Wat verschrikkelijk.
Heel veel sterkte de aankomende tijd en als FF iets voor je kan betekenen dan horen we het graag. Hopelijk heb je veel fijne mensen om je heen die je steun kunnen bieden.
Ik ben een bak vol knoopjes aan het uitzoeken en in losse zakjes aan het stoppen. Zo rust gevend
Heel veel sterkte , wat afschuwelijk
@Plankton Wat vreselijk, heel veel sterkte.
We hebben een braintrainer-iets voor ons hoogbegaafde hondenkind gekocht, maar we snappen het zelf niet.
Ik was even bang dat dit over Erik Scherder ging maar de zin eindigde beter dan verwacht.
Ik ben nu alweer klaar met deze verkoudheid echt.
Ik denk wel nog wekelijks aan de geit die op Erik Scherder lijkt.
Wat vreselijk zeg. Heel veel sterkte!
Heel veel sterkte❤️
@Plankton heel veel sterkte
——————————————
Mijn vriend en ik willen graag beide een nieuwe bril. Hij heeft lenzen maar wil ook een nieuwe bril die hij in de avond kan dragen of op dagen dat hij geen lenzen wilt dragen. Nu hadden we bij een opticien een tijdsslot, maar hij was net wat eerder met boeken waardoor ik niet meer kon reserveren. Dit is echt onhandig. Ik moet dan maar volgende week maar ik wil wel iemand bij me die zijn mening kan geven
Jeeeemig ben gewoon mijn oplader vergeten.
Kun je niet bellen om te vragen of jij mee mag, omdat jij ook een bril wil proberen?
Wat vreselijk, gecondoleerd en heel erg veel sterkte
Ik heb zo’n off day dat ik zin heb om ongegeneerd veel en ongezond te eten
Oh ja goeie, even bellen! Dat ik daar zelf niet aan denk
Sterkte
Heb na tien jaar weer eens getennist en het was ZO leuk om te doen.
Ondanks de hagel alsnog met een blij hoofd naar huis gefietst.
Ik vond het jarenlang te duur, maar ik baal nu echt dat ik mezelf dit plezier niet gegund heb en wel andere achterlijke uitgaven deed.
Mijn plan was om vanochtend een paar uur te werken en de rest van de dag te studeren, maar ik lig er echt COMPLEET af. Dus ik geef mezelf de rest van de dag vrij en ga nu in bad. Morgen maar extra vroeg opstaan voor de laatste voorbereidingen en hopen dat mijn brein dan niet meer gefrituurd is.
Heel veel sterkte toegewenst !
omg
m’n vriend is echt een beller en daarom bel ik hem ook vaker
zie ik dat ik in 7 dagen tijd al voor 30 euro buiten m’n bundel heb gebeld jezus vroeger belde ik echt 1x per maand ofzo
gelijk maar aangepast naar onbeperkte minuten