Money mindset
Eerlijk zullen wij alles delen
Neu. Zoek je eigen sheik.
Door turbostuderen ben ik nu helemaal op en dan neemt de twijfel alles over, dus nu maar een blikje opengetrokken met iets dat ik alleen had gekocht vanwege het etiket. Ik wil eigenlijk slapen maar mag pas rond 10en naar bed. Anders sta ik om 4 uur alweer op
Neem het terug. Was weer fucking lekker. I love hello fresh
Ja maar dan moet je ook vieze dingen met ze doen. Weet niet of je daar zin in hebt
Ik moet helemaal niks.
" ooh meneer sheik ik wil je zo graag zien stuur me geld voor een first class ticket"
En dan âblokkeerâ hajje
Tra la la tra la lalaaaaaaaaaaaaaa Alt-J tijd.
Ik mis festivals.
Te laat!!!
Nee grapje was net al in mân oog aan t wrijven per ongeluk maar het viel erg mee
Ik heb net maar een geurtje voor mezelf besteld, om me een beetje op te vrolijken. Van mân man hoef ik het niet te verwachten. En dat maakt me dus gelijk weer verdrietig. Bah.
Leven zonder keuken gaat eigenlijk prima, heb pas 1 keer eten besteld.
Heb de afgelopen dagen met de Kitchenaid cook processor gekookt: dumplings en groenten gestoomd en een curry en een âstirfryâ gemaakt. Lekker lui ook, want dat apparaat roert.
Waarom hadden we eigenlijk een nieuwe keuken nodig?
Ik heb een boek gelezen over een amerikaanse vrouw die een tijdje in een harem heeft gezeten! Ze heeft er genoeg geld aan over gehouden en was vooral een beetje aan het chillen.
Dus gooi het in het universum
En nu is de anxiety kater ingekickt. Wat een emotionele achtbaan deze dag.
Ik klik net een youtube video aan over mensen in Amerika die slangen gebruiken bij hun christelijke dienst (it peaked my interest, what can I say) mag ik hem niet zien?? Ik moet mn leeftijd verifiëren van google MET MN PASPOORT OF RIJBEWIJS?? Ik dacht het dus even niet google. Echt niet oke! ik ga toch niet een foto van mn paspoort naar google sturen??
Die random video ga ik nu nooit kunnen zien en ik vraag me af wat ik nog meer allemaal niet meer mag kijkenâŠ
Wow ik begin langzaam weer te begrijpen wat een sociaal leven is. Deze week gechillt met 2 mensen en volgende week ook weer met 3 mensen. Voelt goed dit.
Allemaal wel coronaproof hoor.
Oke eigenlijk komen er wel 2 mensen in 1x langs maar is een stelletje en ik vind als ik daar langs mag gaan dat hun net zo goed ook bij mij kunnen langskomen.
Amai, Vlamingen wat hebben jullie knappe presentatoren. Ik ben sinds gisteren helemaal verliefd op Dieter Coppens En daarvoor natuurlijk al Tom en Gilles.
Iemand hier had een vriend die de sigaretten van zn moeder in zân neus stak zodat ze zou stoppen met roken, misschien kan die even langskomen?
Ik heb dus de columbus gekeken (vlaams programma) met Wim Lybaert. Echt een lieve leuke man, helemaal een zwak voor na dat programma.
Ook voor lieven scheire trouwens
Self care therapie voor mezelf morgen:
Plantjes shoppen in tuincentrum (sorry corona, niet noodzakelijk wel leuk) en heb een stuk taart wat in de diepvries lag eruit gehaald om morgen te eten.
Hopelijk helpt het. Ik word echt gek van mezelf en met alleen (thuis) zijn maak ik mezelf helemaal gek. Moet weg, moet afleiding hebben, ik wil absoluut niet nadenken en voelen en alles. Dus ook maar een paar avonden gepland volgende week om te gaan wandelen met een vriendin in de hoop dat ook dat rust geeeft.
Allemaal volgens de regels, maar ook daa voelik me dan weer schuldig over. Echt mijn hoofd soms he