Wat je even kwijt wil #50

Volgens mij zijn hier heel weinig leden die meedoen (ik ook niet!) maar voor wie het aangaat: Ramadan Mubarak, fijne maand! :hugs:

26 likes

Zuid-Limburgse forummers, wat zijn leuke dingen om te doen in de omgeving? Ik zit dit weekend in Geulle :blush:

Je kuiten trainen op de berg daar :stuck_out_tongue:
Ik zou vooral zeggen genieten van de natuur daar. Of rondje door Maastricht/Valkenburg lopen.

1 like

Ik zie opeens overal Ramandan mubarak staan ipv Ramadan. Wat betekent Mubarak? Weet jij dat toevallig?

Google zegt: Have a blessed Ramadan

Ramadan Mubarak means Have a blessed Ramadan
Ramadan Kareem means Have a generous Ramadan

4 likes

Ik ben niet @boemboem maar mubarak betekent iets als gelukkig of gezegend, je wenst iemand dus een goede Ramadan toe!

2 likes

Aha. Bedankt voor je reactie

1 like

Pff ik heb echt totaal geen motivatie om mijn laptop open te klappen en weer een dag thuis te werken. Heb besloten om maar even te gaan sporten met een YouTube filmpje nu, hopelijk geeft dat wat energie om zo toch bezig te gaan.

2 likes

Mijn bovenbuurvrouw is vanaf acht uur al heel luid aan het klussen. Wat kut.

Ik heb trouwens sinds een tijdje dat wanneer ik aan het lezen ben op het forum op mijn mobiel ik per ongeluk allemaal likes uitdeel. Had dat eerst ook wel eens maar lang zo vaak niet. Lijkt wel alsof het scherm gevoeliger is ofzo?

11 likes

Ik wacht op een telefoontje over mijn sollicitatiegesprek gisteren en pff… Heb liever dat ze meteen vertellen of ik door ben of niet, nu ga ik alles wat ik gezegd heb overdenken :joy:

4 likes

Ben de folder van de Kruidvat aan het bekijken en ging stuk om deze aanbieding haha, ** Exclusief kat :joy: Zouden er serieus mensen zijn die anders denken dat ze de kat erbij krijgen??

56 likes

@propje inderdaad een paar keer de Snijdersberg en Moorveldsberg op lopen. Ik dm je wel even over wandelroutes!

Ik ben zo blij met het forum! Ondanks dat ik voornamelijk een meelezer ben, vind ik het zo gezellig hier.

25 likes

Ik had een bestelling geplaatst voor click & collect bij de gamma. Maar nu zie ik dat ik een mail heb van kom het ophalen vandaag tussen 10 en 11. Eh dat gaat niet lukken. Waarom kan je zelf geen tijd opgeven :sob:

Hahaha ja die had ik toen ook in mn insta stories geplaatst en toen kreeg ik deze tip van @Camper

19 likes

Yesss, mijn moeder krijgt volgende week haar eerste prik AZ. Ikzelf over twee weken de tweede, voelt alsof we eindelijk bijna bij de eindstreep zijn :partying_face:

25 likes

Ik heb sinds kort een werkplek op zolder, waar ook ons extra bed staat. Super chill, maar niet goed voor mijn productiviteit.

5 likes

Hou ze vandaag alle drie wakker hè :smiling_imp:

4 likes

Ik ga vanavond naar de Ikea en het voelt echt als een uitje, heb er helemaal zin in :star_struck:

20 likes