Oeh ik ga ook naar de Ikea vanavond! Heb er ook echt zin in, moet je veel dingen halen of kan je redelijk op je gemakje?
Oh leuk!! Ik had een paar dingen die ik wilde hebben, maar toen ging ik de website bekijken en werd de lijst iets langer . Ik ben dus bang dat ik alsnog door de winkel moet vliegen om alles te kunnen halen, maar we zullen zien. 45min lijkt best lang, maar waarschijnlijk vliegt de tijd! En jij?
Bij gamma maakt het niet uit, je kan gewoon komen wanneer je wil!
Haha goede schoenen aandoen dan maar! Ik heb alleen wat kleine dingen nodig, opbergbakjes voor in kledingkasten enzo. Dus ik denk dat het wel moet lukken. Wou eigenlijk gewoon online bestellen maar dan moest ik 49 euro verzendkosten betalen dus ik ga maar gewoon zelf langs haha.
Oh dat snap ik, 49euro is ook echt veel (zeker als je niet veel hoeft te hebben)! Hopelijk kun je vanavond alles vinden.
Ahh shit ik lees dit nu pas. Heb het filiaal gebeld, klantenservice en echt net weer het filiaal en de afspraak kunnen verzetten haha.
Het gaat ook echt om 1 mini ding dus had vast gewoon langs kunnen gaan.
Ik wil lenteeeeeeeeeeeee.
Ik had net een Engelsman aan de lijn met zo’n sexy accent. We hadden een lang gesprek en uiteindelijk gingen we ophangen en zei hij ‘and I’ve taken too much of your time’.
En ik dacht alleen: neee, van mij mag je nog uren lang praten. Ik luister wel. Je mag zelfs je boodschappenlijstje in m’n oor fluisteren. Hang niet op!
Maar we hingen wel op en nu ben ik sad
Oh ja ik had hetzelfde en toen ook gebeld en toen zeiden ze gewoon: oh ja kom gewoon langs hoor!
Daarna nog 3x click en collect gedaan en telkens werkte het gewoon op een random moment haha. Bij de Praxis zit je wel echt aan een timeslot vast
Ik werk bij een praxis en onze winkel doet ook niet lastig over de tijdsloten. Het is wel lastig als mensen meteen nadat ze de bestelling geplaatst hebben bellen of ze het meteen op kunnen halen, aangezien de bestelling nog gepakt en verwerkt moet worden. Het duurt meestal wel een half uur tot een uur tot de order in het systeem staat om te verwerken, dus als klanten het eerder op komen halen hebben ze geen kassabon. Dus daarom liever wel het tijdslot aanhouden, later dan het tijdslot ophalen kan altijd.
Ooh geweldig haha. Denk dat ik na werk even ga kijken of ze het krabkarton of huisje (al dan niet met kat) hier in het filiaal hebben!
Ik weet niet meer wie en in welk topic het was, maar iemand had gezegd dat Peking Express op YouTube staat. Ik ben vandaag ziek thuis van werk, dus heb al 3 afleveringen gezien, heerlijk.
Hersenspinsel van de dag: heb je bij koeien of apen net zoveel verschillen als bij de mens. Ik kijk big brother australia en je hebt een model maar ook een nerderig stenenjoch. En toen vroeg ik me af heb je dat bij dieren ook. Nu heb je bij sommige dieren wel t alfamannetje natuurlijk. Maar heb je daar ook de sloeries of de verwende nesten en de nerdjes.
Heb me aangemeld voor cambridge engels examen die ik moet doen voor mijn master wil ik toegelaten worden. Fucking 322 euro, niet normaal. Mag hopen dat ik het haal.
Hmm ik ben helemaal geen bioloog hoor haha, maar de hersenen van mensen zijn wel verder ontwikkeld dan die van (de meeste? weet niet hoe het met primaten zit) dieren geloof ik. Ik heb bij m’n studie eens geleerd over de drie breinen:
Dus ik zou me kunnen voorstellen dat dieren slechts het reptielenbrein hebben of het zoogdierbrein. Maar niet zelfbewustzijn zoals mensen bijvoorbeeld. Dan heb je ook minder/geen mogelijkheid om een persoonlijkheid te vormen.
Er liepen net allemaal kinderen met hun juffen door de straat en ze riepen: ‘Wij protesteren!’. Waartegen lieve kinders, tegen het leven? Is soms ook zwaar, kan ik helaas niets aan veranderen.
Het is het waard! Probeer zoveel mogelijk oefenexamens te oefenen en veel Engelse tv programma’s te bekijken/beluisteren. Liefst documentaires ofzo, met moeilijke woorden erin. Dat heeft mij echt heel erg geholpen
Hoewel je vast een punt hebt, denk ik dat veel dieren zeker wel over onderdelen van het mensenbrein beschikken. Of heb je pas t mensenbrein als je al die eigenschappen hebt? Het was ook niet heel serieus bedoeld ofzo maar zo werken mijn hersens gewoon.
Je hebt mensen die denken elke hamster is gewoon een hamster maar mijn ervaring is dat ze allemaal een ander persoonlijkheidje hebben bv.
Walvissen en dolfijnen hebben wel cultuur en een dialect. Maar weet niet of er ook emo dolfijnen bestaan haha