Ik heb een boek gelezen over een amerikaanse vrouw die een tijdje in een harem heeft gezeten! Ze heeft er genoeg geld aan over gehouden en was vooral een beetje aan het chillen.
Dus gooi het in het universum
Ik heb een boek gelezen over een amerikaanse vrouw die een tijdje in een harem heeft gezeten! Ze heeft er genoeg geld aan over gehouden en was vooral een beetje aan het chillen.
Dus gooi het in het universum
En nu is de anxiety kater ingekickt. Wat een emotionele achtbaan deze dag.
Ik klik net een youtube video aan over mensen in Amerika die slangen gebruiken bij hun christelijke dienst (it peaked my interest, what can I say) mag ik hem niet zien?? Ik moet mn leeftijd verifiëren van google MET MN PASPOORT OF RIJBEWIJS?? Ik dacht het dus even niet google. Echt niet oke! ik ga toch niet een foto van mn paspoort naar google sturen??
Die random video ga ik nu nooit kunnen zien en ik vraag me af wat ik nog meer allemaal niet meer mag kijken…
Wow ik begin langzaam weer te begrijpen wat een sociaal leven is. Deze week gechillt met 2 mensen en volgende week ook weer met 3 mensen. Voelt goed dit.
Allemaal wel coronaproof hoor.
Oke eigenlijk komen er wel 2 mensen in 1x langs maar is een stelletje en ik vind als ik daar langs mag gaan dat hun net zo goed ook bij mij kunnen langskomen.
Amai, Vlamingen wat hebben jullie knappe presentatoren. Ik ben sinds gisteren helemaal verliefd op Dieter Coppens En daarvoor natuurlijk al Tom en Gilles.
Iemand hier had een vriend die de sigaretten van zn moeder in z’n neus stak zodat ze zou stoppen met roken, misschien kan die even langskomen?
Ik heb dus de columbus gekeken (vlaams programma) met Wim Lybaert. Echt een lieve leuke man, helemaal een zwak voor na dat programma.
Ook voor lieven scheire trouwens
Self care therapie voor mezelf morgen:
Plantjes shoppen in tuincentrum (sorry corona, niet noodzakelijk wel leuk) en heb een stuk taart wat in de diepvries lag eruit gehaald om morgen te eten.
Hopelijk helpt het. Ik word echt gek van mezelf en met alleen (thuis) zijn maak ik mezelf helemaal gek. Moet weg, moet afleiding hebben, ik wil absoluut niet nadenken en voelen en alles. Dus ook maar een paar avonden gepland volgende week om te gaan wandelen met een vriendin in de hoop dat ook dat rust geeeft.
Allemaal volgens de regels, maar ook daa voelik me dan weer schuldig over. Echt mijn hoofd soms he
Treat yourself! Het is heel naar, ik heb in een vorige relatie letterlijk alles mezelf maar cadeau moeten doen omdat meneer het niet deed . Het gaat niet eens om het geld maar om het gebaar en de gedachte er achter.
Beau die over ‘dikkerdjes’ praat als ie t over Corona risico patiënten heeft joejoe
He balen. Ik moet inklaringskosten voor een pakket uit de VS betalen.
Nou dit had ik dus ook laatst bij een of ander dom filmpje dat m’n vriend me stuurde?! Later op een ander apparaat met hetzelfde account nog zonder problemen kunnen kijken. Google mag me echt dik betalen eer ik een keer mijn id voor ze inscan, bye!
@tessel ja als ik een zoon had die dit deed zou ik ze gewoon een beetje afvegen en gewoon roken, maar dit is misschien mijn hardnekkige verslaving die spreekt (en mijn geen-kinderwens die opnieuw bevestigd wordt )
Ben nu 6 weken aan het werk en vind het ook heel leuk maar er gaat echt zoooo veel fout waardoor we het echt mega druk hebben en pfff ik heb het weekend nu echt nodig om bij te tanken…
Ok ik ben soms (vaak) queen awkward via sms/whatsapp/messenger. Graag even jullie advies
Mijn baas stuurde me via whatsapp een video door van de clip van “all the single ladies” maar dan met een 50s cartoonesk muziekje in plaats van het liedje. Geen idee waarom hij dit zou sturen (of ik mis iets) dus ik denk dat het naar de verkeerde persoon gestuurd is. Aan de andere kant: ik zag het nu pas (4u later) en hij had het niet gewist, wat hij anders wel zou doen denk ik mocht hij gemist zijn van persoon.
Context: hij is in de 30 dus geen boomer, we sturen af en toe wel grappige (work-related) memes maar bijna altijd in een groepsgesprek met nog een collega erbij, en het is zeker niet work-related.
Wat antwoord ik hierop / wat is beleefd? Of moet ik niet antwoorden?
Ik kan het hem maandag niet vragen want ik ben nog een week met vakantie.
Ik zou gewoon iets zeggen als “haha bij deze heb ik wat uitleg nodig?!”
Ik ben hier ook niet goed in, maar ik zou denk ik reageren met: Leuk
@Softijs @Lala thx! En zouden jullie nu nog sturen of pas morgen op een acceptabeler uur?
Ik overdenk dit soort zaken altijd te veel pff
Ik zou zelf denk ik morgenochtend antwoorden
Ja zou ik idd ook doen maar niet leuk maar : lol
Ok bedankt voor jullie advies!