Wat je even kwijt wil #50

Haha ik ben ook zo benieuwd waneer dat weer door kan gaan. Ik had er een in maart 2020, werd september 2020, toen februari 2021 en toen juni 2021. Maarja die gaat ook ongetwijfeld niet door, maar dat is gek genoeg nog steeds niet officieel.

1 like

Ik zou morgen toch even bellen en advies vragen :slight_smile:

En nu is mijn manuscript echt naar de uitgever en ben ik niet meer de enige die het leest. Ik hoop echt dat ze het wat vinden. Doodeng is het. :frowning:

@Nox Hier hetzelfde met een concert :frowning:

9 likes

Heb je het zelf geconcludeerd als blaasontsteking of is je urine al getest? Zou morgenochtend wel even de huisarts bellen om iig even wat urine in te leveren als dat nog niet is gedaan. Als er dan ontsteking wordt aangetoond geven ze voor zover ik weet meestal wel meteen antibiotica eigenlijk? En even opletten of je geen koorts krijgt.

1 like

Gewoon bellen hoor, je moet niet een week blijven rondlopen met een onbehandelde blaasontsteking want dan loop je ook nog het risico dat je last krijgt van een opstijgende urineweginfectie die uitmondt in een nierbekkenontsteking oid.

1 like

Was net naar de Ikea en het was weer een heerlijke clowneske vertoning. Had m’n hele kar vol met troep, dus ik kom bij de kassa en begin alles in een backpack en canvas tassen te laden. Zegt een medewerker tegen me dat ik moet doorlopen naar de auto om daar in te laden. Dus ik zo, maar ik ben op de fiets.

De medewerker:

Ik:

Maar eind goed al goed, heb als een pro alles er in kunnen passen en het naar huis fietsen ging nog ook best soepel. :joy:

97 likes

Waar kunnen we dit zien? Of wil je het niet delen?

Zo’n dag dat de muziek niet hard genoeg kan en je rekening moet houden met je buren. Woonde ik nu maar in een hutje op de hei.

1 like

Nu heb ik super speed m’n huis opgeruimd, afwas gedaan en vuilnis buiten gezet en 3 keer raden wie hier nog steeds niet zijn… Juist mijn ouders

5 likes

Hahaha ja ik voelde me wel echt op en top Nederlander vandaag inderdaad

:heavy_check_mark: verse sushi
:heavy_check_mark: 40 minuten durende vlog van Safya Nygaard die america doorrijdt met haar kat

11 likes

Weet even niet of ik hier het artikel mag delen, want in het atrikel staat het geschreven interview en op fb staat het filmpje.

1 like

Die heb ik dan weer niet maar als dat wel zo was dan had die vast ook achterop gezeten. Plus een paraplu in de hand en een Albert Heijn boodschappentas aan het stuur.

6 likes

Ik heb net gesport met de Rinf Fit, ik ben echt zo zwak I can’ttttt :joy: niveau gewoon lager moeten zetten omdat ik het level niet haalde.

Dit is een portie

44 likes

Het is ook best lastig in het begin haha! Vond ik ook

1 like

Zo jammer eh, maar als je (mannelijke) collega’s en bazen achter je staan dan kan er beter mee omgaan en klanten makkelijker op hun plaats zetten.

1 like

Ohnee joh, gewoon morgenochtend in een potje plassen. Huisarts bellen dat je urine wil inleveren omdat je een blaasontsteking denkt te hebben. Dan weet je morgenmiddag hoe het zit.
Ik bel altijd direct, een week ermee lopen trek ik niet en kan gevaarlijk zijn omdat het dan veel erger kan worden. Wat gek dat ze dat online adviseren.

Ik dacht oprecht altijd dat ik vrij empatisch was, maar ben net tot de conclusie gekomen dat ik dit eigenlijk helemaal niet ben. Is dat iets wat in de loop der jaren verandert, of heb ik gewoon weinig zelfkennis?

Laatst ook bekeken, zo mooi om al die stadjes te zien

Ik heb dus voor het eerst een pakketje voor een review gekregen en ik voel me nu toch een beetje een echte influencer :joy:

15 likes