Niks helaas! Wel handige site.
Ja sorry las het verkeerd maar dat over vreemdgaan hoorde is destijds zo vaak:joy:

We hebben een hondenknuffel besteld om van een afstand mee te oefenen met onze hond omdat hij bang is voor honden. Maar nu schrikken we ons zelf dus steeds helemaal de tering als we een kamer binnenkomen waar die staat haha hebben nu maar een plank leeggemaakt in een kast zodat we ons niet 10 keer per dag kapot hoeven te schrikken

Negatieve coronatestuitslag!
Zo fijn om net voor het slapen nog even die uitslag binnen te krijgen
Katten: nou het is bijna 4:00 tijd voor Parkour.
Zijn ze eindelijk stil begint vriend te snurken. Ben in twijfel om maar gewoon op te staan. Zucht
Ik weet dat de huizenprijzen overal heel hoog zijn nu maar ik word er zo moedeloos van. Ik zou zo graag een huis willen kopen in de buurt waar ik nu woon, of überhaupt deze stad. Maar gewone normale gezinswoningen zijn letterlijk over een miljoen hier, echt wtf. Op een paar minuten lopen van mij stond een huis te koop dus ik zocht het op via zillow, net verkocht voor 1,5 miljoen 
En dit zijn geen villa’s, gewoon huizen met een tuin en garage.
Volgens mij zijn hier heel weinig leden die meedoen (ik ook niet!) maar voor wie het aangaat: Ramadan Mubarak, fijne maand! 
Zuid-Limburgse forummers, wat zijn leuke dingen om te doen in de omgeving? Ik zit dit weekend in Geulle 
Je kuiten trainen op de berg daar 
Ik zou vooral zeggen genieten van de natuur daar. Of rondje door Maastricht/Valkenburg lopen.
Ik zie opeens overal Ramandan mubarak staan ipv Ramadan. Wat betekent Mubarak? Weet jij dat toevallig?
Google zegt: Have a blessed Ramadan
Ramadan Mubarak means Have a blessed Ramadan
Ramadan Kareem means Have a generous Ramadan
Ik ben niet @boemboem maar mubarak betekent iets als gelukkig of gezegend, je wenst iemand dus een goede Ramadan toe!
Aha. Bedankt voor je reactie
Pff ik heb echt totaal geen motivatie om mijn laptop open te klappen en weer een dag thuis te werken. Heb besloten om maar even te gaan sporten met een YouTube filmpje nu, hopelijk geeft dat wat energie om zo toch bezig te gaan.
Mijn bovenbuurvrouw is vanaf acht uur al heel luid aan het klussen. Wat kut.
Ik heb trouwens sinds een tijdje dat wanneer ik aan het lezen ben op het forum op mijn mobiel ik per ongeluk allemaal likes uitdeel. Had dat eerst ook wel eens maar lang zo vaak niet. Lijkt wel alsof het scherm gevoeliger is ofzo?
Ik wacht op een telefoontje over mijn sollicitatiegesprek gisteren en pff… Heb liever dat ze meteen vertellen of ik door ben of niet, nu ga ik alles wat ik gezegd heb overdenken 
Ben de folder van de Kruidvat aan het bekijken en ging stuk om deze aanbieding haha, ** Exclusief kat
Zouden er serieus mensen zijn die anders denken dat ze de kat erbij krijgen??
@propje inderdaad een paar keer de Snijdersberg en Moorveldsberg op lopen. Ik dm je wel even over wandelroutes!