Wat je even kwijt wil #50

Ik wil vaker een congres thuis bijwonen!!! Beetje vinted bijwerken, broodje halen, in bed liggen, afwassen… Straks moet m’n camera aan, maar dit was echt zo chill

5 likes

Ik voel deze maandag echt niet.
Ik zit vanuit m’n thuiskantoor naar buiten te kijken hoe een veegwagen blaadjes uit de berm veegt en het daardoor nog erger heeft gemaakt omdat het hele kruispunt nu vol ligt met bladeren. Hoogtepunt van de dag dit.

8 likes

Ik heb vandaag vrij en had ook met mezelf afgesproken echt vrij te nemen en het is zoo lekker!
Heb geshopt bij de xenos en de Hema, allemaal voorbereidingen voor een vrijgezellenfeest getroffen :smiling_face_with_three_hearts:, en cadeautjes gekocht.
Verder Anne+ gekeken op Netflix en dat is echt zooo leuk.
Nu cadeautjes inpakken!

12 likes

Er komt een Anne+ speelfilm haha ben benieuwd

5 likes

Zo kut dat. Heb ik helaas elk jaar, haha. Mijn weekend is zondag en maandag.


Vanmorgen huishoudpotten gehaald en ingedeeld en de plank voor de potten opgehangen. Baal nu alleen dat mijn planken en potten op zijn. Helaas is de plank al jaren oud, dus die kan ik niet meer vinden, vrees ik. Ook niet op Marktplaats (voor nu).
O, en 2 potten Ben & Jerry’s voor 7 euro gescoord :sunglasses:

Oh wat heerlijk zeg!! Klinkt goed. Welk park ben je geweest?

Gadver, heb de afgelopen week 4 dagen op rij zitting bij de rechtbank gehad en het was allemaal een beetje teleurstellend. Echt zo’n gevoel van: waar doe ik dit voor.:expressionless:

Ah man, ik had witte gympen besteld. Mijn voeten passen er in. Steunzool krijg ik er voor geen goud in. Urgh. Terug gestuurd :sob:

Klinkt echt heerlijk :hugs:

Via een speciale deal geboekt, of gewoon bij centerparcs zelf?

Ik kan op m’n laptop en telefoon met wifi niet meer naar 't forum, hebben anderen dat ook? Heb dit ook met bepaalde andere websites maar heb gewoon internet, want de rest vh internet doet het wel

Ik had hier net ook last van maar het lukt nu weer wel!

Ah toevallig. Ja ik vond net ook dit: https://twitter.com/TransIP/status/1374001196659314688
Maar weet niet of het forum bij TransIP zit, misschien weet @Nescio dat?

Ja hier heb ik ook last van met ziggo.

Ja ik ook Ziggo! Hopelijk wordt het snel opgelost, want ik kan nu ook niet werken :upside_down_face:

Volgens sidn inderdaad bij transip. Dus dat zal het probleem wel geweest zijn

Side note, ik heb twee insta pagina’s een voor mijn portfolio en een persoonlijk.

Nu kwam ik zaterdag thuis van een vriendin en had ik thuis nog even een wijntje (of 4) genomen.
Ik zie nu terug dat ik tussen deze 2 insta’s mezelf even heb verteld dat ik ‘van je hou’

30 likes

@Hippe_kikker had ook problemen, ikzelf niet.

Ik ben vandaag bij de mondhygiëniste geweest om mijn gebit te reinigen en wat tandsteen te verwijderen. Ik kom net thuis en ik zie dat ik nu op mijn voortanden echt heel lelijke witte vlekken heb gekregen. Ik vind het zo lelijk en mijn voortanden waren eerst het enige in mijn gebit waar ik niet zo tering onzeker over was. Nu heb ik nog een complex erbij :+1: :+1: Het is ook echt wel heel erg opvallend. Ik zag het pas toen ik thuis was omdat ik daar na mijn behandeling gelijk mijn mondkapje weer op had.

Ik heb donderdag een kappers afspraak en ik zie het gewoon gebeuren dat Mark morgen zegt dat de kappers weer dicht gaan.
Nou ik duw hem dan uit het torentje hoor.

21 likes

Huh wat gek, dat lijkt me niet de bedoeling toch? Ik zou er misschien nog even achteraan bellen en laten weten dat je er niet blij mee bent, dan kunnen ze er misschien nog iets mee?

2 likes