Wat je even kwijt wil #50

Ja in een combi magnetron moet je inderdaad een beetje leren wat werkt! Ik die de temperatuur altijd lager dan moet, altijd op een rekje en als hij boven te donker wordt moet je aluminiumfolie erop doen tegen dat hij te donker wordt.

2 likes

Na bijna 3 jaar zoeken hebben we zojuist getekend voor een koopappartement!

94 likes

Ik heb “gepoetst” de oven staat aan voor pizza, ik zeg tijd voor bier :beer:

27 likes

Yessss mijn weekend is begonnen :partying_face: Aangezien ik gister Ajax stress had is mijn hele huis al gestressed poetst en hoef ik niks meer in huis te doen :raised_hands:t5:

Dus ik ga nu zo relaxt op de bank zitten met een groot glas wijn, een serie, mijn laptop naast mij voor als ik wil simmen en ondertussen bedenken wat ik voor eten wil bestellen. De twijfel is sushi of chinees :thinking:

5 likes

is het al half 6? Nee.
^De afgelopen 4 uur.

1 like

Ik heb onwijs veel zin in mihoen met groente maar dan kom ik niet aan het bestel bedrag zag ik :sweat_smile: dus ik denk dat het sushi wordt :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik sta in de stad en krijg mijn fietsslot gewoon niet open. Zo’n hangslot. Vond het al een onding maar dacht ook wel dat het aan mij lag, maar nu meer dan vijf minuten geprobeerd en t werkt gewoon niet. Nu komt m’n vriend kijken of t hem lukt en zo niet… geen idee? Voel me zo dom

Heb je er toevallig een van de Hema? Dat was bij mij ook altijd gezeik, uiteindelijk lukt het wel, maar na 10x denken dat ik dat slot er nooit meer af zou krijgen heb ik hem weggegooid en een nieuwe gekocht.

Nee van decathlon! Zo stom dit :confounded:

Ik wilde wat dingen met de hand afwassen, maar ik kreeg het maar niet echt goed schoon. Heb het in de vaatwasser geflikkerd en het boeit me echt geen reet of het er gebarsten uitkomt. Klaar mee. Nu lekker een middagdutje doen en er wordt voor me gekookt. Weekendddd

5 likes

Mijn beide grootouders worden straks gevaccineerd en ik vind het zo spannend. Zij ook trouwens, mijn oma heeft al dagenlang haar outfit gepland :smiley:

Het is AstraZenica en mijn opa is risicopatiënt (hartpatiënt) maar ik ga ervan uit dat de dokters/beslissingsmakers wel weten wat ze doen.

21 likes

Ik heb dit ook wel eens gehad met een hangslotje, van de ene op de andere dag ging hij niet meer open, geen idee waarom.

Ik heb toen de medewerkers van het hostel waar ik verbleef moeten vragen of ze hem konden openknippen zodat ik weer bij mijn spullen kon :clown_face: ze hadden daar ook gewoon een betonschaar achter de balie liggen dus ik denk dat ik niet de enige was met dit probleem haha

Heb je een linkje naar welke cursus het is? Het klinkt leuk :smiley:

Mijn katten hebben al de hele dat het heen en weer. En nu ik eindelijk wijn kan drinken is het helemaal party central in de woonkamer.

2 likes

Ik heb dit ook regelmatig gehad met een AXAslot, een fiets die ik in een beveiligde stalling op een station had staan. Die mensen liepen op een gegeven moment bijna standaard met me mee naar m’n fiets (mocht hem niet meer ver weg zetten :rofl: ) met een flesje wd-40, werkte altijd. Heb dat slot nog steeds, dit is een jaar of 5 geleden denk ik, en hij gaat nu altijd makkelijk open en dicht.

Zie nu ook hele slechte reviews bij t slot. Uiteraard lukte het mijn vriend direct en denkt hij nu dat ik gek ben

1 like

Geef je katten ook een wijntje zou ik zeggen :partying_face:

19 likes

Ja!

2 likes

Ik heb weleens Pinot Meow voor ze gekocht en dat bliefde ze niet :pouting_cat: ik heb het maar opgegeven en de slaapkamerdeur open gedaan.

7 likes

Ik eet likeur 43 yogurt. What a time to be alive.

12 likes