Wat je even kwijt wil #50

Vorige week nog wat nieuwe rokken enzo gekocht in de kledingwinkel hier en nu zie ik op facebook dat ze weer hele leuke dingen binnen hebben gekregen, shit. Ik ga vanaf mei op stage de hele zomer en ik weet nog niet wat voor kleding daar gedragen wordt en of deze kleding ‘kan’.

Ik moet weer een nieuw wachtwoord bedenken voor mijn werk maar dat moeten 12 tekens zijn met minimaal 1 hoofdletter, 1 cijfer en een speciaal teken en Oja het mag niet lijken op een vorige wachtwoord. Jongens waar denken jullie toch dat ik zulke lange wachtwoord vandaan kan halen EN ook nog eens kan onthouden.

5 likes

Sp@arlamp2021 :sunglasses:

8 likes

Lang leven LastPass :pray:

Mn moeder heeft een hele vieze magnetronmaaltijd voor me meegenomen en ik word er echt misselijk van, maar moet het opeten want zonde :tired_face:

1 like

Guusmeeuwis=H0t

Of lijkt dat teveel op je vorige wachtwoord.

31 likes

Wauw wat kut! Ga je ergens anders werken? Geldt dit ook voor durf2dragen of kan ik daar nog wel ethisch een gat in m’n oor laten jagen?

1 like

Ja nu is het guus=Bae2021 :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Late reactie, maar ik vind dat ook altijd vet ongemakkelijk en spannend :see_no_evil::joy: heb je je selfie nog gepost uiteindelijk?

Ja maar ik werk via een VPN en kan daarop niks opslaan, moet dat wachtwoord ook 100 keer per dag opnieuw invoeren :expressionless:

Trots op mezelf, wezen hardlopen net. Gewoon gegaan, alle duizenden redenen die ik had om niet te gaan genegeerd want ik had zin om te gaan.
Fijn rondje was het.

34 likes

Ik ga stuk

1 like

Heeft me girl Dolly voor deze film haar hit geschreven??

2 likes

Ja!

3 likes

Ja, heb ik gedaan!

3 likes

Is van dezelfde eigenaresse honestly :frowning_face:

Ik heb wat lijntjes uitstaan dus zo gauw ik een nieuwe plek heb zal ik het delen!

5 likes

Cheetos in bad. Dit zou bij mij niet goed gaan. Ik zou dan als een cheeto uit bad komen.

7 likes

Ik tegen mijn vriend: Het lijkt me wel wat om een draadloze speaker in mijn computerkamer te hebben, luister daar toch nooit vaak muziek en als ik dat wel keertje wil neemt het niet veel ruimte in (en heb daar vet weinig stopcontacten enz).
Mijn vriend: Ik heb er nog wel 1 voor je!

:partying_face: Altijd leuk.

12 likes

Heerlijk nog even uurtje buiten gewandeld. Nu lekker bakje aardbeien eten en dan naar bed.

2 likes

Student: Ik kies een podcast over poep:
Verwerkingopdracht met foto’s: hier heb je een foto van een wc. :poop:

2 likes