Wat je even kwijt wil #50

@Plankton wat heftig, sterkte :heart:

1 like

Gecondoleerd :orange_heart: mocht je behoefte hebben aan praten dan mag je me altijd een pb sturen. Heb ervaring met een plotseling overlijden van een ouder (helaas).

3 likes

@Plankton

Sterkte :two_hearts:

3 likes

Magnesium slikken

2 likes

Ik zit bij de kapper en drink mangothee. Die shit smaakt naar vis :sob:

7 likes

Magnesium!

3 likes

Lol ik zag Hugo de Jonge net een kwartier lang foto’s maken met z’n dochter
Ik zie dat ‘ie net de mooiste heeft gepost op z’n Insta :crazy_face:

44 likes

Ik wil misschien een scooter kopen (elektrisch). Alleen ik ben zo in twijfel want het voelt zo luxe. Ik heb een goede fiets, mijn vriend heeft een lease auto. Maarja soms ben ik zo moe van het fietsen naar werk en het lijkt me ook wel lekker dat we in de zomer kunnen touren op de scooter. Een vakantie zit er toch nog niet in door corona.

Ja doen lekker toch

Ja echt magnesium gaan slikken, wel ff googlen naar welke variant je lichaam op kan nemen. Gemiddelde soort die je bij kruidvat koopt doet niks.

Uurtje voor het slapen innemen. Ik slaap daardoor ook echt méga goed, dus dat is een leuk side-effect

2 likes

Ik had net zo’n momentje en nu ga ik maar proberen om een afstudeeropdracht in één dag af te maken. :smiley: En vanavond eindelijk het huis voor mij alleen dan kan ik lekker de hele avond onafgebroken

11 likes

Heel veel sterkte :heart:

2 likes

Ik voel me als herboren.

Wat de kapper wel niet kan doen.

5 likes

Haha ik zat even op de insta van zijn dochter te kijken, Hugo laat onder elke foto hartjes achter. Hoe cute

2 likes

Huhhh, begrijp ik t goed dat je nu via een uzb werkt en als je bij hun in dienst komt, op dezelfde functie, je meer krijgt? Dat mag wettelijk namelijk helemaal niet😂. Ze moeten je belonen met het salaris dat je zou verdienen als je daar in dienst zou zijn. Heb je misschien nog wel een leuk bedragje te goed

3 likes

Heel veel sterkte :heart::heart::rose:
Wat een vreselijk nieuws!

1 like

Ik heb net zaadjes gekocht om zelf prei te groeien. Ik heb alleen nog geen huis met tuin, ben wel actief opzoek dus dacht ach iets met de law of attraction toch :joy:

8 likes

Ik heb vandaag echt oneindige honger lijkt het wel. Maar ik ben met een soort van dieet bezig dus wil niet te veel extra dingen eten. Heb al extra fruit en rauwkost gehad… Is het al bijna dinnertime?!:weary:

Voel me nog steeds shit na de corona vaccinatie.
Die gewrichtspijn is niet grappig maar die arm al helemaal niet.
Gelukkig is de uitslag wel weg

@Tedmosby ik mag donderdag maar word wel nerveus van jullie verhalen :speak_no_evil: hadden jullie Astra?

1 like