Wat je even kwijt wil #50

Of team spoedeisende hulp ook sowieso veel ups & downs!!

Ik snap wel weer waarom ik geen tv kijk in het weekend is het aanbod extreem matig

1 like

oh man wij gingen op kantoor die dingen meenemen en iedere dag kijken of er wat mee gebeurde. tot er daad werkelijk die shit ging groeien en vergaten. the end.

2 likes

Ik was vroeger bang dat ik ‘teveel ben’. Te aanwezig. Vandaag zei iemand tegen mij: ‘je bent wel altijd erg veel’. Au.

3 likes

Doordat hier DJVT werd genoemd zit ik weer met Hollereer in mijn kop. Gerda? Bep? Gerda, heb jij nog compote in de voorraadkast? komproen? Nee compote! :joy:

13 likes

Te aanwezig? mensen die dat vinden hebben zelf iets om mee te dealen. Neem het maar als een compliment dat vandaag bevestigd werd!

6 likes
Samenvatting

Met suiker in een potje met zo’n wek wekdingsel
Van voor de oorlog lieverd. TREIN?!

Wie ik laatst zag op de overloop? Een neger??? Ik heb de politie gebeld!!! Het was een hele grote zwartjoekel

1 like

En ineens krijg ik een briljant idee door gestuurd van het universum. Als ik mn tinder in dubai zet zou ik nog wel eens een rijke man aan de haak kunnen slaan.

38 likes

Doet me denken aan miss travel. Ik ken iemand die dankzij die site mooie reisjes heeft gemaakt, gefinancierd door mensen uit Dubai

2 likes

Money mindset

5 likes

Eerlijk zullen wij alles delen

5 likes

Neu. Zoek je eigen sheik.

8 likes

Door turbostuderen ben ik nu helemaal op en dan neemt de twijfel alles over, dus nu maar een blikje opengetrokken met iets dat ik alleen had gekocht vanwege het etiket. Ik wil eigenlijk slapen maar mag pas rond 10en naar bed. Anders sta ik om 4 uur alweer op :joy:

2 likes

Neem het terug. Was weer fucking lekker. I love hello fresh

9 likes

Ja maar dan moet je ook vieze dingen met ze doen. Weet niet of je daar zin in hebt

2 likes

Ik moet helemaal niks.
" ooh meneer sheik ik wil je zo graag zien stuur me geld voor een first class ticket"
En dan ‘blokkeer’ hajje

8 likes

Tra la la tra la lalaaaaaaaaaaaaaa Alt-J tijd.
Ik mis festivals. :sob:

1 like

Geweldig apparaatje voor o.a. uien, knoflook en pepers!

3 likes

Te laat!!!
Nee grapje was net al in m’n oog aan t wrijven per ongeluk maar het viel erg mee

1 like

Ik heb net maar een geurtje voor mezelf besteld, om me een beetje op te vrolijken. Van m’n man hoef ik het niet te verwachten. En dat maakt me dus gelijk weer verdrietig. Bah.

1 like

Leven zonder keuken gaat eigenlijk prima, heb pas 1 keer eten besteld.
Heb de afgelopen dagen met de Kitchenaid cook processor gekookt: dumplings en groenten gestoomd en een curry en een “stirfry” gemaakt. Lekker lui ook, want dat apparaat roert.
Waarom hadden we eigenlijk een nieuwe keuken nodig?

12 likes