Wat je even kwijt wil #51

Ben heel benieuwd wat voor kleur? Als jij er blij mee bent lekker laten lullen

Leuk! Wil je delen welke? Ik ben al bezig met het plannen van een vakantie die kant op in mei 2022 :relaxed:

3 likes

Het is blauw, maar wel echt blauw zeg maar. Het lekker laten lullen overheerst hoor, maar denk dan soms ohja zou makkelijker zijn als ik met dit soort dingen gewoon voor standaard wit zou kiezen haha

Yes! De hike heet “Bridge to Nowhere” in de San Gabriel mountains.

2 likes

Ik vind Sister Wives echt een fascinerend programma. Zo ver van mijn realiteit af, maar wel zeer interessant hoe zij met elkaar omgaan. Enige wat ik nu denk is; don’t touch my man :eyes:

9 likes

Hier hadden ze volgens de track&trace om 3.55 ‘s nachts een bezorgpoging gedaan en die was helaas mislukt :new_moon_with_face:

7 likes

Joh al had je ze glitterroze gemaakt, is jouw huis. Kijk verf je je hele gevel glow in the dark geel snap ik dat je je daar druk om kan maken. Maar verder denk ik met dit soort dingen echt: ga lekker je grind aanharken ipv je met anderen bemoeien

8 likes

Buren zijn soms echt raar met dat soort dingen. Gewoon laten kletsen.

Mijn zusje heeft vorige week haar hele voor- en achtertuin laten aanpakken. Komt haar buurvrouw gisteren voorbij gelopen en spreekt dr aan met: “goh, dat is echt heel anders hĂ©, waarom heb je er eigenlijk geen oprit met parkeerplaats van laten maken?”

Like wtf?

4 likes

Nee joh, lekker laten zo toch. Mensen moeten niet zo zeuren, het zijn maar kozijnen

1 like

Hahahha is ook zo, thanks guys. Misschien kan ik er nog wat glitters opdoen haha. Heb ook gewoon even een baaldag en dan trek ik me dit soort dingen meer aan.

3 likes

Ik zou het doen, gewoon echt oogverblindende glitters waar je hoofdpijn van krijgt als je er te lang naar kijkt als de zon erop staat hahaha

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Stel je persoonlijke vraag #27

Ik heb sinds een paar dagen een soort stekende pijn in één borst/tepel en ik weet dat ik daar morgen eigenlijk de huisarts voor moet bellen. Maar pfff ik zie zo op tegen al het gedoe dat dit mogelijk met zich mee gaat brengen. Ik wou dat ik onder een dekentje kon duiken en alles daarmee spontaan verdween :slightly_frowning_face:

1 like

Hier in de stad heb je ook een huis met mint en roze kozijnen en ik ben daar stiekem heel jaloers op.
Miss start je gewoon een trend!

3 likes

Thanks, ik ga het meteen even opzoeken! Veel plezier!!

1 like

Ik heb ruzie gemaakt met één van mijn vrienden en nu ben ik al twee uur aan het janken. Waar is de stopknop.

Dan is het geen aanrader om de recap van vandaag terug te kijken met de titel Kuuk 3. Wil je niet zien

2 likes

Ik keek even op de site van Ikea omdat ik een kastje nodig heb. Het is nu 2 uur later en ik heb zoveel dingen die ik wil kopen om mijn hele huis te herorganiseren en op te ruimen maar dat kan ik niet betalen :cry:

2 likes

Mijn favoriete kat op twitter is overleden :cry:

Oh nee :cry: welke?