Wat je even kwijt wil #51

Ah op die manier! Ja dat is wel lastig. Ik merk dat ook wel bij mijn ouders, maar niet dat hun vrienden nu nog zo bij de tijd zijn :sweat_smile:
Zolang er zelf hopelijk maar geen last van hebben! (En jou niet iedere keer om hulp moeten vragen haha)

3 likes

Ja natuurlijk

1 like

Ja, ik heb m’n favo skinny in 4 kleuren en m’n favo flared ook in 4 kleuren. :thumbsup:

4 likes

Nouja + dat rusland berucht anti LHBT is en de grootste doelgroep van eurovisie LHBT’ers zijn :sweat_smile:

4 likes

En dan niet delen welke broek het is? How rude.

1 like

4 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #4

Iedereen vindt ineens de perfecte jeans, ik moet volgende week ook maar eens gaan kijken denk ik

1 like

Ik ging gisteravond verhuizen, maar wow mijn vriend en zijn broer zijn echt werkpaarden. Ik had ±25 dozen en daarnaast nog al m’n losse meubels incl bank en antieke kast, koelkast etc, en binnen 45 min stond alles 4 hoog (met de trap). :flushed:
Een andere vriend kwam ook helpen maar wij liepen dan met 1 doos of 2 stoeltjes die trap op de zeulen, kwamen die kerels in hoog tempo voorbij marcheren met een bank op de rug lol

75 likes

Zo er werd iemand aangehouden op Utrecht Centraal maar hij probeerde te ontsnappen, 10 man stationsbeveiliging eromheen en nu word er heftig gescholden met k.

1 like

Haha herkenbaar. Chill toch, ik ben dan altijd blij dat mannen denken, oneh jij hoeft niks te doen want jij kan toch niks dragen. Fine by me :clown_face:

7 likes

Haha nou ik dacht al omg hopelijk zijn we voor 23 uur klaar dit gaat nooit lukken hadden we niet een verhuislift moeten huren
Zaten we om half 10 al met een milkshake op de bank :sunglasses:

5 likes

Mijn hoofd knapt uit elkaar en ik moet zo werken van 9 tot 5. Heb echt belabberd geslapen, dus wordt een groot feest vandaag. En waarschijnlijk ook nog super druk, omdat het de eerste zaterdag is dat we weer open zijn zonder winkelafspraken.

Dit haha, die kat denkt echt. Hou toch je bakkes Harry.

13 likes

Hoe ie ook zo beledigd wegglijdt :rofl:

3 likes

2 berichten zijn samengevoegd naar een bestaand topic: Lelijke dure items

Ugh klusjesman op zaterdagochtend. Zo jammer altijd.

1 like

Ik heb echt een crush op Eva Longoria

7 likes

Waaaarom smeer ik niet t hele jaar door voetencrème. Nu heb ik na 1 keer slippers dragen weer zo’n droge witte hielen. Kan ik weer moeite lopen doen met schuren en crème smeren.

Huuhh hoezo is het ineens 1 mei

36 likes

Voor mn gevoel zit ik nog in eind maart.

6 likes