Wat je even kwijt wil #50

Een skull is " ik ga dood" van het lachen dus. Het is de Gen Z versie van deze emoji :joy:

13 likes

afbeelding

27 likes

Wie heeft dit nou weer verzonnen, dit slaat toch echt nergens op?? Al die rare dingen van Gen Z laten me echt oud voelen man

39 likes

Ah wow referenties en een scriptie plan zelfs?! Pittigg. Vooral het uit het niks bedenken van een scriptieonderwerp, of had je daar al wel eens eerder over nagedacht?

Hahaha echt he. Ik heb maar opgegeven dat ik nog jong en hip ben. Ik ben nu gewoon een cool mom maar dan zonder kind.

2 likes

Wel een uitdaging binnen een paar dagen, succes!

1 like

Ik krijg hier spontaan een faalangstig gevoel van. Doet me ook denken aan die keer dat ik me ontzettend had ingezet voor de toelating van de kunstacademie en niet werd toegelaten. :sweat:

1 like

Toi toi toi!!

1 like

We zijn hier aan het verbouwen. En word even knettergek van mijn vriend :joy: telkens als ik ergens mee bezig ben kan ik weer naar de andere kant van het huis hollen omdat die mijn hulp even nodig heeft. En dat gaat dan ongeveer elke 5 minuten zo. En nu zit ik al een half uur op een stoel voor me uit te staren en heeft die me hulp niet nodig :roll_eyes:

1 like

Ik ben gisteren getuige geweest van diefstal in de trein. Er liepen twee mannen door ons coupe heen en eentje liet zijn sleutels vallen, die wilden we (man die naast me in het gangpad zat) en ik teruggeven maar de man reageerde niet waardoor die andere man achter hem aanliep. Ik bleef zitten en ik zag een andere man langslopen en het voelde al niet goed, en blijkbaar heeft hij op dat moment die man zijn tas meegenomen. Het ging heel snel en ik wist niet wat ik moest doen en voor ik het wist ging de trein weer verder. De arme man was helemaal overstuur en ik heb hem uiteindelijk geholpen door te zeggen dat hij aangifte moet doen en ik heb het verhaal aan zijn baas uitgelegd (hij sprak niet zo goed Nederlands). Nu weet ik niet of ik verder nog iets kan doen? Moet ik hier ook aangifte van doen? Ik voel me zo stom want achteraf heb ik het gewoon zien gebeuren :slightly_frowning_face:

5 likes

Ik trek lesgeven vandaag zo slecht alleen maar dom gelach en weinig doen.

1 like

Nou lastig hè zulke dagen, mij helpt het meestal om dan ook maar meer achterover te leunen en meer op de relatie te zitten. Dan maar even een dagje wat gezelliger, morgen weer een nieuwe kans. :four_leaf_clover:

Wat lastig zeg. Maar je hebt wel goed gereageerd volgens mij. Je kan anders even met de politie bellen, het gewone nummer en daar even vragen wat nu normaal is/handig is?

Jaa dat is wel een goed idee. Ik kon ook geen conducteur vinden en hij was bij de volgende halte uitgestapt. Bah waarom bestaan er zulke mensen zeg

3 likes

Omelet of geklutst ei? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Ik doe steeds zoiets:

Maartin2021!
Aprilin2021!

etc. Makkelijk te onthouden ook!

3 likes

Ahh wat een rot situatie maar wel heel lief dat je hem hebt geholpen met het bellen van zijn baas. Ik zou zoals Falafel zegt contact opnemen met de politie en je als getuige melden.
Meer dan dat kan je niet doen.

@Falafel @Marquez ik heb gebeld en kan inderdaad melden als getuige!

Mocht je ooit in zo’n situatie komen, let dan altijd goed op je eigen spullen :slightly_frowning_face:

4 likes

Schrok me net helemaal het leplazerus omdat een enorme kat met schutkleuren bij de achterdeur stond en naar binnen keek. Nu durf ik echt niet meer de deur open te hebben want ik heb twee vogeltjes :sweat_smile: Zijn katten zo brutaal dat ze ook echt naar binnen zouden gaan? Ja hè?

1 like

Ja

2 likes