Heb dit net gecheckt via twee websites maar nee!
Jawel het is alleen per persoon verschillend
Edit: maar zo’n 06 nummer van facebook is normaal denk ik. Van insta kreeg ik ook een sms van een 06 nummer en dat valt onder hetzelfde. @Luzarl
Helaas bezorgen die niet bij mij pff het is dat ik alleen met kinderen thuis ben die al in bed liggen, anders was ik naar de winkel gegaan
Ja en om hier even op in te haken, een relatie moet ook leuk zijn en iets toevoegen aan je leven (lijkt mij, andere mensen kunnen daar misschien anders over denken). Het goed aangeven van je grenzen is heel belangrijk, maar benadrukt voor mij in je bericht eigenlijk dat het vooral nu negatief is (of je in ieder geval op je hoede bent)? Dus dat je je goed kan verweren tegenover de ander, terwijl dat naar mijn idee niet echt als een prettig samenzijn klinkt? Of iets waar je iets uithaalt en iets van plezier toevoegt aan het leven dat je in je eentje hebt. Hopelijk is mijn punt duidelijk en ik probeer het niet zwart te maken. Ik besef me ook dat je hier voor advies komt over een probleem en dus niet alle kanten van deze relatie belicht zijn, maar als een vriendin me dit verhaal zou vertellen zou ik me ook afvragen, van ok en waar is het ‘leuke’ gedeelte in deze relatie precies. Wat brengt het je, haal je plezier uit, voegt het toe aan je leven op dit moment.
Ja ik ben ook echt uitgelogd dus dat is het kutte
Ja wel via het werk etc dus morgen maar even een test doen als ik mij iets beter voel
Download allemaal de app antistress
You’re welcome
https://www.youtube.com/watch?v=xDNRbyPAIao
Ik hoop dat ik op als zeventigplusser later net zo goed kan dansen als deze mannen.
Er zijn posts waarbij mensen worden herkend. Ook is het wel heel toevallig dat veel van deze mensen hele “schattige” tics hebben, overmatig stimmen, kinds zijn (moet ik zeggen huehuehue) en in hun eentje filmen.
Dat hoeft natuurlijk niet meteen een reden te zijn dat die filmpjes nep zijn, maar daarom zijn er ook leden die aangeven wanneer iets toch echt is.
Had eerder gezegd, dan had ik wel voor je gehaald
Ah shit! Nou ja, ik ga morgen weer boodschappen doen, dus dan maar weer inslaan.
@Mhysa het is iig niet meer zo ver als Limburg!
Ik snap je antwoord! Ik belicht hier indd het probleem. Als ik van mijn huidige vriend een lijst zou maken met positieve en negatieve dingen dan zijn er meer positieve dingen die ook zwaarder wegen dus dat wil ik wel even gezegd hebben. Ik ben aan de andere ook niet bang om alleen te eindigen. Dus dat is ook niet de rede waarom ik bij hem blijf.
Het is denk ik ook dat ik soms meegetrokken wordt in de negatieve sleur van mijn vriend. En wat je aandacht geeft groeit, dus dan drijft mijn ex weer boven omdat ie mijn eerste liefde was en ik alles met hem zo intens beleefde. Maakt het niet minder ingewikkeld. Ik snap ook niet waarom ik er zoveel aan denk, want ik heb hem anderhalf jaar geleden voor het laatst gezien.
Haha wat is binnenste buiten toch een lekker knullig programma.
Haha nee nog steeds in zitterd, maar vanmorgen scheen de zon
De juf van mijn zoontie heeft corona, super shit natuurlijk maar school heeft het wel erg laat laten weten, nu gaat het dus helemaal los in de schoolapp. Woedende ouders pak nog net niet de popcorn erbij
Oja ik bedoelde dat ik had gecheckt of mijn gegevens gelekt waren, dat gelukkig dus niet!
Ik heb voor de verandering eens een lekkere maandag gehad. Bijna alles zat mee en was eens een keer niet strontchagerijnig!
Pfff dit luchtje wat werkelijk ELKE jongen op had op de middelbare school, ze roken allemaal hetzelfde, doordrenkt ervan.
Is het merk niet van mierlo?