Wat je even kwijt wil #50

hahahahaha ja oke ik snap wel de associatie :joy:

2 likes

Nou ja vind ik niet maar zou gezegd kunnen worden. Golden retrievers worden vaak als lief gezien toch. Maar als mini hamsters al een persoonlijkheid hebben honden vast ook.

2 likes

Ik had het gisteren nog met een student erover die zelf halal eet en er raar van op keek dat ik ook geen varken eet. Het was heel verbaasd dat varkens slimmer zijn dan honden.

2 likes

Ja, stom is dat he, hoe mensen denken (hypocriet zeggen dat ze van dieren houden maar wel vlees eten, vind ik zo vervelend, want dat is dan anders. Dat is het niet.)

Kippen zijn trouwens ook erg intelligent, las daar laatst wel een leuk onderzoek over.

4 likes

Ze zijn superknuffelig. :smiling_face_with_three_hearts:

En laat ik maar niet beginnen over hyena’s niet knuffelig maar super intelligent en tof.

1 like

Sorry maar hyena’s zijn gewoon fuckin eng. En ja deze mening is 90% gebaseerd op the lion king.

9 likes

Kom er net pas achter dat ik tandartskosten bij de belastingdienst kan opgeven, krijg toch nog 20 euro extra terug. Eej gratis thuisbezorgd maaltijd haha. :partying_face: :joy:

Had dit echt eerder moeten weten maar goed geen zin om van afgelopen jaren nog in te vullen, het zal toch geen jackpot zijn. Ik vind dit vooral interessant omdat ik een kroon moet laten zetten, wel chill als ik een klein deel weer terug krijg daarvan volgend jaar (heb hem nog niet namelijk).

6 likes

The Lion King had beter Hyena Hater kunnen heten. :pleading_face:

1 like

BRB even naar de Kruidvat! Ik droom al twee nachten dat ik een extra kat in huis haal.

3 likes

Ja maar in het echt zijn de ook gewoon eng. Heb nooit een leuke hyena gezien.

@kali sommige dierenwerelden zitten ook heel knap in elkaar. Heb even geen voorbeeld maar heb regelmatig bij een docu gedacht jeetje wat knap of slim. Wij mensen overschatten onszelf echt. We zijn maar miniblobjes op een mini aarde in een universum. Al geloof ik dat ergens ook niet. Bedoel hoe kan het heelal zo groot zijn en hoe kunnen we dat nou weten. Maar ik geloof ook niet in een god die ons geschapen heeft. Vind evolutie wel geloofwaardig maar t begin niet zo ofzo.

5 likes

5 likes

Yay! Was gisteren echt fijn bij mn vriend. Werk was druk en 3 lange meetings gehad maar nu even naar mijn ouders om een lekker taartje te eten en daarnaast betekend het dat ik niet hoef te koken :grin:

5 likes

Waarom ben ik zo ongemakkelijk in het leven en blijf ik nog tijden denken aan een gesprek met iemand die ik al lang niet gezien had, en net dus weer zag, en maak ik mezelf en m’n gedrag tijdens dat gesprek (gewoon normaal!) per minuut alsnog 1000x erger in m’n hoofd

4 likes

Heb je wel gelet op het drempelbedrag? En of het geen bedrag is dat onder je eigen risico viel nog (en natuurlijk ook niet wat de verzekering evt al vergoed heeft)? Maar anders toch mooi meegenomen indd.

Mijn katten zijn sowieso ook allebei heel anders en hun voorgangers ook allebei. En sowieso is bijvoorbeeld de ene kat ook echt slimmer dan de ander. Bij de hamsters die ik heb gehad idem dito trouwens.

2 likes

Ik vind gewoon het idee al, dat twee mensen seks hadden en dat ik het resultaat was al fascinerend. He was a boy, she was a girl, can I make it any more obvious? He wanted her, she wouldn’t tell, secretly they created Hel :fire: :devilish:

15 likes

Wat dacht je van wifi. Hoe de fuck kan iets onzichtbaars door de lucht zweven en zorgen dat ik netflix kan kijken.

@nello mijn voorlopige standpunt is dat ik het niet geloof allemaal :joy:

5 likes

Ik heb het deeg voor gestoomde (vegan) bolletjes voorbereid en ben echt benieuwd naar het resultaat! Eerste keer ook dat ik m’n schattige stoommandje kan gebruiken.

5 likes

Waarom heb ik nou bloedneuzen als ik ongesteld ben, dat bloed komt nu letterlijk uit alle gaten joh.

4 likes

Hoe de fuck, nou, gewoon neuken. Netflix and chil.

1 like