Matcht lekker bij je profiel foto!
Wat een leuke kleur.
Thank u <3
@Blush o wow nu je het zegt ja hahaha. grappig.
Bijna twee uur werk er op zitten en ben er helemaal klaar mee. Denk dat het groot en deels komt door chaos van storingsdienst.
Wow, blijft toch bizar dat je iemand zo lang niet live hebt gezien die je normaal misschien wel dagelijks ziet? Snap helemaal dat je er zin in hebt, veel plezier! Lekker koffie leuten en iets lekkers mee
Ranking the stars is ook wel leuk! Ik heb ook een moordspel gedaan vond ik ook grappig (maar was de moord op sinterklaas dus ik weet niet of er ook andere leuke zijn).
Bingo vond ik minder leuk. Pubquiz is toch ook wel leuk en met vragen over collega’s (bijv. stellingen zoals "wie heeft vroeger bij de mcdonalds gewerkt) ook extra leuk (maar wel meer voorbereidingstijd).
Online cocktailworkshop? Of is het onder werktijd haha
OMgg ik mag binnenkort weer buiten dansen op 1.5 meter afstand enzo maar omg zo blij mee pff.
Gaat het dan om de alcohol of hebben ze geen zin om de handen uit de mouwen te steken? Want als het om de alcohol gaat zijn er ook wel alternatieven waar dat niet aan bod komt! Kookworkshop, sushi maken, barista workshop, zoiets? Zijn vast leuke dingen te vinden!
Dit heeft H&M vaker! Bij mij stond ook mijn oude adres er op, en bij degene voor mij in de rij ook.
Ik heb 6 bloempotten besteld bij Hornbach en eentje is er niét in 1000 stukken gebroken. Letterlijk 1 bloempot is heel, de rest is echt helemaal kapot.
Tis ook weer echt maandag zeg. Bouwvakkers zouden vandaag vanaf 8 uur komen voor mijn nieuwe badkamer en wc, maar er is nog niemand? Ze zouden eigenlijk afgelopen donderdag starten maar toen kon het niet wegens omstandigheden. En nu zijn ze er weer niet, ook gewoon zonder bericht? Lol, en ik maar steeds mijn werkrooster omgooien.
En mijn salarisbetaling en urenregistratie gaat ook niet helemaal goed, mis gewoon hele dagen maar krijg wel al mijn loonstrook. Ik meteen bellen naar kantoor neemt natuurlijk niemand op. Fix jullie shit gewoon!! Gvd.
Ik denk dat het eerder aan mensen zelf ligt dan aan H&M.
Je kunt meerdere adressen invullen, dus dan denken mensen waarschijnlijk ‘oh ik heb nu het juiste adres ingevuld’, maar je moet alleen dan nog wel aanvinken op welk adres je bestelling bezorgd moet worden.
En dat vinkje vergeten mensen vaak volgens mij en dan pakt die automatisch je factuuradres (waarschijnlijk dus gwn je eerste adres daar?).
Ik heb er bijv. zelf 2 adressen in staan haha.
Ik heb mijn vader afgelopen jaar amper gezien en nu nodigde ik hem net uit voor Pasen maar hij wil pas langskomen als hij gevaccineerd is. Begrijpelijk maar ik vind het best lastig. Ik bedenk me steeds dat dit misschien zijn laatste jaren zijn. Hopelijk niet natuurlijk, maar hij komt al op leeftijd dus wil gewoon goed tijd met hem besteden. Nog veel dingen te weten komen enzo. En dan zit corona steeds in de weg.
Ahh komt vast goed! Welke master wil je doen?
Ik heb mijn oude adres verwijderd, en gecheckt of het klopte. Heb het bij een aflever punt laten bezorgen en mijn oude adres stond er op. Heb er verder geen hinder door ondervonden, maar het lag niet aan mij.
Kun je niet bij hem (buiten) afspreken?
Ahh echt? Waar selecteren ze dan op? Motivatiebrief dus, nog meer dan dat?
Idd proberen altijd goed! Wie weet.
Nee, ik heb dit ook gehad. Werd iets bezorgd bij mijn ouderlijk huis terwijl ik daar al 10 jaar niet meer woonde. En dat adres stond echt niet meer in mijn account (helemaal niet meer dus). Dus als meerdere mensen dat hier hebben denk ik eerder dat er iets misgaat in hun systeem.
Een skull… is dat blij of niet blij?
Is het niet een optie om te videobellen? Heb ik laatst gedaan en ja irl is nog leuker maar vond t wel echt gezellig.