Wat je even kwijt wil #50

Omg het is GEEN uil. Ook al heeft hij Thierry’s plofkop.

Groetjes, de uilenpolitie

7 likes

Laat dit uilskuiken haar voortbestaan daar niet van afhangen. Of moet ik dit met haviksogen aanzien?

image

En de havikarend bestaat ook nog, ideaal voor mensen die niet kunnen kiezen.

Lesje vogelkunde op FF.

2 likes

Stroomstoring vanaf 22:00 hier, zat eerst als een Gerda te balen maar uiteindelijk heb ik een illegale avondwandeling gemaakt (ik woon in een gat, ik neem het risico) en het was zo lekker, lijkt wel een zomeravond.

8 likes

En andersom rare beesten op hem! (Of herinner ik me die pianofoto niet goed)
Maar ja same difference rare wezens op rare wezens :thumbsup:

6 likes

Quality content op de woensdagavond hoor haha

Cultureel centrum De Glasbak.

Brad Pitt bij cultureel centrum de glasbak :thinking:

4 likes

Ik ben al een half jaar niet uit ontbijten geweest (en nog twee weken langer niet uit dineren). Dit besef :cry:

Voor 1 apr. zijn allemaal woorden veranderd en dat zie je pas na het posten, ik moet zo lachen. Ik heb er al verwijderd zien worden

18 likes

Aahhh ik dacht al is iedereen dronken ofzo :joy:

1 like

Ik heb pijn aan mijn wenkbrauw, lijkt wel een knikker onder te zitten. Beter wordt het geen mega puist.

1 like

Laatste tijd knakt m’n nek enorm en dan echt super hard ook. Nu zat het schijnbaar vast vannacht, ineens dikke harde knak en opluchting. Nu heb ik 1 kant helemaal vrij en zit de andere kant nog half vast.

Dadelijk zwemdiploma halen :v:

godverdmmgodverdmmgodverdmmgodverdmmha deze 1 juno grap :joy:

amai ik kom niet meer bij

14 likes

Ik vind het mooi dat 1 apr in 1 juno is veranders wat dat was ook een grote prank

31 likes

Ik wilde dit al screenshotten en naar grappige forumposts doen, maar je bent me voor :joy:

friet

Edit: Hehehehe

14 likes

Weer rot geslapen. Enorme piep in mijn oren. Ik werd gisteren na slechte nacht mee wakker. En is nog niet weg.

1 like

Viva?

Edit: Viva is gewoon Viva :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

I am confusion

6 likes

Wgodverdmmgodverdmm :joy:
Ik was helemaal beduusd toen ik mijn tekst zag vanmorgen.
Love deze 1 junograp

10 likes

@kleinmaargroot Welk seizoen is de musicalaflevering? Ik zit nu in seizoen 3 en ik wil hem nu zien ook godverdmm

2 likes