Wat je even kwijt wil #50

Ik heb laatst een The North Face vest gekocht bij Zalando Lounge. Maar de kwaliteit is zo bagger dat ik vermoed dat het namaak is :eek: De rits zit ook verkeerd om. Heb een mail naar de klantenservice gestuurd, benieuwd naar de reactie…

1 like

Oh wat naar, snap ik, kun je niet langsrijden?

1 like

Oh wat eng, kan er niet iemand even langsgaan die in de buurt woont?

1 like

Ik lig nog in bed, van de ene kant heerlijk maar ik weet nu al dat ik mij dalijk schuldig ga voelen.

Afgelopen drie dagen is het zo druk op m’n werk geweest, merk dat ik kapot ben terwijl ik vandaag nog moet. Per dienst zijn er minstens 8 noodsituaties waardoor je geen tijd hebt voor je andere patiënten. Moet ook nog veel administratie doen na dit weekend plus een aangifte. :confused: mag ik in bed blijven liggen?

Oh dat is eng! Kan er niet iemand gaan kijken? Of naar haar (als ze dat heeft) mobiel bellen?

1 like

Oke lol, ik heb dus twee auto’s, eentje is van mij en de andere was van mijn moeder, maar eerst van mij. We willen hem niet wegdoen want sentimenteel. Ik was in Tilburg de afgelopen weken en die auto stond hier maar. Er waren mannen aan de straat aan het werken en die hadden gezegd dat hij auto in de weg stond en dat ze de auto wel eens zouden bedolven onder een pak zand :joy: Maar toen heeft de buurman een heel verhaal verzonnen dat ik een jongen ben en studeer en een hele moeilijke studie doe en weinig thuis ben (nja wel quite right natuurlijk) om me te ‘redden’ hahaha zo cute

2 likes

Wow dit is echt nieuwe informatie maar klinkt als een lifehack haha! Hoe moet ik me dit voorstellen, eerst schillen en dan met de lepel er langs “schaven”?

Haha nee juist niet schillen maar gewoon met een lepel schaven


Zo verspil je minder dan met een mesje (ik tenminste)

4 likes

why :frowning:

1 like

Hij zei dat ie zo verstrikt raakte in de leugen dat ie het zelf ook niet meer wist :joy: maar de auto is onbeschadigd

15 likes

Hahaha gelukkig

@Luzarl @nello @Mar22 @Mar22 Nou ze heeft me gelukkig teruggebeld, ze had afgelopen dagen last van haar bloeddruk dus ze heeft veel in bed gelegen zei ze. Mijn telefoontjes had ze daarom gemist. Ik maak me snel zorgen om haar, ze woont in het buitenland en is best wel eenzaam. Vind het zo sneu voor haar enige familie die ze nog heeft,zijn mijn broer en ik maar wij zitten hier in Nederland.

19 likes

Ik denk dat @Xiomara schillen ipv raspen bedoelt. Gember schillen met een lepel is wel een bekende methode. Maar raspen lijkt me toch vrij lastig. (zou wel tof zijn als dat zou kunnen!)

1 like

Het werd heel serieus genomen gelukkig, ik krijg zaterdag vaccin en ga nog bloedprikken en dan een vervolgafspraak om een traject te bepalen :grinning_face_with_smiling_eyes: ben opgelucht dat ik geweest ben

35 likes


Vette korting wel

48 likes

Wow, snel bestellen. Zo’n aanbieding krijg je niet snel!

7 likes

Zo moe, bijna niet geslapen door gesnurk van man.
Net mijn ogen iets te lang dicht en zat te knikken bollen, gelukkig thuiswerken.

Nog een paar uur en zometeen een gesprek dan moet je wel actief zijn.

Hallelujah eindelijk afspraak met de huisarts over mijn allergiemedicijnen. Geef me meer en beter plz

Ik heb een weekendje weg geboekt en het voelt echt als het hoogtepunt van 2020 en 2021 :heart_eyes:

23 likes