Haha soms als het dan weer T-shirt weer word dan zie ik m’n tattoo weer of met douchen en dan schrik van de zwarte vlek op m’n arm die niet weg gaat
Ik heb groot mc menu besteld met veggie mcchicken en aardbei milkshake yah get in my belly
Ja en ook het vroege opstaan en reizen is wennen! Nu kom ik een kwartiertje voordat ik de laptop openklap mijn bed uitrollen. Terwijl ik eigenlijk denk dat het andere ritme wel gezonder is en zorgt voor een stuk meer beweging . Ik was toen ik laatst naar kantoor moest ook helemaal vergeten wat ik allemaal meeneem normaal gesproken. Waar heb ik mijn tag gelaten om binnen te komen? Oh ja, brood en een lader mee is ook wel handig. Beetje make up op doen voor de verandering ook.
Agh wat doe je me aan. Ik wil dit terwijl ik gewoon net heb gegeten.
Enjoy alvast!
Ik heb echt precies dezelfde ervaring als @Hejira, ook na 1 avondje uitgaan, bij mij nu 7 jaar geleden en het is in de tussentijd ook een stuk dragelijker geworden. Bij mij is het inderdaad ook veel erger als ik stress heb of moe ben. Maar over het algemeen is het veel en veel minder dan in het begin. En ergens hou ik ook nog hoop dat ze over een aantal jaar zo slim zijn geworden dat er gewoon een medische behandeling voor komt
Het is echt precies wat ik nodig heb nu
Mijn guilty pleasure is kip tandoori, en dan met vega kipstukjes en sperziebonen erbij. Die saus is zo zout dat mijn nieren nog drie dagen gillen van ellende maar zoooooooo lekker
Deze kwam net voorbij en heb deze clip zooooovaak langs zien komen vroeger (met die vent van prison break want dat was toen de shit). Echt extreem dramatisch ook, love it. Versta nog steeds de helft van de woorden niet 🥲
Love it. Love Mariah in al haar dramatiek.
Ik ga nu naar de super. Vet laat weer en heb ook niet echt een plan maar denk avgtje dan maar.
Vind het zo chill dat je lekker split screen kan doen op je iPad. Ene kant lekker Twitch en de andere kant ingezoomd borduur patroon. Super chill. Ik ben content.
Vind haar zo heerlijk, ze werd vroeger echt vaak afgedaan als een of andere omhooggevallen diva maar ze is gewoon hilarisch en neemt haarzelf niet te serieus.
Ze heeft ook echt een carriere waar de meesten maar van zouden kunnen dromen, als ze een man was geweest had ze veel meer respect/acclaim gehad.
Best verkopende vrouwelijke artiest met de meeste nummer 1-hits en maar 5 Grammy’s 🥲
Haha dit heb ik ook altijd! Ik vergeet mijn tatoeages soms echt oprecht.
Het klinkt alsof je een hele goede kans maakt ik sluit mij aan bij @Printemps zo’n badass kunnen ze niet laten lopen! Ik ga ook voor je duimen
.
Dankjewel allemaal dankjewel
Ik heb zo mijn eerste zoom-meeting ooit haha
Dat heb je lang weten uit te stellen!
(Of wel andere programma’s gebruikt?)
Collega met veel ervaring zei iets heel fijns: “Dit soort mensen wil je ook niet als studenten hebben.”