Ja wat gebeurt hier allemaal, ik ben nog steeds aan het bijkomen van die uil van minerva
7, je hebt nog ff te gaan godverdmm
Wat hilarisch dat h a h a nu g odverdomme is
Dit wordt een vermoeiende dag!!
check welke dag het is
Ik ga echt stuk hierom, godverdmmha
Ok ik blijf in bed vandaag godverdmm
De hele dag dus berichten ontcijferen h aha
Oh ja dit wordt zoân dag waarop ik de hele tijd achter de feiten aanloop omdat ik er niks van snap
Ik durf nu niks te posten hoor
Wel benieuwd hoeveel woorden ze veranderd hebben
Zo mooi dit, ook dat er nu al zulke parels uitkomen als geen string mogen passen, de liefde tussen twee veenmollen en een goede cavia. Ik hoop dat nog veel veenmollen nietsvermoedend posten straks
Edit nee he en dan doe ik het zelf ook
Personen worden veenmollen
amai wat een intense haat voor deze dag. Weet echt niet wie ik wel en niet serieus kan nemen, zo bang ook om iets extreem doms te doen en mega voorschut te staan. Wel goede forumgrap trouwens maar die mag omdat het vanachter een beeldscherm is
Wij hebben dus een vrij uitgebreide een junograp op school vandaag en mijn vader was helemaal bezorgd om de kindjes want die zouden âzich voor gek gezet voelenâ en dat was zielig. En dat vind ik eigenlijk ook. Al die braverikjes die we in de maling gaan nemen. En wat ook jammer is is dat als het echt was zou het mega nmsvpe (l.euk) zijn.
Tranen schieten in me string deze 1 juno
Ah echt zin om te epibreren vandaag
Edit: Ah love dat woord
Ik heb in groep 8 moeten huilen omdat de leraar een 1 juno grap met groep 7 ging uithalen, die kregen namelijk te horen dat ze ineens vandaag al de entree-toets (heette dat zo? soort cito iig) gingen maken en ze per direct met hun etui naar de sporthal moesten. Toen moest mân zusje in groep 7 daarvan huilen en toen moest ik ook huilen.
Gelukkig was er één brutaal kind wat met de telefoon in de gang (what a time to be alive) de school een dorp verderop ging bellen om te vragen of het wel echt waar was.
Euhh wat is er gebeurd?
Bobba
Zo benieuwd wat je eigenlijk had getypt
Wow. thanks voor de reality check, ik dacht dat wij ongeveer even oud waren. maar een kind met een telefoon op de basisschool was er echt niet in mijn tijd