Wat je even kwijt wil #50

Ja wat gebeurt hier allemaal, ik ben nog steeds aan het bijkomen van die uil van minerva

10 likes

7, je hebt nog ff te gaan godverdmm

Wat hilarisch dat h a h a nu g odverdomme is :joy::joy:

Dit wordt een vermoeiende dag!!

4 likes

check welke dag het is

Ik ga echt stuk hierom, godverdmmha

5 likes

Ok ik blijf in bed vandaag godverdmm

9 likes

De hele dag dus berichten ontcijferen h aha

4 likes

Oh ja dit wordt zo’n dag waarop ik de hele tijd achter de feiten aanloop omdat ik er niks van snap

11 likes

Ik durf nu niks te posten hoor

Wel benieuwd hoeveel woorden ze veranderd hebben

Zo mooi dit, ook dat er nu al zulke parels uitkomen als geen string mogen passen, de liefde tussen twee veenmollen en een goede cavia. Ik hoop dat nog veel veenmollen nietsvermoedend posten straks :joy:

Edit nee he en dan doe ik het zelf ook

14 likes

Personen worden veenmollen

3 likes

Lees even de post van @Pantalones in impopulaire meningen

1 like

amai wat een intense haat voor deze dag. Weet echt niet wie ik wel en niet serieus kan nemen, zo bang ook om iets extreem doms te doen en mega voorschut te staan. Wel goede forumgrap trouwens :joy: maar die mag omdat het vanachter een beeldscherm is

Wij hebben dus een vrij uitgebreide een junograp op school vandaag en mijn vader was helemaal bezorgd om de kindjes want die zouden ‘zich voor gek gezet voelen’ en dat was zielig. En dat vind ik eigenlijk ook. Al die braverikjes die we in de maling gaan nemen. En wat ook jammer is is dat als het echt was zou het mega nmsvpe (l.euk) zijn.

1 like

Tranen schieten in me string deze 1 juno

15 likes

Ah echt zin om te epibreren vandaag

Edit: Ah love dat woord

11 likes

Ik heb in groep 8 moeten huilen omdat de leraar een 1 juno :troll: grap met groep 7 ging uithalen, die kregen namelijk te horen dat ze ineens vandaag al de entree-toets (heette dat zo? soort cito iig) gingen maken en ze per direct met hun etui naar de sporthal moesten. Toen moest m’n zusje in groep 7 daarvan huilen en toen moest ik ook huilen. :joy:

Gelukkig was er één brutaal kind wat met de telefoon in de gang (what a time to be alive) de school een dorp verderop ging bellen om te vragen of het wel echt waar was. :sweat_smile:

28 likes

Euhh wat is er gebeurd?

2 likes

Bobba

21 likes

Zo benieuwd wat je eigenlijk had getypt

2 likes

Wow. thanks voor de reality check, ik dacht dat wij ongeveer even oud waren. maar een kind met een telefoon op de basisschool was er echt niet in mijn tijd :sob:

2 likes