Wat je even kwijt wil #50

Elke dag 's ochtends, 's middags en 's avonds kijk ik deel 1, 2 en 3. Als ik 's nachts niet kan slapen zet ik Minions op de achtergrond op.

Wat een stomme update. Er gebeurt nu te veel op het scherm. Me verry overprikkeld hierdoor

6 likes

Ik heb kleding totaal uit mn comfort zone gekocht (een lila pak) maar het staat zo goed. Voel mij er zo zelfverzekerd en lekker in. Zin om die vaak te dragen deze lente.

56 likes

Mijn vriend zei de hele tijd tijdens de film dat Gru zijn broer op Gordon lijkt.

1 like

Ik reageer op een oude post, maar welk relletje?

1 like

Wat leuk trouwens dat het systeem nu ook een avatar heeft. Ziet er gelijk een stuk gezelliger uit.

3 likes

Ja paar mensen hadden opeens een nieuw forum gemaakt enzo, toen ging iedereen ruziemaken naar welk forum ie ging

1 like

Oohja was iets met een roze forum en een forum zonder paginas toch. Was echt lastig kiezen.

1 like

Het forum is wel een stuk gevoeliger heb ik het idee. Al een paar keer hartjes uitgedeeld tijdens scrollen op berichtjes waar het raar is ofzo. Haha

6 likes

Net bij een voorstukje van Voetbal International - of hoe heet dat tegenwoordig - had Johan Derksen het over ‘Omtzigt en dat meisje van de SP’. DIE HEEFT OOK EEN NAAM, JOHAN :rage: Hij heeft het toch ook niet over ‘dat jongetje van het CDA’?!

2 likes

Kan iemand het b&b topic opduikelen? Kan hem niet vinden :cry:

3 likes

Hahaha ja idd!

1 like

Ik was nog nooit zo toe aan weekend. Wat een week, ben kapot (van het kut voelen vooral denk ik) :pleading_face:

3 likes

Ik word al de hele week zooo moe wakker, terwijl ik gewoon 8 -10 uur slaap :sleeping: en nu ben ik ook al weer zo moe.

Maar ik ga er lekker niet aan toe geven door na een week eindelijk in het forum badje te duiken :slight_smile:

5 likes

Oh jij ook al, wat vreemd! Je ik ben de meeste dagen gewoon op mijn vaste tijd naar bed gegaan, dus geen idee. Ik heb ook zoveel moeite de eerste uren met echt wakker worden.

Gelukkig is mijn weekend plan net afgezegd dus kan ik dit weekend lekker rustig aan doen!

Ik zat zo hard in een chill modus/ ik ben zo mega moe dat ik nu pas ga koken + avond eten :sweat_smile: Ik moet ook nog een berg afwas weg werken. Geen idee hoe ik die heb gecreëerd van vanochtend 7 uur tot nu :woman_shrugging:t5:

Ik ben ook echt extreeeem moe deze week zeg! Misschien toch de hooikoorts ofzo (maar heb er niet zo veel last van nu)

Toe aan weekend (maar heb ik nog niet 🥲)

3 likes

Oooh wacht ja dat weet ik wel haha, toen las ik mee

Ik kan me niet eens meer boos maken om die seksistische opmerkingen.
Heb me jarenlang opgewonden over al die onzin die zij uitkramen omdat mijn ex dit altijd keek en ben inmiddels immuun geloof ik. Heb wel de red flags bij mijn ex gemist helaas haha :triangular_flag_on_post:

4 likes

Dat is te veel eer hoor, het zijn steeds dezelfde.

Nou ja gewoon zoals dat gaat, er is een commissie ingesteld en maandenlang vergaderd.

Zal ik eens naar kijken.

Ja wat is dat toch, het is alsof de gebruikers hier niet serieus genomen worden.

Vandaag nog zei iemand tegen mij dat toeval niet bestaat. Bedankt voor je inzet he!

Vervelend nieuws hierover: in de praktijk blijkt hierbij een probleem mee op te treden dat uit het testen niet naar voren is gekomen. Hier moeten we dus achteraan.

35 likes

Mijn principes na een no buy van 3 maanden volledig weggegooid vandaag. Kapper en broek op Vinted die ik al maanden zocht dus oké prima. Maar een pet (?) en een topje voor mijn verjaardag terwijl ik verdomme ik lockdown zit op mijn verjaardag :joy::sob: