Wat je even kwijt wil #50

Spotify staat toch de “gewone” versie op? Althans ik luister altijd DMX via Spotify en hoor alleen maar niggah, hoer etc.

:rofl:

Uiteraard wel in het Engels, zou wel grappig zijn als hij die grove woorden ineens in het Nederlands deed.

1 like

Ja hij is meer de aangever, algemene teksten etc
Zij laat meer zien vanuit haar persoonlijke interesses (“Fidan films”) en wat meer doordachte vragen

Whahaha :joy: oh geen idee ik zat laatst toevallig een liedje van hem te luisteren en daar was een deel weg gebliept :sweat_smile:

1 like

Volgens mij kun je op Spotify het wel vinden hoor. Het is mij nooit opgevallen iig! (Net wel op YouTube toen ik op Party Up ging zoeken).

Moet ik wel zeggen dat alleen zijn 3 bekendste liedjes in mijn lijst staan hehe.

1 like

Ah dan ga ik die zo zoeken! Ik vond mijn favo cd gelukkig snel dus die staat nu keihard aan :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Mijn ervaring is sowieso wel dat Spotify niet zo preuts is (jn tegenstelling tot YouTube).

2 likes

Klopt! Ik haat op yt alle weg gebliepte liedjes etc.

Ah ik heb het al gevonden ik zat laatst naar een hiphop playlist van iemand te luisteren en die had alle gecensureerde versies van liedjes er in staan. Was namelijk ook een paar liedjes van 2pac en zo dat ik dacht hoezo zeggen ze geen hoer :rofl:
In mijn eigen lijst staan wel de goede versies :partying_face:

1 like

Haha top! Begon al beetje te twijfelen aan mezelf maar fijn dat je het nu goed hebt.

1 like

Ik heb net een peper gesneden en vrees nu al voor het moment dat ik m’n lenzen eruit moet halen

1 like

Ik heb na een Mexicaans kookfestijn mijn man mijn lenzen eruit laten halen. Aanrader.

6 likes

Vandaag nog een van m’n leerlingen een sjembek genoemd.

(Andere klas, niet de klas die vindt dat ik teveel scheld :relieved:)

12 likes

Ik vind het zo stom dat op een andere forum sommige mensen niet meer normaal tegen mij kunnen doen omdat ze mijn vriend (die daar ook lid is) niet mogen. Ik begin dit echt zo stom te vinden. :frowning_face:

(Terwijl er daarvoor niks aan de hand was)

2 likes

Weet niet of je wat meer over de context wil vertellen?
In ieder geval is het stom om iemand niet leuk te vinden door de acties van iemand anders!

Hij is gewoon beetje een boefje daar (krijgt ook regelmatig een ban haha). Er valt gewoon weinig meer te zeggen eigenlijk, sinds ik met hem een relatie heb doen sommige users waar ik altijd gewoon goed mee was ineens afstandelijk omdat ze dus mijn vriend niet mogen (en mij beter gunnen bla bla).

Haha ik had dat ooit. Branden natuurlijk, toen ik ze savonds uit deed. De volgende dag was ik het alweer vergeten, maar brandde natuurlijk weer verschrikkelijk met in doen. Ik dacht, de peper zit vast nog op de lens. Kak, maar ik had nog nieuwe lenzen. Die in doen, opnieuw godsgruwelijke branden. :sob: Kwartje viel, het zat natuurlijk nog aan m’n vingers. Haha. Dus toen nog een nieuw pakje lenzen opgemaakt en mijn vriend ze in laten doen. :joy: Wel van geleerd overigens. Ik snij pepers nu altijd met een plastic zakje om m’n hand. :hot_pepper:

Hete peper gesneden? Met deze 7 tips krijg je het pittige weer van je vingers | RTL Nieuws.

Misschien helpt een van deze tips!!

1 like

Lili Jasmin op YouTube!

@Max ben je al begonnen? :smiley:

2 likes

Het is vrijdagavond en op tv is 2 voor 12 te zien of een epstein docu, of bed & breakfast.
Wat een mogelijkheden. De avond is jong

9 likes

Jaja, spannende tv!!! Ik zou persoonlijk voor 2 voor 12 gaan want Astrid Joosten is nog steeds hot.

4 likes

Of team spoedeisende hulp ook sowieso veel ups & downs!!

Ik snap wel weer waarom ik geen tv kijk in het weekend is het aanbod extreem matig

1 like