Hallo, spoiler alert!!!
Is dit echt of 1 april? Zou leuk zijn als het echt was
Dit is niet zomaar een tiny house hoor.
Haha die vakkundig gedrapeerde saus. Ik weet niet eens waar ik naar kijk??
Bah ik kijk Greys en er is ineens een enorm irritante musicalaflevering. Die met ongeluk Cally.Dan duurt zo’n aflevering echt heeeeeul lang
Ik moet echt mezelf gaan houden aan mijn boodschappenlijstje, ik heb paaszoenen gekocht omdat de verpakking er zo leuk uit zag. Het zijn letterlijk chocoladezoenen met gekleurde hagelslag.
Oooo die is echt tenenkrommend
De lentekriebels! Daar hebben mijn konijnen in ieder geval last van lijkt het, zo leuk om naar te kijken!
Haha ja echt pijnlijk gewoon. En ongepast ook nog eens
Hahaha ze kunnen ook allemaal echt niet zingen, dat maakt het nog 10x zo erg. I deze aflevering omdat hij zo tenenkrommend slecht is
Hahaha ik ga helemaal stuk, sommige stukjes zijn zooo slecht. Lekker zingen tijdens een zware operatie
Breaahte, just BREAAAAATHE
Mijn vriend gaat vanaf morgen 2 dagen op de fiets naar Deventer en Zwolle. Zaterdag zien we elkaar weer en gaan we naar hotel de Librije + diner + ontbijt. Zin in
Ik hoop dat AH van de week gewoon weer paprika’s heeft. Anders toch maar langs een andere winkel.
Hunt en Bailey die zingen
Te gênant. Gelukkig ben ik bijna bij het einde! Haha
Heb het volgens mij al eerder gezegd op het forum, maar dit is echt een van mijn favoriete afleveringen. Erg impopulaire mening, ik weet het. Ik zie deze aflevering 100x liever dan een musical aflevering van riverdale ofzo.
Ik had vanavond een spinazie ovenschotel gemaakt met spekjes en een hardgekookt ei en omg het was zoooo lekker!
Ik dacht dat de mayo een soort macaroni was en snapte er even helemaal niks van
Ik dacht dat ook Ik denk wat zijn dit voor bijzondere deegstengels?