Wat je even kwijt wil #50

Vanmiddag stukje haar geprobeerd met een bleaching kit die ik had gekocht. Pakte goed uit, geen irritaties. Na het eten mijn hele haar gedaan, haar voelde daarna ook nog super fijn aan, geen irritaties nog steeds. Ben echt impressed. Bij de kapster met blonderen kreeg ik echt last op mijn hoofd. en nu zit er turquoise in. 10/10. Na het uitspoelen kan ik ook alweer naar bed ook. Nu al zin in het daglicht van morgen.

18 likes

Ik kwam er vandaag achter dat lastpass ingevoerd heeft dat je als free user niet op meer dan 1 device ingelogd mag zijn. Dus je kan niet meer en op je telefoon en op je laptop inloggen. Ik ben overgestapt vandaag

Welke heb jij nu? Ik gebruik KeePass voor werk, maar vind dat privé niet spetterend werken


Ik las op Reddit en in de comments van LastPass hun social media dat de meeste mensen over gingen naar Bitwarden. Is opensource en kon het binnen 5 min omzetten, dus helemaal happy. Werkt zo goed als hetzelfde als lastpass ook

1 like

Ah top, ga ik eens naar kijken. Ik heb nu allemaal super veilige wachtwoorden, maar als ik vervolgens op mijn telefoon wil inloggen is het echt drama

Mijn huis is niet eens super gehorig, maar mijn buren hebben een fucking gymzaal gebouwd in huis ofzo en springen en rennen de hele tijd rond. Doe ff nornaaaaaaaal.
Ben sowieso pissig op hun want dat kind noemde mijn kat net lelijk dus ik zou het liefst hun huis in de fik steken. :triumph:

28 likes

Ja, dit had ik dus ook! Maar ze hebben een app en een Chrome extention

Whaaaaat? How dare they. Geen idee hoe je kat eruit ziet maar durf te wedden knapper dan die etter.

2 likes

Ik neem mezelf altijd voor om me niet te vergelijken met anderen want ik word daar sad van. Maar toch blijf ik dat iedere keer doen :sob:

2 likes

Ik heb zoveel zin in het lekkere weer

4 likes

Ik scroll altijd met mijn linker duim door het topic en nu heb ik al heel wat hartjes uitgedeeld per ongeluk, dus sorry als ik iets heel serieus heb geliked ofzo.Ook al bijna twee keer dit topic gedeeld :flushed:

16 likes

Hmm nu verbaast het me ook niet dat mijn fav piercer (de franse vrouw ;)) er ook weg is gegaan. Stom zeg :frowning: hoop dat je snel iets nieuws vindt!

Kees Momma op tv, wat leuk.

1 like

Vrienden van me hebben het huis gekocht van haar ouders. Eerst was ik een beetje jaloers omdat zij een huis kunnen kopen en ik niet. Maar later bedacht ik me dat ze nĂĄĂĄst haar ouders/zijn schoonouders gaan wonen. Hahaha :joy: Echt erg van me, maar ik zou daar echt geen trek in hebben.

9 likes

Gelukkig heb ik nog contact met haar, dus wie weet dat ik in de toekomst weer met haar ga werken :blush:

2 likes
4 likes

Mijn broer woont ook naast zijn schoonouders (huis goedkoop overgekocht van grootouders van haar). En nu willen ze graag verhuizen. Maar mag niet van die schoonouders, want die willen niet dat er vreemden naast hun komen wonen. Haha dus daar ben ik nu ook niet meer jaloers op.

10 likes

Ola! Is er ook een topic waarin ik forum gerelateerde vragen kan stellen? Misschien is dit allang eerder besproken, maar sinds een aantal dagen heb ik in dark mode een witte balk onderaan mijn scherm. Weet iemand hoe en of die balk weg kan?:slight_smile:

3 likes

Sinds de update van het forum heb ik hier ook last van! Best irritant haha. Er moet een spiegel optie komen voor de linkshandigen zodat de hartjes rechts op het scherm staan


9 likes