Wat betreft zonde van het water: kun je het niet opvangen met een emmer en dan gebruiken voor de plantjes of voor thee of met koken? Dan verspil je het iig niet.
Goede borrel moet dat zijn geweest
Ja heb er nu een emmer ondergezet (ook zodat de vloer weer kan opdrogen voor als er morgen iemand langskomt).
Mijn douchekraan lekte ook en toen bleek dat er een rubbertje was versleten en het daardoor water doorliet, maar als jouw kraan pas 2,5 jaar oud is zou dat niet zo snel mogen verslijten. Waarschijnlijk is het iets heel simpels en kan de woningbouw het gewoon oplossen!
Ja het lijkt echt uit de aansluiting te komen waar de slang ophoort dus het zal dan wel iets van een rubbertje ofzo zijn idd.
Echt life in het onderwijs. Net thuis van een lange dag (ja het is drie uur maar drie vergaderingen en een kleuterklas vandaag), kapot moe. En dan een appje van m’n baas of ik morgen kan invallen. Nee dat kan niet, donderdag is mijn scriptie dag en heb een afspraak met mijn begeleider. Maar ik vind het zo irritant dat ik steeds zo voor het blok gezet word en dan weer nee moet zeggen. En dan voel ik me schuldig
Soms verlang ik echt terug naar de tijd dat ik student was en dat we in ons studentenhuis leefden op pasta pesto en oploskoffie. Veel te veel huisfeestjes. Beetje scharrelen. Op vrijdagavond in de trein terug naar mijn ouders. Mijn kleine kamertje gezellig maken. Nu klink ik echt als een mega boomer maar het is inmiddels alweer bijna 10 jaar geleden:no_mouth:
Ik heb hier een stuk teflontape ertussen gedaan. Heeft geholpen.
Je niet schuldig voelen. Dat is zijn verantwoordelijkheid. Joehoe. En je afstuderen is net zo belangrijk, misschien zelfs belangrijker gezien het feit dat ze graag bevoegden voor de klas hebben.
Ik ga zo nog een presentatie geven of zo aan aspirant-studenten. Ik ben benieuwd. Ik heb dat niet niet eerder gedaan.
Als het een keuze was zou ik me niet schuldig voelen. Want ik vind het ook niet mijn verantwoordelijkheid. Maar ja het gevoel is er toch. Heb al nee gezegd.
Ik moet nog een dik uur werken maar ik zit vlogs te kijken
Nou niemand kwam opdraven. Echt, ik vind dat zo raar dat je je dan niet even afmeld.
neee ugh dat is zo stom. Heb je ook alle moeite en voorbereiding voor niks gedaan
I feel you. Ik zit hier en een spelletje te spelen op mn telefoon. Heb genoeg te doen maar heb geen zin meer
Ik denk dan dat we stadsgenoten zijn
Leuk artikel over de visdeurbel. De wachter zou maar echt bij elke keer bellen de sluis hebben moeten open doen
Hoop dat de bel volgend jaar weer terugkomt. Mooie nieuwe traditie.
Een docent van mijn vorige opleiding heeft me uitgenodigd om tijdens zijn les te vertellen aan de studenten hoe ik me op een bepaalde belangrijke opdracht had voorbereid. Ik heb ja gezegd, maar het is al een jaar geleden en ik weet dat echt niet meer zo goed, oeps.
Ik heb een tattoo laten zetten en vind dat hele wennen en “oehhh dit is nu voor altijd onderdeel van mij” gevoel in het begin zo gek.
Herkenbaar dit! Ik ga niet zo vaak meer naar kantoor maar als ik ga ben ik helemaal leeg daarna. Een hele dag met mensen in het echt praten? Hoe werkt dat ook alweer ?! Terwijl ik het tegelijkertijd ook wel fijn vind hoor om collega’s te zien maar het is zo veel in één keer dan