Wat je even kwijt wil #50

Wat rot om te lezen. Ik hoop dat je toch een beetje hebt kunnen genieten van je verjaardag. In ieder geval gefeliciteerd!

1 like

Fuck man ze zijn gewoon weer niet geweest voor de tweede avond op rij

@Soy.peor @kali

Ja vandaag even een flink stuk eraf laten knippen. althans ik vind 5cm veel.
En even wat liever zijn voor m’n haar, had al maskers + die vitamine’s aangeschaft.
Heb het het laatste jaar ook niet zo goed verzorgd. Kokosolie idd een goede! Rijstwater zal ik eens mee gaan experimenten.

2 likes

Iemand enig idee hoeveel % je moet (over)bieden om een huis te kopen tegenwoordig?

Het is natuurlijk afhankelijk van de woning, maar weet iemand waar je ongeveer aan moet denken? Het gaat om een simpele, maar wel prima opgeknapte tussenwoning in een dorp in het oosten van het land. Er is volgens mij veel belangstelling voor het huis.

Dat kan niemand je hier vertellen, er zijn niet voor niks aankoopmakelaars. Maar je kan in het kadaster kijken naar aankoopprijzen in de buurt bijvoorbeeld?

2 likes

Dat was mijn favoriet tot ik er acchter kwam wat erin zat.
Morgen ook naar de supermarkt om die te zoeken.

1 like

Lekker bezig! Ik maakte het steeds over, maar je kan vast niet zien hoe dat moet als de site het niet doet.

Ben vergeten mijn vuilnis buiten te zetten dus nu moet ik voor 7 uur wakker zijn om het legaal buiten te zetten :sob:

1 like

Moet je echt ver lopen om het buiten te zetten? Anders zou ik het gewoon nu snel doen hoor

Ik woon in het centrum en moet het centrale pleintje over, dus ik durf niet :joy:

Zouden ze je echt beboeten voor vuilnis weggooien? Kan ik me haast niet voorstellen.

Als je een hond hebt dan maar even multitasken maar dan had je dat wel gedaan.

Hangt er een beetje vanaf.
Wij hebben vorig jaar ruim 25.000 moeten overbieden, maar een goede vriend laatst ruim 50.000 en hij gaat in een klein dorpje wonen waar weinig voorzieningen zijn.
Hangt er een beetje vanaf qua locatie.
Beste is een aankoopmakelaar inschakelen en eventueel documenten bij het kadaster opvragen van huizen in de omgeving. Zo kan je een beetje een beter beeld krijgen over de vraagprijs en de uiteindelijke echte overdacht

1 like

Ik las net dit! Blij dat ze dit ook voor vrije sector huur gaan toepassen (ik betaal in m’n eentje €955 :sob:) en dat de inkomensgrens voor sociale huur omhoog gaat :+1:t2:

10 likes

Is landelijk wel een dingetje volgens mij. Bij mij kwamen ze vandaag gelukkig nog wel, maar ook weer veel later dan aangegeven. Klantenservice zei gisteren dat er issues waren met avondleveringen :disappointed_relieved:

Morgen hoor ik of mijn kat een tumor op een rottige plaats heeft of niet.
Als ik hem dan nu zie, hoe hij mij aanstaart met zijn lieve kopje en wilt knuffelen dan rollen de tranen gewoon over mijn wanger : (

30 likes

:heart::heart::heart:

Alweer de vijftigste wjiekw, grote goden. Vijftig maal vijfduizend wjekw berichten wanneer deze vol is :eek:
(ohnee nog meer, de eerste was groter, zo groot dat het even een probleem was en toen kwam dat automatisch sluiten)

29 likes

Ik duim en hoop mee :slightly_frowning_face::heart::heart::heart:

1 like