Wat je even kwijt wil #50

Me haha chill he. Ik sneed eerst altijd 2/3 weg van die gember haha maar met dat schaven met een lepel hou je tenminste nog gewoon gember over .

2 likes

Ik ben echt zó moe! Maar ik zit op werk tot 5… heeft iemand luciferstokjes voor mij?

1 like

Eens. Kan je ook makkelijker vrij nemen op dagen die er voor jou echt toe doen qua geloofsovertuiging. Ik heb echt niets met Pasen/Hemelvaart/Pinksteren.

Ik werd vannacht super misselijk wakker, hele nacht geen oog dicht gedaan. En vanmorgen moest ik (eindelijk) overgeven bah ik was even vergeten hoe vervelend dat altijd is. Ik heb me afgemeld van werk, voel me gelijk schuldig dat mijn cliënten nu niemand zien vandaag :frowning: Maar ik heb mijn manager gebeld en er is geen vervanging. En ik kan zo echt niet werken dus helaas is het niet anders.

1 like

Ik zit in de trein en ben voor m’n gevoel helemaal ondergehoest door de vrouw achter me :persevere: Als je dan echt moet hoesten in coronatijd probeer het dan een beetje subtiel te doen?

Jakkes, zo vervelend altijd!

Misschien had je er zelf al aan gedacht, maar als je het redt terwijl je moet spugen enzo, is het goed om even een testafspraak te maken. Mijn zusje had corona met buikgriepklachten (vooral ook overgeven), en helemaal geen last van snot, longen en de ‘typische’ symptomen.

Veel beterschap!

@Perzik dat is wel bijzonder! Zou je terugwillen naar je oude baan? En hoelang ben je daar al weg?

Dat weet ik niet. Zou sowieso een andere functie zijn.
Ben er nu 1 jaar en 4 maanden weg. Een jaar ergens gewerkt en nu sinds 4 maanden weer bij iets nieuws begonnen…

Edit: denk dat ik sowieso wel op gesprek moet gaan en vanavond maar eens een plussen en minnenlijst maken.

Echt stom hè, jammer dat we dan niet gewoon de dichtsbijzijnde doordeweekse dag vrij krijgen ter compensatie :frowning:

1 like

@hummus aaah thanks alleen ik kan hem niet vindennn, ik krijg alleen maar titanic gerelateerde spullen en iets zegt mij dat dat niet klopt haha.

Als je dacht dat 2021 ook al niet erger kon worden!!!@!!

1 like

Zo mooi die oranje kleur!

1 like

Lastig zeg, is wel een dilemma dan. Wel een mooi teken dat ze je terug willen hebben. En inderdaad, je kan altijd op gesprek komen en even goed voor jezelf wat voor- en nadelen noteren. Je zit wel in een sterke positie aangezien zij jou terug willen en je wel werk hebt. Succes!

@nello ik vind jouw posts over vogels zo leuk. :two_hearts:. Ook echt een mooi beestje die keep.

1 like

Omg dus keepvogel is niet compleet verzonnen.

Samenvatting

https://youtu.be/1dwXhj3ghpg

14 likes

@batallador als je al een beetje in de materie zit zijn de vragen wat oppervlakkig maar ik vond het sowieso wel leuk om te kijken

1 like

Ik zag gister zoiets walgelijks voorbij komen op Facebook in verschillende groepen. Ik denk er al de hele dag aan en heb er niet van kunnen slapen, ik probeer afleiding te zoeken maar dat lukt gewoon niet.

Ja, ik heb vanmiddag een afspraak gemaakt om 14u45 voor de zekerheid! Ik zie er wel tegenop omdat ik zo misselijk ben en al heb moeten overgeven, en ik vond het sowieso al onprettig zo die wattenstok in je neus en keel maar ja het is niet anders! Het is gelukkig maar 10 minuten hiervandaan en ik heb een auto.

1 like

Net gebeld met de huisarts omdat ik echt wat aan mijn overgewicht moet doen en het me alleen niet lukt, en evt. of ik een vaccinatie nodig heb. Kan meteen 11:30 al terecht :dizzy_face:
Vind het heel spannend maar ook een overwinning ofzo dat ik in ieder geval deze stap zet.

84 likes

Veel sterkte!
Mijn zusje had een emmertje en een flesje water meegenomen en uitgelegd dat ze heel misselijk was en steeds moest spugen.
Ze waren heel lief voor haar bij de teststraat en het was gewoon goed gegaan!

Hoop bij jou ook zo🤞🏻

2 likes

Mijn oma neemt al twee dagen niet op en nu ben ik bang dat er iets aan de hand is.