ik kijk echt nooit Grey’s Anatomy en ken het vooral door dit forum. Maar dit is echt hilarisch
Het was volgens mij een soort ‘geintje’ toentertijd. Dat seizoen kwamen een heleboel tv-series met een musical aflevering.
Ik herinner me nog dat ik helemaal into ‘Fringe’ was en toen kwam er opeens een musical aflevering en ik dacht echt WTF? Maar het was een soort statement blijkbaar.
Heb ik goed voor je gemaakt he
Ja, dat weet ik nog! Volgens mij was Buffy the Vampire Slayer een van de eerste shows die het deed en die liedjes vond ik destijds helemaal geweldig (kan ze nog steeds allemaal meezingen) maar ik vond de Grey’s-aflevering meer grappig dan echt leuk
Ik shame niet! Mijn mayo ziet er een stuk minder esthetisch uit dan deze spiraal
Beetje jammer dat de pokebowl werd geshamed op het uiterlijk love you 2 mijn kind hahaha
Zou wat zijn dat ik echt je moeder ben haha
Doe ik! Scheelt wel weer een bevalling en zo dus ik vind het nog niet zo een slecht plsn
Ik liep vandaag langs 2 mensen
Persoon 1: ja we hebben op het werk nu al 3 corona doden en best veel die echt veel last hebben
Persoon 2: tja…ik en stefan geloven wel dat corona bestaat hoor, maar het wordt allemaal wel heel groot gemaakt en overtrokken
Ik ben nog steeds in de war
Haha ja als iemand calm down typt dan lees ik dat altijd op deze manier
OMG Mijn Lidl heeft zelfscankassa’s.
De tijd van lange rijen en andere bijkomende ergernissen is voorbij.
Nu heb ik amper nog iets om over te zeiken.
Als dit bij mijn lidl is ga ik er misschien wel weer heen hahaha die kassa’s daar zijn altijd zo kort en stom
Sorry sowieso vet lief dat je moeder voor je heeft gekookt en dat moet je koesteren!
In het dorp met de laatste letter van het alfabet wat rijmt op rijst maar je met een korte ei schrijft.
hahaha heerlijk cryptogrammetje op de woensdagavond, ik woon helaas aan de andere kant van 't land maar hopelijk is het een landelijke trend
Ik zal voor je duimen. Ik gun iedereen het gemak van zelfscan en pleur maar in je shoppingzak.
Hahah ik zit op m’n balkon en door de weerkaatsing van geluid kan ik zoveel horen van de buren. Net ergens een donderend geraas van borden en pannen en iemand die heel hard: whoooooeeeee riep leuke inkijkjes altijd
Ik had vandaag trouwens risotto uit zo’n verspakket van AH, maar vond het matig. Was best smakeloos ofzo.
Ik heb de afgelopen dagen zoveel honger!!! En niet dat je denkt hmm lekker ik lust wel wat maar echt buikhonger. Ben wel ongesteld maar normaal heb ik dit niet zo erg…
Het wordt zo langzamerhand een beetje het nieuwe “Ik heb een buurman die niet blank is hoor!!”.
Dit mag geeneens meer ‘Almere’ heten