Mijn favoriete kat op twitter is overleden
Oh nee welke?
Verkrampte voeten van in het zand spelen, maar het was heerlijk.
Mist3rVern
Wat een kut weer, kut dag, kut hoofdpijn.
Dank je wel. Ik mocht gewoon komen, met een lichte hoest.
Ze wordt kunstmatig in slaap gehouden en is geintubeerd en ligt op de IC. Het was heel heftig, maar wel goed dat ik geweest ben.
Ik verwacht dat het niet lang meer gaat duren tot een definitief afscheid.
Ik hoop echt dat deze regen alle pollen uit de lucht spoelt. Ik ben die hooikoorts zo zat.
Ik heb een paar nachten extreem belabberd geslapen en ben nauwelijks in staat tot functioneren. Hoe doen mensen met kleine kinderen dit in vredesnaam.
Kun je niet alsnog zelf koken dan, voor jullie samen? Ik vind het ook echt irritant als ik bij chaotische mensen ga eten en er moet nog gekookt worden. Dingen in een onhandige volgorde doen, ingrediënten vergeten, enzovoort.
Ik wens je alvast sterkte
Gewoon de leiding nemen in het kookproces. Haha klinkt serieus zo.
Maar gewoon jouw manier. Als ze zo chaotisch is vraag je haar gewoon om taak x te doen en kan je de rest zelf al doen.
Bijvoorbeeld, snij jij de tomaten? (die worden vaak laat toegevoegd) Dan snij ik de uien ( die gaan vaak eerst). Ondertussen alvast water oid opzetten.
Hahaha ah nee ik was helemaal klaar om superlui boodschappen te bestellen bij zo’n 10 minuten tent, kan je alleen met creditcard betalen
Wat fijn dat je naar haar toe mocht kan me voorstellen dat het een ingrijpende ervaring was om haar zo te zien, heb het ook meegemaakt met een familielid en ik weet nog dat ik me toen heel hulpeloos voelde. Sterkte nogmaals met wat nog komen gaat!
Whaa ik vind het soms leuk om docenten te stalken op linkedin, kom er net achter dat eentje premium heeft en dus kan zien hoe vaak ik dat profiel heb bekeken awkward.
nee joh, Amsterdam, Utrecht, Leiden, Den Haag, Rotterdam en Groningen! Vaak wel een beperkt gebied rond het centrum.
Flink kan op meerdere plekken en het is gelukt!
Op mp staan best veel losse airpods van mensen die hetzelfde is overkomen
Ik heb voor zaterdag een gedecoreerde taart besteld met botercreme en bla bla. Nu vraagt dat meisje of ik die vrijdag al kan komen ophalen…
Moet die dan in de koelkast? Ik neem aan van wel
Ja ik zou hem in de koelkast doen
Haha oh voor de volgende x (hopelijk niet) dan thanks!