-related.
Wat antwoord ik hierop / wat is beleefd? Of moet ik niet antwoorden?
Ik kan het hem maandag niet vragen want ik ben nog een week met vakantie.
Ik zou gewoon iets zeggen als âhaha bij deze heb ik wat uitleg nodig?!â
Ik ben hier ook niet goed in, maar ik zou denk ik reageren met: Leuk
@Softijs @Lala thx! En zouden jullie nu nog sturen of pas morgen op een acceptabeler uur?
Ik overdenk dit soort zaken altijd te veel pff
Ik zou zelf denk ik morgenochtend antwoorden
Ja zou ik idd ook doen maar niet leuk maar : lol
Ok bedankt voor jullie advies!
Ik ben een paar dagen overtijd, heb al twee keer negatief getest maar word ook maar niet ongesteld. Ik word hier bloed nerveus van. Of geef me een baby of een menstruatie stom lichaam!
Ik moet toch weten waar ik aan toe ben en vooral of ik nog wijn mag drinken.
âKap ffâ
Precies! Mooier is voor diegene alleen maar makkelijker om minder rekening met je te houden.
Ik ben zoân kneus die vraagt of het misschien iets zachter mag terwijl ik beter had kunnen zeggen âkap ff helemaal met je irri gedoeâ
Zachter is niet genoeg!! (En zachte duurt altijd maar Max 5 minuten). Een beetje onaardig is hier de key denk ik
âIk denk niet dat je het door hebt, maar wat je nu aan het doen bent komt nogal hard binnen door mijn plafond.â Denk dat dat wel voldoende is? Werkte ook voor mijn bovenbuurjongen die denkt dat je met de stofzuiger op de vloer moet meppen tijdens het schoonmaken
Mijn dagcrĂšme die ik op 23 juli heb gekocht en elke dag gebruik is ein de lijk op. Nu tijd om weer eens iets anders uit te proberenđ„ł
Pff ik lig al twee uur wakker laat me slapen please
Hele nacht doorgehaald met vriend haha, kan me niet eens meer herinneren wanneer ik dat voor het laatst deed. Hoe de fuck is het 7 uur sâochtends?
Klinkt als een super gezellige avond!
Ik ga naar de kapper, ik wil een pony laten knippen en ben benieuwd ik ervan ga vinden