Wat je even kwijt wil #50

Mijn ouders hebben hun eerste vaccin gekregen :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

59 likes

Mijn gezicht crĂšme is op, net een nieuwe besteld. Nu heb ik de gezicht crĂšme van mijn vriend gepakt, echt een super cheapo van de jumbo is dat. En eigenlijk is die best wel lekker. :sweat_smile: Nu baal ik dat ik een nieuwe gezicht crĂšme heb besteld :joy:

Ik heb vandaag een bezichtiging en ik denk dat ik een @Karl_Lagerfeld ga doen.

Lekker over mijn buikje heen aaien en aangeven dat de kleine kamer perfect is als kinderkamer.

29 likes

Pas maar op, die shit wordt werkelijkheid.

38 likes

Wow ik heb 11 uur geslapen vannacht

3 likes

De aller fijnste creme is gewoon van de Lidl :raised_hands:

1 like

Ik heb vandaag achter elkaar een afspraak in het tuincentrum, een beddenwinkel en bij Loods 5. Voel me echt funshop-planner-Gerda, maar is allemaal voor het nieuwe huis hoor.

4 likes

Waarom lees ik dit net nadat ik een bestelling heb geplaatst bij paula’s choice :disappointed_relieved:

Ik vind die van de lidl helemaal niet zo fijn. Best vettig.

2 likes

Dan wordt het of onbevlekte ontvangenis of een leuke avond. :full_moon_with_face:

3 likes

Ja @Lemongrab bezint eer ge begint

2 likes

Ben net op een subreddit gekomen waar tiktoks worden geplaatst van mensen die doen alsof ze adhd, autisme of tourette hebben. Maar natuurlijk alleen de schattige aspecten.
Dit is een teken dat ik vandaag genoeg op het internet gezeten heb :expressionless:

2 likes

Gisteren werd ik om 11u wakker en vandaag weer 10 uur geslapen. Wtf. Ik kon met moeite 7u slapen laatste weken, dit is wel het uiterste.

@Baron Heerlijke precovid vibes wel

Ugh wil een bot halen voor de puppy van m’n boy maar ik moet wachten op een bestelling die misschien zo komt, heb al allemaal fleecedekens opgestapeld en een knuffeltje neergelegd als een bedje voor 'm maar wil ook een botje geven :frowning:

3 likes

Had je het niet zelf een paar keer geknipt? Of alleen van plan en nooit doorgezet?

Heeft iemand nog een tip voor het allerfijnst typende draadloze toetsenbord wat er bestaat? Ik houd van een zacht tikgeluid, zo’n soft-toetsen.

Ben een dure ring kwijt. Die eindelijk geruild kan worden voor de juiste maat sinds kerst. Waar ik dacht dat die lag , ligt ie niet. Hele huis al omver gehaald.

Gisteren was mijn makeup uitgelopen op werk dus ik had mijn makeup er maar gewoon afgehaald. Nou ik kreeg echt leuke vragen/opmerkingen van collega’s daarover:
“Ben je moe?”, “Gaat het wel met je?” “Je ziet eruit als iemand die 3 maanden niet heeft geslapen”
JA BEDANKT HE :sob::sob:

1 like

Dr wonen hier een paar kut pubers die allemaal troep achterlaten in het pad achter het huis en hun fietsen steeds zo neer zetten dat niemand er langs kan.
Dus als iemand een gratis fiets wilt dm me maar want ze staan er met sleutel en al. Ik jat ze graag voor je.

7 likes

Is er toevallig een Belgische forum die nog wat hoeraatjes over heeft van de spaaractie van Albert Heijn?
Gaat om deze:

1 like