Wat je even kwijt wil #50

Haha zo kut is dat altijd, alsof je het verkeerde klaslokaal binnenloopt

2 likes

Ze is iig heel actief op Linkedin, maar vast ook op twitter of insta.
Succes!

help sorry ik had faalangst en wist niet hoe ik verf moest tekenen en toen kwam mijn kat aan mijn been krabben maar ik wil zo wel weer meedoen :cry: :flushed:

4 likes

hahaaa mijn kat zit ook steeds op de lapotp
nog een potjeee?

Haha oh geeft niks joh! Je mag gewoon weer komen meedoen hoor

Ik wil overstappen op de ipad want op de telefoon is te moeilijk!

1 like

Ik heb vandaag weer een stuk gereden (naar @Bertie om gratis spulletjes op te halen jeej!) en dat was voor het eerst weer dat het goed ging zonder dat ik heel erg in paniek raakte :partying_face:

De keer hiervoor moest ik echt keihard janken omdat de hellingproef niet lukte en de keer dáárvoor sloeg de motor 5 keer af op een kruispunt (waaah!). Moet echt weer even wat vertrouwen opbouwen, maar ben echt trots op mezelf dat ik het weer heb gedaan en dat het goed ging

30 likes

Oh en mijn lievelingscadeautje was dat mijn zusje een liedje had geschreven en ingezongen (ze kan niet zingen :joy:), van 5 minuten op een mix van k3 over ons leven. Echt huilen zo lief.

Heb alleen maar gehuild vandaag he🥺

@Twijfelkont jouw cadeautje was ook lief btw :heart::heart:

26 likes

Outlook crasht iedere keer na een paar seconden. Meer apps doen het niet goed en ik word helemaal gek. Blijkbaar is het een bekend probleem en las dat hier ook wat mensen er last van hebben, maar de oplossing van 2 apps updaten werkt bij mij niet :unamused:

Had ik ook last van, ik heb bij Apps Webview uitgeschakeld en m’n telefoon opnieuw opgestart en nu doet alles het weer!

1 like

Ik wil een extra aflossing doen bij duo maar de site laadt niet. Stom

1 like

Ja dit is een algemeen probleem en bij mij werkte de oplossing die @Parasol noemde gelukkig wel! Die android system webview (hiervan had ik al de juiste versie) + Chrome apps updaten en toen deed bij mij alles het weer gelukkig

2 likes

:yellow_heart:

1 like

@Lentex Dat klinkt inderdaad als een heftige dag, en omdat het je verjaardag is voelt het misschien nog wel heftiger? Superlief van je zusje wel, en hierbij nog een forum-verjaardagsknuffel/hart onder de riem, hoop dat het morgen een betere dag wordt :kissing_heart:

1 like

En hier een linkje voor als je hem niet kan vinden. Ook net moeten doen haha.

1 like

Als het goed is heb je hem al en hoef je hem alleen te updaten. Deze crasht namelijk de boel.

1 like

Het is een systeemapp. Die zie je over het algemeen niet zo in de lijstjes. Maar als je mijn link opent, staat er dat installeren of updaten?

1 like

Hahaha mijn vriend staat nu op wacht op de hoek van de straat om postnl te vangen en mijn vibrator in ontvangst te nemen

28 likes

Je kan dan wel zien welke versie je hebt toch?
Als je klikt op dat “nieuwe functies”, 89.0.4389.105 is de goeie

1 like

Bij mijn schoonvader was het opgelost met de stappen van deze site:
https://www.galaxyclub.nl/nieuws/crashende-email-apps-op-verschillende-samsung-telefoons-dit-is-de-oplossing/ en dan de stappen onder Android 9 en ouder

1 like